עונג שבת: כך תבחרו צימרים פנויים לסוף שבוע

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-11-2016
עונג שבת: כך תבחרו צימרים פנויים לסוף שבוע

אם יש סופ"ש פנוי מתוכניות לפניכם ואתם מחפשים לנצל אותו לטובת בילוי אטרקטיבי מחוץ לבית, סביר להניח שנופש קצרצר של צימר בצפון עלה בראשכם. סתם ככה, לילה או שניים לניקוי ראש עם איזו קפיצה לבריכה וארוחת בוקר מפנקת ממש לא יזיקו. עוד סביר להניח, שאתם גם ממש לא היחידים שצץ במוחם הרעיון ושיש עוד כמה "מחפשי נופש" שכמותכם אי שם ברחבי הארץ, שמעוניינים באותו הדבר ובאותם הימים בדיוק. אז מה עושים כשכל המקומות הטובים כבר תפוסים ואתם במירוץ אחרי הזמן כדי למצוא צימרים פנויים וגם כאלו שישביעו את רצונכם?


אל תהיו בררנים מידי


נכון, לצימר הזה יש בריכה קצת קטנה. ונכון, לצימר ההוא יש מעט מידי ביקורות. ונכון מאוד, למתחם הצימרים שראיתם קודם נותרה רק בקתה אחת, בין 4 בקתות משפחתיות שכבר מאוכלסות. אתם מזמינים ברגע האחרון, זאת ממש לא בושה. אז במקום להיתפס לספקות, היאחזו בספונטניות שלכם, בדרייב האמיתי לבלות את סוף השבוע עם אנשים אהובים ומי יודע, יכול מאוד להיות שהמקום הזה דווקא יפתיע לטובה. אם תתחילו לערוך רשימת צימרים פנוייםולבחון לעומק את כל אחד ואחת מהם, תגלו שמהברוך הזה אתם לא יוצאים כל כך מהר ובמקום לארוז ולהתחיל ליהנות, תמצאו את עצמכם בשיחות טלפון ממושכות עם כל בעלי הצימרים, בוררים, משווים ופשוט מסרבים לקבל החלטה. ראיתם שניים או שלושה צימרים שמוצאים חן בעיניכם? תרימו טלפון, קבלו את המחיר (הוא בהנחה כמובן, ככל שאתם מתקרבים לתאריך ההגעה) ובקיצור – סגרו עניין.


צימרים פנויים בסופ


לפעמים, צימרים פנויים בסוף השבוע זה גם עניין של מזל


אולי זה בעצם כמו משחק קלפים. פעם אחת לטובתכם ובפעם הבאה אולי פחות. ייתכן שהשבוע הזה לא מביא איתו כל כך הרבה מזל עם מבחר של צימרים פנויים ובשבוע שאחריו דווקא הביקוש יפחת וגם אלו הטובים והאיכותיים יותר יועמדו למכירה פומבית ברגע האחרון. בכל מקרה שווה לא להתייאש על הדקה הראשונה ולהמשיך לסקור את רשימת הפנויים. לכו תדעו, אולי בתחתית העמוד מסתתר המקום שלו חיכיתם.


הימנעו מלחפש את מה שלא מוביל לכלום


מפנטזים בשישי-שבת הקרובים והחמימים על צימר בכנרת ומצפים שתוגש לכם רשימת הפנויים? צר לנו חברינו היקרים, אך זה לא ממש עובד ככה. כדי לשמור את הסדר והארגון בתוצאות החיפוש שבאתר, עליכם להימנע מראש מלחפש צימרים על הכנרת או בכלל צימרים באזור מסויים. התוצאות שתקבלו רק יובילו אתכם אל רשימת המקומות שמציע האתר ולא אלו שבאמת פנויים לתאריך אותו אתם מחפשים. אז הקדישו עוד דקה מזמנכם ופנו ללשונית האתר המציעה צימרים פנויים או פשוט הזינו את התאריכים שבהם אתם מעוניינים לצאת לנופש. כך תוכלו לקבל רשימת תוצאות אמיתית ורלוונטית, שכוללת מחירים מעודכנים, תמונות ובעצם את כל המידע הדרוש לכם על מנת להזמין בקלות. אלו מכם שכבר יודעים מהו האזור המבוקש, יוכלו לעבור על הרשימה ולשלוף רק את אלו הנכונים. זכרו שאפשר גם לדפדף בתוצאות "שרירותיות" של יישובים מתאימים כמו: צימרים בעין יעקב, אמירים, חד נס וכדומה, להתרשם מהמלאי ואז לפנות לפנויים לאיתור הצימרים שאותם ראיתם. ואולי תזכו לחופשה זולה, ספונטנית ואיכותית מדרגה ראשונה במקום יפה ואהוב שיגרום לכם בעתיד להתגעגע. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים