האמת? הופתענו. אלה הם ארבעת הצימרים הכי לא שגרתיים בארץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-11-2017
האמת? הופתענו. אלה הם ארבעת הצימרים הכי לא שגרתיים בארץ

לכל מקום צריך שיהיה "עוקץ" חגיגי ומיוחד משלו. זו אמורה להיות סיבה מספיק טובה להתארח באותו מקום וליהנות מהרמה הכי גבוהה שאפשר, בעוד שאחרים עדיין מנסים לפצח אותה בעצמם. בחרנו עבורכם ארבע צימרים מפתיעים, יפים ומרגשים, שלכל אחד מהם בנוסף לאירוח משובח, יש טוויסט קטן ומפתיע משלו:

הגודל כן קובע: חלומות נפתלי

אוקיי, צימר זה לא. מיני רזורט מושלם לכל המשפחה המורחבת זה בהחלט כן. לחלומות נפתלי יש גודל ששווה להתגאות בו ועוד יותר שווה להכתיר כלא שגרתי בעליל. 10 צימרים מושקעים ניצבים על פני שטח האחוזה, מתפארים בעיצוב כפרי מושלם ובשתיים מהם קיימת גם בריכה פרטית לכל צימר. בחוץ החגיגה האמיתית: גן עצום ומושלם עם בריכה יוקרתית במיוחד, חדר אוכל עצום ומפנק, מרכז עיסויים מקצועי, מתחמי משחקים, מדשאות ענק והתאמה מושלמת לאירועים קטנים מכל סוג.

הבריכה שהפילה אותנו: פינה בלב

לוק לא שגרתי לובשת הבריכה הראש פינאית הזו, שנראית כמו נביעה אמיתית מבטן האדמה, מוקפת אבן וצמחייה מכל צדדיה. הרעיון היה ליצור בריכת שכשוך יפה ומרגיעה שתתכתב עם האווירה המקומית – אחוזת איכרים בת 120 שנים, שנבנתה על ידי לא אחר מאשר הברון רוטשילד. קירות האבן המעוצבים והצמחייה הגלילית של המקום הם חגיגה אמיתית כמו גם הג'קוזי ספא המפנק, האירוח המקצועי, הסאונה והטמפרטורה הלוהטת של בריכת האבן הטבעית שאתם עומדים להתמכר אליה.

בריכה מחוממת ל- 37 מעלות

תמונת נוף יוצאת דופן: אל גיא אוני

נשארים במושבה ראש פינה ועולים גבוה, אל עבר אחת מנקודות התצפית המיוחדות ביותר בסביבה. מתוך מתחם הנופש האהוב והמפורסם אל גיא אוני רואים הכל: את הסמטאות הכפריות של המושבה וגגות הבתים, את הרי הגליל באופק, את רכסי הגולן הגבוהים ביותר ואת פסגת החרמון הלבנה. מי שמגיע לכאן עושה זאת גם כדי להתפנק אך גם כדי להרוויח את הנוף יוצא הדופן שנשקף מרחבת הבריכה, הג'קוזי ספא והמרפסות הפרטיות שיהפכו את רגעי הקפה שלכם לאטרקטיביים במיוחד.

קולינריה בהפתעה: פנינה במושבה

חופשה טעימה? כן, בהחלט. במושב שדמות דבורה נהנים מיופי גלילי טבעי, שפע של תנובה חקלאית ותוצרת מקומית, קרבה מושלמת לכנרת והמון שקט מסביב. אז מה הפלא שהסלט שלכם מוגש טרי טרי הישר מהגינה? בפנינה במושבה כל אחת משתי הסוויטות נהנית מאירוח פרטי מושקע שכולל המון מטעמים תוצרת ביתית המוכנים במקום. ארוחת הבוקר תהיה טבעונית אם תרצו בכך ותוך כדי הרביצה בבריכה צפו לקבל עוד קצת תפנוקים מיוחדים לבטן ולחך.




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים