טופ 5: הצימרים הכי מומלצים לקיץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-08-2018
טופ 5: הצימרים הכי מומלצים לקיץ

בריכה ענקית ומפוארת, נוף קסום, חדרי שינה שעושים חשק לנוח ואווירה מדהימה, כמו שרק הצפון יודע להעניק. אם התפנה לכם חלון זמנים בשיאו של הקיץ, אתם מחפשים פיתרון ספונטני נוסף לחופשה עם הילדים או תוהים את מי מהצימרים כדאי לבקר בשבועות הקרובים – הכנו לכם 5 הצעות למתחמי הצימרים הכי מומלצים לקיץ. אזהרת התמכרות לפניכם:

ראול בטבע לאחוזת ראול בטבע ממש לא מגיעים כדי לרבוץ כל היום בחדר. כלומר, זה בהחלט אפשרי בהתחשב בכך שיש לכם ספייס אינטימי מושקע ומשודרג עם חלונות שמכניסים פנימה את כל הירוק. מקום אטרקטיבי למשפחות הכולל 8 יחידות נופש ומתחם גן רחב ידיים עם בריכה מפוארת, מתחם ברביקיו וארוחות, שפע של צמחייה ופינות ישיבה נסתרות. מתאים גם למשפחות גדולות שרוצות מתחם אישי סגור ומעוניינות להשכיר את כל היחידות.

אחוזת הפרח בגני בפני הנוף היפהפה של מושב דלתון באמת קשה לעמוד. כל מי שמגיע לכאן שורק "ואוו" מהופנט, מה שגורם למושב להפוך לאחד הלוקיישנים הכי נחשקים קיץ אחר קיץ, כבר שנים ארוכות. לפרח בגני יש מוטיבים של "קאנטרי" קטן בלב הכפר: אווירה גלילית אסלית המכילה 6 יחידות נופש מעוצבות ומצוינות עם מרפסות אישיות אל הנוף המקיף את המושב, בריכת שחייה ענקית ומגודרת לשמירת הפרטיות, מתחם ארוחות סגור וטרמפולינה מדליקה לילדים.

בקתות נופים חופשה סולידית ורומנטית של אמצע הקיץ לזוג/ זוג עם ילדים, הרחק מההמולה והעומסים שמלווים את החופש הגדול ועם המון נוף פתוח, בריא ומרגיע. מדובר בשתי בקתות בלבד שמתאימות גם לשני זוגות חברים שיגיעו ביחד וייהנו מהמרחב הפרטי המושלם. למתחם בריכת שחייה, חצר מטופחת וג'קוזי ספא זרמים מוקפים בנוף שיהיה לכם שקשה להפסיק לבהות בו.

בקתות עם שחר הרבה צימרים בצפון מנסים לשדר נינוחות, מעמד ואטרקטיביות, אך מטבע הדברים, תמיד יהיה המקום ההוא שלוכד את תשומת הלב הרבה יותר מהשאר. בריכת האינפינטי של בקתות עם שחר היא אולי מזמינת הרחצה הלילית הטובה ביותר בצפון, כאשר היא שוכנת בקו אופק פתוח ולצידה בריכת שכשוך נוספת, ג'קוזי ספא וסאונה, שרטוט מדויק של מתחם הגן ו-3 בקתות מקסימות שיעשו לכם טוב על הקיץ.

אחוזת שקדכן, אתם רוצים להתקרר בבריכה היוקרתית הזו וגם לישון בתוך חדר השינה הקלאסי המדליק והמעוצב הזה. לאחוזת שקד יש את כל הפוזה והפינוק הדרושים לשם החופשה הכי טובה בשנה והיא מציעה לינה ב-4 סוויטות מפוארות או במתחם פרימיום משפחתי הכולל 3 חדרי שינה ובריכת זרמים פרטית. חכו, עוד לא דיברנו על מתחם הברביקיו המקצועי, מתקני השעשועים לילדים וגדר ההגנה שתמנע מהילדים להיכנס לשטח הבריכה ללא השגחה.




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים