הקיץ בפתח- 3 צימרים לחופשת קיץ חלומית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-06-2021
הקיץ בפתח- 3 צימרים לחופשת קיץ חלומית

קבלו מספר טיפים מעולים לחופשה קיצית במיוחד והמלצות מדויקות על צימרים בצפון. 

קיץ, שמש, ים, בריכה, אם תרצו אפילו איזה שייט מפנק ביאכטה, כמה בירות עם חברים או ערסל אל מול הנוף עם בן או בת הזוג.. כל זה יכול להיות שלכם בכמה צעדים פשוטים. 

אצלנו תמצאו מגוון רחב של צימרים מפנקים במיוחד- בגליל המערבי, הגליל העליון והכנרת ובגדול כל אזור הצפון.


חופשה חלומית מתחילה באיכות- צימרים בצפון לחופשה זוגית רומנטית, משפחתית מפנקת, או קבוצתית לשחרור וגיבוש- במה אתם בוחרים? 


זה השלב בו אנחנו ממליצים לכם על מספר אטרקציות מהנות בצפון, 

לחובבי יינות ואלכוהול- באזור הצפון ובעיקר בגולן תמצאו מגוון רחב של יקבים ומבשלות, ביניהם "יקב רמת הגולן", "מבשלת הגולן", "יקב הר אודם", "יקב לוטם" ועוד.. 

כמובן שכשתשריינו צימרים בצפון תרצו לצאת לטייל באחד מיני רבים מן מסלולי ההליכה והטבע השופעים שיש באזור, ברמת הגולן תוכלו לבקר במג'רסה- מסלול הליכה רטוב/יבש לבחירתכם שבסופו תגיעו אל שפך נחל דליות, בגליל המערבי תוכלו ליהנות מסיור לילי בנקרות (ראש הנקרה), בעכו העתיקה- השווקים המרינה ומסעדות מעולות.

מדינת ישראל היפה בה תגלו הכל מהכל.. נופים ירוקים ומרגיעים, חופים קסומים כמו שמורת אכזיב, וחוף הבננה ביץ בנהריה, מיותר לציין את הכנרת היפה שלנו שבעיר טבריה, הבניאס, ועוד ועוד.

כמובן שתוכלו לסעוד ולהנות במסעדות מכל הסגנונות, פאבים, ברים ומקומות בילוי שונים.

וכדי לחסוך לכם מעט זמן בחיפושים אחר החופשה המושלמת- רכזנו עבורכם שלושה צימרים מפנקים בצפון.


צימרים בצפון יש מכל הסוגים והגוונים, חופשות עם בריכה מפנקת פרטית, עם נוף פנורמי קסום, וכמובן צימרים יוקרתיים בצפון.


המתחם הראשון עליו נמליץ הוא "סגול סוויטת יוקרה" – 

במושב עין יעקב, הנמצא בלב הגליל המערבי שוכנת סוויטת בוטיק פרטית לחלוטין, מפנקת ומיוחדת בעלת עיצוב מפואר וכמובן בריכת שחיה פרטית יפהפייה, עם פסיפס מושקע בקרקעית, שוליים מעוצבים בחלוקי נחל ומיטות שיזוף בצד. 


בריכת שחיה פרטית ומפנקת מחכה לכם בסוויטת היוקרה - סגול


אופציה שניה למתחם קסום ליהנות בו הוא "החורש"- מתחם קסום עם שתי סוויטות מופלאות לזוגות, ווילה יוקרתית למשפחות וקבוצות במתחם נפרד. 

המתחם נמצא במושב יערה שבגליל המערבי, פינוקים קסומים בריכות פרטיות לכל אחת מהסוויטות וג'קוזי ספא שלא תרצו לצאת ממנו. 

גולת הכותרת של המתחם המרהיב היא הנוף הפנורמי המדהים והמהפנט שיש לאזור להציע- נוף ירוק ומופלא, אל עבר הרים וגבעות, שמיים כחולים ומרפסת שמש שתרגיש לכם כמו האמזונס. 


המלצה רותחת נוספת היא למתחם "אחוזת לב החורש" היוקרתית- 

חופשה אקסקלוסיבית ואירוח איכותי ברמה גבוה במיוחד בחמש בקתות גדולות ומאובזרות לחלוטין. 

החל מג'קוזי עגול בתוך חדר השינה, ואם כבר אנחנו מזכירים את חדר השינה – בואו נדבר על המיטה המטורפת הזו (!!!)  בעלת מזרן אורטופדי נוח במיוחד מבית "יערות הכרמל", עם מצעים רכים ומפנקים, בסיס מיטה מעוצב מעץ מלא. עוד למתחם בריכה חדישה ומפנקת במיוחד הצופה גם כן אל הנוף הקסום שבשומרה, שבגליל המערבי. 

כמו שכבר למדתם, אנחנו לא מדברים סתם.. וההמלצות לא פוסקות. שרינו לכם צימרים בצפון ותוכלו ליהנות מחופשה חלומית- כל הטוב הזה ויותר.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים