קמפינג מי? הצימרים הכי יוקרתיים באזור הכנרת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-04-2017
קמפינג מי? הצימרים הכי יוקרתיים באזור הכנרת

הטמפרטורות בחוץ כבר עולות ובטח שאתם מתכננים קצת "פאן" עם בני הזוג שלכם במקום שווה במיוחד. פסח רק התחיל וכבר פוקדות את חופי הכנרת משפחות וקבוצות רבות שתכננו להעביר כאן את החג באוהלים, לשחות בנחת במים הנעימים ואולי לזרוק כמה דברים טעימים על האש. אבל האמת היא שלינה באוהלים על החוף פשוט לא מדברת לכולם. יש כאלו שבלי מיטה נורמלית או קפה סביר פשוט לא יצאו בכלל מהבית ויש כאלו שאפילו יגדילו לעשות וילכו על כל הקופה – אל המקומות המוטרפים, המרשימים והנוצצים ביותר שיש – צימרים שווים בצפוןובייחוד באזור הכנרת.


מגוון הצימרים הכי יוקרתיים


הצימרים הכי יוקרתיים בכנרת? מה בעצם כל כך מיוחד בהם?


דמיינו לכם נוף מטריף וחלל אישי מעוצב ומרווח שממנו אתם יכולים לצפות בנחת על הכנרת, להתפנק כמו מלכים אמיתיים על מיטת קינג סייז מפוארת, ליהנות מאספרסו משובח, משקאות אלכוהוליים וכמובן אוכל טוב, לשחות ולבלות בבריכה ובג'קוזי ספא... נשמע חלום? הצימרים הכי יוקרתיים באזור הכנרת מציעים שילוב נחשק בין יופי לתודעת שירות מפותחת ומעצם מיקומם, מאפשרים גם עשרות דרכי בילוי מחוץ לצימר. כך למשל צימרים ברמות, השוכנת ממזרח לכנרת, יכולים להציע כבר מתוך המושב עצמו טיולי ג'יפים, סוסים ומסעדות שף מן המפורסמות באזור כולו ואיך לא – גם חופים מקסימים להעביר בהם את השרב.

מקומות יוקרתיים במיוחד על המים


פיאצה דל סול – אם אתם מחפשים צימרים שווים בצפון שמשלבים יוקרה ואירוח קולינרי מהמובילים בישראל, זה המקום שלכם. שלוש סוויטות מפוארות במיוחד המעוצבות כל אחת בהשראה עולמית שונה, פלוס בריכת שחייה רומית יפהפייה. המקום מצוייד בנוסף בסטודיו לאמנויות האוכל בו יגישו לכם השפים והמארחים ארוחות לבחירתכם בכל שעות היום.


קמילה רזורט – אולי באמת מתחם הצימרים הכי יוקרתיים בסביבה, שמותאם אידיאלית לכל חופשה רומנטית וכולל סט פינוקים יוצא דופן, אישי ומותאם לכם ולסיבת ההגעה שלכם. לרזורט המרהיב נוף פתוח וחלומי אל המים, בריכה ענקית ועיצוב פנים אדריכלי מפתה ומושקע.


הרמוניקה בכפר – סוויטת נופש שונה בנוף הצימרים הישראלי, הממוקמת בכפר קיש, בסמוך לכפר תבור ובמרחק נסיעה קצר מהכנרת. מעבר לעיצוב הנפלא והמרגיע, האזור עצמו הוא הבונוס – מטעים, כרמי יין, נופים מיוחדים והמון אטרקציות מקוריות שכל זוג יהנה מהן בלי סוף.


אחוזת זאבי – רק מבט בתמונות יספיק לכם כדי להתרשם שמדובר באחד הצימרים הכי יוקרתייםבאופן כללי. על פני שטח מישורי גדול שנושק כמעט לקו החוף של הכנרת, ממוקמות 7 סוויטות פאר שעוצבו בחלקן הרב על ידי אמן מוכשר ביותר. כל אחת מהסוויטות כוללת נוף פתוח וג'קוזי ספא, כאשר בחלקן ממוקמת גם בריכת שחייה פרטית, בנוסף לזו המרכזית שבמתחם.


סוויטות מצפה האגם – צימרים עם נוף לכנרת מהשורה הראשונה, מעוצבים באווירה אקזוטית מטריפה וכוללים מרפסות נוף אישיות עם ג'קוזי ספא לכל אחת. הריהוט יוקרתי במיוחד והגימור עוצב בהתאמה אישית שמתיישבת בול על החופשה הרומנטית שתכננתם.


סוויטצימר לאוהבים – מיקום שקט, פסטורלי וטובל בנוף חלומי ממש בסמוך לחופים המערביים של הכנרת. זהו למעשה אחד הצימרים הכי יוקרתיים ומלכותיים בסמוך לעיר טבריה, הכולל 3 סוויטות מושקעות ובריכה מלכותית, אירוח אדיב מאוד ובשורה התחתונה – תרפייה מלאה לגוף ולנפש. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים