חמשת הצימרים הטובים בארץ עם בריכה פרטית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-03-2017
חמשת הצימרים הטובים בארץ עם בריכה פרטית

לא קל לחיות בעולם עם קצב חיים מטורף והפכפך כמו שלנו. אז מה הפלא שכולנו חולמים על מקום נייטרלי כמו צימרים עם בריכה פרטית להתנתק ולנוח בו בכיף ובשלווה עם מי שאנחנו הכי אוהבים? זוגות ומשפחות רבות ממהרות לנצל כל הזדמנות פנויה כדי להתרחק קצת מהסביבה המוכרת ולנהל "פסק זמן" קצר מהשגרה שבו העולם הוא מקום יפה, שגם נראה נפלא ויש בו בריכת שחייה אישית מול הנוף. כבר אין צורך להרחיק עד המקומות האקזוטיים ביותר בחו"ל כדי ליהנות ממתחמי יוקרה שכאלו והם נמצאים ממש כאן אצלנו ובשפע. סקרנים להכיר אותם? הנה חמשת הצימרים הטובים בארץשיעניקו לכם את הנופש הכי עדכני, ראוי ונכון. מגיע לכם:

ריכזנו את הצימרים הטובים בארץ


אסקפיזם זה כאן:


פול ויו – זה מה שקורה כשהוליווד פוגשת את לב הגליל. הראשונים ברשימת הצימרים הטובים בארץ הם למעשה ארבעה מתחמי יוקרה סופר מודרניים ונוצצים במיוחד, כאשר כל אחד מהם ניצב בפני עצמו במקום פרטי שבהחלט נראה כמו בית עשירים מהסרטים. שניים מהמתחמים זוגיים והשניים האחרים משפחתיים/ קבוצתיים, כאשר לכל אחד מסך קולנוע פרטי עצום עם שמע מהמשוכללים ביותר, כורסאות טלוויזיה מתכווננות ובריכה פרטית ענקית ומחוממת שאפשר לצפות ממנה בקלות אל המסך.


סוויטת ירח לבן – עיצוב ניו-יורקרי מודרני והרבה סטייל נמצאים כאן בפנים, במקום שבו חברים רק אתם והילדים אם תרצו. מבין הרבה צימרים עם בריכה פרטית שפגשנו, הסוויטה הזו אוחזת ברמה גבוהה עד הקצה, כאשר כל חפץ ורהיט בה נרכשו אך ורק מתוך מחשבה על שיא הנוחות והפאר. כמובן שהבריכה כאן רק לכם (מחוממת ומקורה בחורף) ולצידה יש גם ג'קוזי ספא לוהט ומפנק.


סוויטת עלמה – הייתה ונותרה סוויטת היוקרה המככבת בראש כל רשימת "הצימרים הטובים בארץ". מדובר בארמון אצולה שווה ונחשק שבו לא רק תשכשכו בבריכה ובספא, אלא תוכלו להשתמש חופשי במגרש המיני גולף הפרטי (!) להתרסק ביתר נוחות על הסלון המטורף ולעבור לנמנום קל בחדר השינה מבין המלכותיים ביותר שידע עולם התיירות. עלמה עטופה בקירות זכוכית המאפשרים מבט פנימה והחוצה אל כל חללי הסוויטה וכל אלה מוגשים לכם בתוספת המון דברים טעימים לאכול ולשתות.


הצימרים הטובים בארץ לחובבי הנוף


לביא בצוק – אם אי פעם רציתם ללכת לאיבוד בתוך הטבע מבלי שאף אחד יוכל לעקוב אחריכם, זה המקום שלכם. מבין עשרותצימרים מומלצים בצפוןלצפות מהם אל הנוף, תובע לביא בצוק את מקומו הראוי כמרהיב ביותר שמוקף בנוף ירוק ופראי 360 מעלות. אה כן, יש כאן 3 חדרי שינה ובריכת שחייה גדולה וכמובן אפשרות לחגיגה בווליום גבוה...

צוק גמלא – צימרים בשפר, צימרים בחוסן, צימרים במגדל... תשמעו לנו, אתם ממש לא צריכים לחפש עוד את החופשה הפרטית שלכם לפי יישוב. שני הצימרים הטובים בארץ נמצאים במושב גמלא, מול נוף פתוח לכנרת ומגובה "מבט הציפור". לכל אחד משני הצימרים הללו בריכת זרמים ענקית ופרטית שצופה אל חבל הארץ היפהפה שמציע אזור הכנרת ולמקרה שתהיתם מה קורה בפנים, נגיד שחוץ מג'קוזי ענק ואזור לינה מלכותי במיוחד, יש גם 4 בקבוקי יין מיקבי הגולן שממתינים במקרר ועוד המון הפתעות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים