טיולי מים מהנים למשפחות - 3 מאגרי מים מומלצים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-06-2020
טיולי מים מהנים למשפחות - 3 מאגרי מים מומלצים

כשמדברים על צימרים למשפחות בצפון, ועל מסלולים שווים שאפשר לצאת אליהם ויתאימו לכל המשפחה ישר חושבים על טיולי קיאקים, ופארקי מים. לא במקרה הזה!
למזלנו הרב- מדינת ישראל מטופחת ומלאה בכל טוב, החל ממסלולי הליכה, חניוניי מטיילים, שבילים, הרים וגבעות, עמקים פסטורליים, ועד לאגמים טבעיים, מחצבות, נהרות ונחלים יפים.


לפניכם רשימת מאגרי מים מומלצים, שמתאימים גם לבודדים וגם למשפחות.


 הראשון ביניהם, בריכת המדגה של קיבוץ מסילות-
 אמת מים פתוחה, המים מגיעים אליה מנחל עמל, והם מתנקים לתוך בריכת בטון קטנה. הרחצה במי הבריכה מהנה, משום שהמים חמים במקצת, ושומרים על טמפרטורה קבועה של 28 מעלות. לאחר הרחצה בבריכה מומלץ להמשיך אל המצפור שקרוב (מרחק הליכה) , ולהתבונן משם על בריכות הדגים והעמק הגדול. הבילוי מתאים למשפחות ולזוגות, בילוי קצר, ומתאים לכל עונות השנה- במיוחד בימות הקיץ.


השני- האגם הנסתר במחצבת געתון-  הבילוי המושלם אחרי שמתארחים בצימרים למשפחות.
האגם שהתגלה במקרה לחלוטין- בעקבות חציבה במחצבת געתון , נחשפה במקום שכבת מי תהום עם מים צלולים.
המים זורמים בפלגי מים רדודים ועם מפלים קטנים, וממלאים יחד אגם יפהפה. האיזור הסמוך למפל נקי ומקסים, המים עמוקים בחלקו מה שמאפשר שחיה אמיתית במים טבעיים. בילוי מתאים לכל עונות השנה- בחורף מעט קריר אבל לחופשת קיץ זה מושלם.

מאגר מים נוסף ששמנו עליו עין לימות הקיץ הוא גן השלושה- או בערבית הסח'נה :
גן לאומי בעמק המעיינות, בצמוד להר הגלבוע. זכה בתואר אחד מ20 הגנים היפים בעולם!
משמעות השם סח'נה בערבית היא חמה – וזאת מכיוון שהבריכה חמה בכל ימות השנה –מגיעה עד כ28 מעלות. גן עין השלושה מתפאר בשתי בריכות מלאכותיות גדולות, ובהן מי המעיין,  הבריכות נוחות לרחצה הודות למים החמים, ומפל המים שתורם להנאת הרוחצים. בשילוב עם המדשאות והצמחייה שסביב, גן השלושה מהווה מוקד משיכה תיירותי גדול ומומלץ מאוד- כך שאם אתם
מבקרים בצימרים בצפון- קפצו להתרענן במאגר המים המפנק.


 ואיך לא נעשה לכם רשימה של צימרים מפנקים למשפחות בקרבת מאגרי מים מפנקים.


פרונסין- מתחם אירוח מפנק ויוקרתי עם פרטיות מלאה, נמצא בעין יעקב, עם בריכות שחייה מפוארות, גן מטופח וכמובן פינוקים ומטעמים שווים מעשיי ידה של בעלת המקום, פרונסין, שעל שמה קרוי המקום.
בכל אחת מהסוויטות היוקרתיות של האחוזה תיהנו מעיצוב יוקרתי וחמים, מחדר שינה מפנק עם מיטה זוגית גדולה בעלת מזרן אורתופדי מפנק, ג'קוזי גדול המשקיף לנוף
. בוילה תמצאו גם שולחן פינג פונג להנעמת הזמן.


פנינת המעיינות-  סוויטות מפנקות נמצאות בעמק המעיינות- רחוב, עם ג'קוזי פרטי ובריכה בטיחותית ומגודרת
לאירוח משפחתי מושלם, מאובזרות היטב ומעוצבות ברמה גבוהה המתאימות לכל סוג נופש שתבחרו.
במתחם שוכנות 4 סוויטות מפוארות מעוצבות, מכילות חדרי ילדים נפרדים ומתאימות לחופשה משפחתית.


אלומות יוסף- ריביירה פרטית בלב הגליל ובמיטב היוקרה- מתחם אירוח חלומי בגורן , מתאים למשפחות ולקבוצות, עם 7 בריכות שחיה מרהיבות, 4 מתוך 5 הסוויטות בנויות עם קומת גלריה לילדים, למתחם בריכת שחיה חצי אולימפית, בריכת ילדים מדליקה, שולחן פינגפונג, ושולחן סנוקר. כשמדברים על צימרים למשפחות מדברים על אלומות יוסף.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים