עושים חג בצימר - 5 צימרים משפחתיים מושלמים לסוכות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-10-2022
עושים חג בצימר - 5 צימרים משפחתיים מושלמים לסוכות

פסע מסוכות וצעד מנופש. מבחר צימרים למשפחות ממש כאן- למה אתם מחכים?

 

ביום ראשון הקרוב נחגוג כולנו את חג הסוכות- או בשמו השני חג האסיף. 

שמו "חג האסיף" ניתן לו כיוון שלקראת סוף החג מסיימים לאסוף מהשדה את כל התוצרות החקלאיות של עונת הגשמים ומתכוננים לחדשות.
החג המיוחד והמשפחתי הזה לא מסתכם בערב חג יחיד אלא נחגג במשך שבעה ימים, בהם נהוג לשבת בסוכה, ולקיים מצוות נטילת ארבעת המינים ושמחה מלב אל לב. 

בשורה התחתונה- אין לנו יום אחד לחגוג ולהתענג בו אלא שבעה (!!!) ימים שלמים. 

ומה יותר נכון ונעים מלחגוג את שבעת הימים יחד כולם במתחם אירוח או צימרים למשפחות

לעזרתכם התייצבנו ואספנו את הטופ 5 שלנו לאירוח משפחתי חגיגי ומהנה: 

סוויטת ספא על הנחל
סוויטה פרטית מפנקת על גדותיו של נחל פרוד מול נוף חלומי. עם בריכה, ג'קוזי ספא ומגוון עיסויים לבחירה.
טלפון: 052-9788332 לעמוד המידע של סוויטת ספא על הנחל
סוויטת ספא על הנחל

מצוות הרגלים ומאכלים שווים

 

"חַג הַסֻּכֹּת תַּעֲשֶׂה לְךָ שִׁבְעַת יָמִים / בְּאָסְפְּךָ מִגָּרְנְךָ וּמִיִּקְבֶךָ / וְשָׂמַחְתָּ בְּחַגֶּךָ / אַתָּה וּבִנְךָ וּבִתֶּךָ וְעַבְדְּךָ וַאֲמָתֶךָ / וְהַלֵּוִי וְהַגֵּר וְהַיָּתוֹם וְהָאַלְמָנָה אֲשֶׁר בִּשְׁעָרֶיךָ / שִׁבְעַת יָמִים תָּחֹג לַה' אֱלֹהֶיךָ / בַּמָּקוֹם אֲשֶׁר יִבְחַר ה' / כִּי יְבָרֶכְךָ ה' אֱלֹהֶיךָ / בְּכֹל תְּבוּאָתְךָ וּבְכֹל מַעֲשֵׂה יָדֶיךָ / וְהָיִיתָ אַךְ שָׂמֵחַ" (דברים טז) 

 

בספר דברים בפסוקים אלה מסבירים לנו כיצד ראוי ומומלץ לחגוג את חג הסוכות, הגדרת החג היא שמחה ומשפחתיות. שאין כמו לחגוג וליהנות ממנה ב צימרים למשפחות.
מצוות החג העיקרית היא לאסוף את כל המשפחה ואנשים נזקקים, ולכבד להם מהיבולים והתוצרים של האסיף האחרון. חג של נתינה, הכרת הטוב ושמחה בלב מלא. 

בספר ויקרא מתארים ומסבירים כיצד יש לנהוג, "שמונה ימים תחוגו". שבעה ימים ראשונים אלה ימי סוכות והיום האחרון - "שמיני עצרת".  יום חגיגה נוסף בו אין מצוות עשה אלא רק שמחה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים