כיצד הפכו סוויטות בצפון לצורת הנופש הכי מבוקשת שיש?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-04-2017
כיצד הפכו סוויטות בצפון לצורת הנופש הכי מבוקשת שיש?

העולם עובד על טרנדים. אופנות, אם תרצו. עשרות אלפי אנשים יכולים לעמוד ימים שלמים מחוץ לחנויות "אפל" רק כדי לרכוש את הסמארטפון החדש ועל שימוש באפליקציות חברתיות אין אפילו מה לדבר. כשזה קורה מסביבנו, בין אם נרצה ובין אם לא, גם אנחנו נוטים ללכת עם הזרם ולהעדיף את אותם הדברים. אך בחופשה קורה דבר שונה: כל אחד מאיתנו עדיין יעדיף דברים שונים לגמרי! האחד יזמין צימר בצפון על יד הכנרת, השני בכלל יבחר בסופ"ש בברלין והשלישי? הוא כבר מזמן הזמין מקומות למלון באילת בקיץ. הבחירה במתחמי נופש שונים בתוך עולם התיירות והחופשות היא סלקטיבית מאוד ובתוכה כל אחד יכול להשקיע בצורך האישי שלו ובהשקפה שלו, לפיה כך הנאה אמורה להיראות.


אך יש דגם אחד חדש יחסית שמאגד את כל העדפות הנופש לכדי מוצר חופשות אחד ונחשק – סוויטות בצפוןהפכו למעין שם קוד ל"חופשה יוקרתית ורומנטית" שנחשבת מצד אחד לבילוי ספונטני ונגיש עבור כל זוג ומשפחה ומצד שני מזמינה אליה את הנופשים למקום פרטי ובלעדי (ברוב המקרים), עם מתקני נופש בדיוק באווירה המתבקשת.


סוויטות בצפון


שילוב טוב בין פרטיות, אווירה צעירה ואיכות חיים


האמת היא שמתחמי סוויטות בצפון צירפו אליהם באהבה את שלל יתרונות הנופש הישראלי מתוך אידיאל ומתוך רצון להישאר בולטים ומתקדמים בתוך הענף. על כן במקומות אלו תוכלו לקבל את מה שבצורות נופש אחרות פשוט לא יהיה ניתן לספק: פרטיות מוחלטת, בריכה אישית, אסתטיקה ורמת גימור מן הגבוהות בענף וכן עיצוב פנטסטי שמושך את העין ומסרב לתת לה לעזוב. חלק מהסוויטות אכן מציעות מקום פרטי יחיד ומיוחד שמתאים לזוג או משפחה ובו כל המקום שלכם בלבד ואילו חלק מהסוויטות יציעו לכם מתחמי נופש גדולים בעלי מספר יחידות, כאשר כולן ביחד מתאפיינות באמירה יוקרתית בולטת, אווירה איכותית והרבה סגנון חיים. צימרים בראש פינהלמשל מסווגים בדיוק לפי הקטגוריה הזו: חלקם בנויים בסגנון אותנטי מאבן גלילית עתיקה כראשוני הבתים במושבה ואילו חלקם כמוקדי חופשות מלכותיות ברחבי הגליל, שבנויים באווירה סופר צעירה ומודרנית ומתשווים ברמתם למתחמי הנופש הגדולים והעשירים בעולם כולו. עוד דוגמה היא צימרים ליד הכנרת, שחלקם עדיין באווירה הקיבוצית והפסטורלית שמתמזגת נפלא עם המים ואילו חלקם הם מתחמי נופש אקזוטיים שמזכירים מקומות רחוקים, טובים ואהובים על המטייל והמוצ'ילר הישראלי.


סוויטות בצפון – השוואת מחירים


ככל שזה תלוי בהן, סוויטות בצפון הוקמו על מנת להישאר ולנצח על שוק הצימרים למשך שנים רבות. חוויית הפינוק כמו גם שיפור משמעותי של תנאי השירות הובילו ליצירת עשרות מקומות מתחרים, דבר שגורם גם למחירים נוחים יותר ולהוזלה משמעותית. כך למשל בימי אמצע השבוע ניתן למצוא סוויטות מפוארות וברמה גבוהה מאוד בעלות של 800 ₪, כאשר המתחמים הפרטיים לגמרי מתמחרים את הלילה בכ-1,200 ₪ בממוצע. באשר לסופ"ש והחגים, המחירים יקרים יותר כמו בשאר השוק, אך עדיין גם כאשר המחיר מוזל או מתייקר החוויה עצמה נשמרת ולא תורגש בה כל פגיעה ביחס לשירות, הארוחות, אדיבות המארחים או החוויה הכללית מהמקום. סוויטות בצפון הם הדרך הטובה והנוחה להשיג היום חופשה טובה, ספונטנית ומשתלמת עם כל מי שאתם רק רוצים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים