היזהרו מחיקויים: מה באמת תקבלו במתחמי צימרים מפוארים וממי כדאי תמיד להיזהר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-01-2017
היזהרו מחיקויים: מה באמת תקבלו במתחמי צימרים מפוארים וממי כדאי תמיד להיזהר

אם יש דבר מפחיד הוא לשים את מיטב כספנו על חופשה שמתבררת ככזו שאם רק היינו יודעים לפני, אפילו עשר אגורות לא היינו מוכנים להשאיר עבורה. אז מה הפלא שרובכם חושבים פעמיים לפני שבכלל תזמינו צימרים מפוארים?

החשש הזה שיש לכם לגמרי מוצדק. מתחמי צימרים רבים חרטו על דגלם סטטוס של "צימרים יוקרתיים" בעוד שהם אינם באמת כאלה והסיבה האמיתית לכך שהם מספרים לנו שהם כאלה היא אך ורק כדי למשוך עוד ועוד אורחים למתחם – ולמי בכלל אכפת אם הם יצאו מאוכזבים? למרבה צערנו מדובר בתופעה וותיקה בעולם האירוח הכפרי, שמטשטשת את ההבדלים האמיתיים בין צימרים מפוארים לבין כאלה שהם לא. ממש לא.


מהם צימרים מפוארים

 

3 כללי זהב שיבטיחו לכם את החופשה המושלמת

 

כל מתחם צימרים מפואריםאמור להכיל שלושה דברים עיקריים: ריהוט ועיצוב איכותיים, מתחם גן שלוכד לכם את העין ולפחות שלוש ביקורות חיוביות מאת אורחים ששהו כאן לאחרונה. נתחיל עם האלמנט הראשון והחשוב מכל – העיצוב והריהוט. על המקום המפואר שאתם מתלבטים לגביו להיות לא פחות ממרשים ונעים מאוד לעין. ולא, אנחנו ממש לא מדברים על הג'קוזי החביב מתחת לחלון עם נוף ירקרק, אלא על "וואו" אמיתי: מיטה מעוצבת, פינת ישיבה וחדר רחצה מעניינים שלא פוגשים כל יום, פריטי דקורציה מיוחדים וגופי תאורה שחושפים שמישהו כאן באמת השקיע. נסו להשוות באמצעות התמונות בין המתחמים השונים שמצאתם ולנסות לדלות את כל הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל עבורכם ועבור הנוחות שלכם, גם מבחינת התכולה: מכונת אספרסו, ג'קוזי ספא או ג'קוזי גדול במיוחד (שימו לב – ג'קוזי פינתי לעולם לא יוכל לספק לכם חופשה יוקרתית באמת), ראש גשם וציוד טכנולוגי (סמארט טי-וי, מערכת סראונד, טאבלטים לאורחים וכד').

 

מצאתם צימרים מפוארים? אל תשכחו לבדוק היטב את הסביבה החיצונית

 

מתחם הגן של כל מתחם פאר אמור להיות בשורה התחתונה – הדובדבן שבקצפת. מתחם החוץ של מתחמי צימרים יוקרתיים אמור להיות הסיבה האמיתית לכך שתבחרו במקום הזה על פני המקום ההוא. כאן תוכלו לקבל אחד משניים: או מתחם חיצוני המשותף למספר יחידות במתחם, או צימרים בצפון עם בריכה פרטית שמעצם פרטיותם כמובן, תוכלו לדעת שמדובר במקום מפואר באמת. גם הפעם נסו לחפש את רמת הגימור של הבריכה (הבריכה מגומי והצימר מבטיח יוקרה? זוהי מלכודת. מומלץ לדלג הלאה), התאורה הפנימית ורמת מיטות השיזוף שעוטפת את הבריכה. ככל שתתעכבו על תמונות הצימר שאתם צופים בו יותר – סימן שמדובר במקום מפואר ויוקרתי שהצליח למשוך את תשומת לבכם בשל האסתטיקה, העיצוב והרמה הנמצאים בו.

ונעבור לפרמטר האחרון והסופי בקטגוריית צימרים מפוארים שבאמת שווים את המחיר שתשלמו – הביקורות. כל צימר טוב ואיכותי אמור לשקף לאורחיו הפוטנציאליים את מה שהתרחש כאן לאחרונה, לטוב ולרע. לכן, אם מצאתם ביקורות שאינן מהשנה האחרונה או מעט מידי מאלה באופן כללי – מומלץ לשקול פעמיים, אלא אם כן מצויין באתר שהמתחם הינו חדש ובמקרה כזה, סביר להניח שטרם שהו כאן אורחים שהמליצו (יש לקחת בחשבון שלא כל אורח משאיר אחריו המלצה, גם אם האירוח היה מעולה). במצב כזה השתמשו בשני הפרמטרים הראשונים כדי לקבוע סופית את הבחירה שלכם במתחם זה.

לסיום נוכל לספר לכם, שמתחמי צימרים בגליל עליון למשל, למודי ניסיון רב בעולם האירוח ומקפידים לבקש מאורחיהם המרוצים למלא המלצה חמה על השהות. אם גם אתם מחפשים צימרים יוקרתיים ומפנקים באמת, חשוב שתשקיעו קצת מזמנכם ובדקו היטב את המקום הרצוי. בסופו של דבר מדובר בחוויה ראויה וטובה, שלחלוטין שווה את מה שציפיתם לקבל. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים