ירח דבש מהחלומות – צימרים מיוחדים לזוגות לימים שאחרי החתונה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-12-2016
ירח דבש מהחלומות – צימרים מיוחדים לזוגות לימים שאחרי החתונה

מזל טוב! אתם מתקרבים לאירוע החשוב בחייכם ואם אתם כבר עמוק בתוך הארגונים, אתם בטח מאחלים לעצמכם שהכל יעבור חלק, שהאורחים יהיו מאושרים ו... שתוכלו לנוח בכיף ובהנאה במקום שקט אחרי שהכל ייגמר. ובכן, יש לנו חדשות ממש טובות עבורכם – צימרים מיוחדים לזוגות המאפשרים אירוח רומנטי לזוגות לאחר חתונתם, הם אופציה מושלמת לעשות זאת, תוך שאתם נהנים מכל תנאי האירוח הנחשקים ביותר.


צימרים מיוחדים לזוגות בירח דבש


צימרים מיוחדים לזוגות – מעניקים את הכל מהכל


אז מהם בעצם צימרים מיוחדים לזוגות? מה מבדיל אותם משאר מתחמי הנופש? והאם הם באמת שווים יותר מאחרים? התשובה לכל אלה היא בהחלט כן. צימרים לזוגות הנחשבים למתחמי בילוי מיוחדים, הם נדירים ברמת הפאר והאפשרויות שהם מציעים. במקומות אלה תזכו לשהות מלכותית במיוחד, הכוללת עיצוב קונספט מרשים וריהוט מעצבים איכותי בלבד, בריכה פרטית וייתכן שגם אמצעים נוספים שלוקחים את החוויה הזוגית עד הקצה כמו קירוי זכוכית חיצוני הנפתח ונסגר בלחיצת כפתור, בר יינות ואלכוהול חופשי אליו מוגשים גם קינוחי קונדיטוריה ופינוקים טעימים נוספים, מגרש גולף פרטי, חפצים חכמים ועוד המון פרטים ופריטים שבכלל לא חשבתם שאפשרי שיהיו כאן. לכל אלו מתווספת החוויה הרומנטית עצמה – בדיוק כפי שמגיע לכם לקבל לרגל המאורע המיוחד: שירות אישי וצמוד למשך כל השהות ואפשרות לשדרוגים איכותיים כמו שף פרטי שיבשל את מה שמתחשק לכם או עיסוי זוגי שהמארחים יכולים לתאם עבורכם מראש.


המחירים, המיקומים ומה שביניהם


צימרים מיוחדים לזוגות אמנם מיועדים לאניני טעם ולזוגות המפונקים ביותר, אך למעשה זמינים ונגישים לכל זוג באשר הוא וניתן למצוא אותם בקלות באתרים השונים, לצד מתחמי נופש אחרים בדירוגי איכות שונים. ההבדל העיקרי הוא כמובן במחיר. מחירם ההתחלתי של מתחמי היוקרה עומד על 1,500 ₪ ללילה כאשר המחיר מטפס מעלה אל 2,500 ואף 4,000 ₪ ללילה במתחם הנופש הנחשב לפסגת האירוח היוקרתית בישראל. הכל למעשה תלוי ברמה אותה תרצו לקבל והתוספות הניתנות לכם במסגרת המחיר שאתם משלמים. לאלו מכם המחפשים בכל זאת את האופציה הזולה יותר, ניתן לפנות אל המושבים האטרקטיביים והמפורסמים באזור הצפון, בהם קיים טווח רחב של אפשרויות. אם תחפשו צימרים בשפר לירח דבש למשל – תקבלו מתחמי צימרים הכוללים מספר יחידות במתחם לצד סוויטות פאר פרטיות עם בריכה צמודה וג'קוזי ספא וכמובן שגם נוף פנורמי מרהיב לא יחסר לכם כאן. מתחמי נופש שאינם פרטיים כגון מרחק נגיעה ממושב דלתון הכפרי, יודעים לפצל את המקום שלהם כאשר מתחם הגן נותר משותף לכל האורחים ואילו הסוויטות מפוארות ומצויידות היטב. אפשרות שכזו הינה זולה משמעותית, אך איננה כוללת את מרבית הדברים שהופכים אותה ליוקרתית באמת.


רעיון הפינוק המושלם שמספקים צימרים מיוחדים לזוגות, הוטמע בצפון הודות לביקוש הגואה של מקומות אקסקלוסיביים וחסרי פשרות, המספקים חוויה פרטית לחלוטין לכל זוג מתארח. הרעיון כמובן שלא הומצא כאן אלא יובא ממקומות רבים בעולם, מרביתם נחשבים למרוחקים ואקזוטיים למדי ועל כן, צימרים לזוגות העומדים בתנאים היוקרתיים שהזכרנו, כוללים בדרך כלל מתחם גן בעיצוב טרופי מיוחד, עיצוב אקלקטי בהיר כפי שנהוג באיי הבהאמאס או בריכות שחייה מקוריות שמזכירות את עיצובי המלונות מחופי מקסיקו. הכל על מנת שתוכלו לחוש על פסגת העולם ולנצל את השהות לטובת חגיגה פרטית מהסוג המוצלח ביותר.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים