שבועות 2020 – כל הצימרים הכי שווים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-05-2020
שבועות 2020 – כל הצימרים הכי שווים

צימרים בצפון עם מטבחים בהם תוכלו לבשל ארוחות חלביות, או להזמין קייטרינג חלבי שיענה על כל דרישות החג 


בפניכם רשימת צימרים מובילים בהם תוכלו לפנק את האהובים שלכם בארוחות חלביות
אחוזת מיא- סוויטות בוטיק
הנמצאת במושב גורן, הנחשב למרכז אטרקציות בגליל המערבי ולטובי הצימרים בצפון בשל האטרקציות המצויות בו וסביבו. המתחם עוצב בפרטיות מלאה ולכל סוויטה ישנה בריכת זרמים פרטית, עם ספסל ג'טים לעיסוי מפנק ומולה מסך LCD מתכוונן. הסוויטות מעוצבות בעיצוב מודרני ויוקרתי ומתאימות לזוגות ומשפחות כאחד, את הסוויטות עוטפת בריכה הבנויה כנחל ומעליה גשרים רומנטיים. אחוזת מיא - חוויה יוקרתית ומפנקת על המים.

קפלנד-
קשה להסביר בכמה מילים את מה שקורה במתחם קפלנד היפהפה שבמושב מתת, גבוה מעל יישובי הגליל וטובל במרחבי טבע ויערות מרשימים ביותר. מצליח להתבלט בצורה לא רגילה בין מגוון צימרים בצפון שלושת המתחמים עשויי אבן גלילית עתיקה ומעוצבים בהתאם, ניתנים להשכרה יחדיו ומאפשרים לזוגות ומשפחות לבלות את זמנן בחופשה רומנטית אקסקלוסיבית יוצאת מן הכלל. לאורחי המתחם מצפה מטבח מאובזר לבישול.

טוהר - סוויטת יוקרה הינה סוויטה פרטית גדולה וחדשה בלב הרי הגליל, שמתאימה מאוד להפתעות, חגיגות מיוחדות ונופש בסגנון "החיים הטובים".
האחוזה משתרעת על פני שטח גדול שכולו פרטי עבור הזוג או המשפחה המתארחים ובמרכזו ניצבים בריכת שחייה ענקית וג'קוזי ספא חלומי – מחוממים היטב ועטופים בקירוי זכוכית מלא בחורף, כך שתמיד תוכלו להמשיך וליהנות מהנוף הנהדר.
פנים הסוויטה בעיצוב מודרני משולב נגיעות "רטרו" תוססות, כולל חדר שינה נפרד לילדים, מטבח מאובזר מתאים לבישול מלא, ואבזור איכותי בלבד.


בריכה פרטית ויוקרתית אל מול הנוף הגלילי


מנהגים, מקורות ומתכונים, אספנו עבורכם מבחר צימרים בצפון לחג השבועות.


אי פעם תהיתם למה בחג השבועות, או בשמו השני חג הקציר, אנו נוהגים לאכול ארוחות חלביות?
מקור המנהג העתיק מגיע מיהודי צרפת ואשכנז של ימי הביניים, הוא הוזכר לראשונה בשיר השירים (פרק ד פסוק יא) "דבש וחלב תחת לשונך" – וכוון לימי מתן תורה.

לפניכם מתכון חלבי קל ומטריף, לעוגת גבינה אפויה שלגמרי תוכלו להכין בחופשה שלכם בצימרים ויגרמו לכולם ללקק את האצבעות:

עוגת גבינה פשוטה וטעימה:
המצרכים:
500 גרם גבינה לבנה
1.5 כוסות סוכר
1/2 כוס שמן
2 שקיות סוכר וניל
3 ביצים
2 כוסות קמח תופח
3 כפות קוקוס

אופן ההכנה: בקערה גדולה נערבב גבינה לבנה עם סוכר, שמן, סוכר וניל וקוקוס, נוסיף את הביצים בזו אחר זו, תוך כדי ערבוב. נוסיף את הקמח ונערבב בתנועות קיפול עד שהקמח נטמע בבלילה ולא יותר מדיי. נשמן תבנית עגולה בקוטר 26 או 2 תבניות אנגליש קייק, ניצוק את הבלילה פנימה עד כ3/4 גובה התבנית. נאפה את העוגה בתנור חם על 180 מעלות כ-40 דקות, העוגה מוכנה כאשר היא מזהיבה יפה למעלה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים