ים הצימרים שמסביב – משמעות החג, וטיפים לנופש שבועות טעים ומפנק

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-05-2022
ים הצימרים שמסביב – משמעות החג, וטיפים לנופש שבועות טעים ומפנק

פנו את השבילים, מלך החגים מגיע!!! ומה יותר כיף מלחגוג את החג בחופשה? צימרים לשבועות יצאנו לדרך

אז בואו ונתחיל מההתחלה, למה אנו חוגגים את שבועות, ולמה בעיקר נהוג לאכול חלב בערב החג.
חג השבועות, או בשמותיו האחרים יום הביכורים, וחג הקציר הינו אחד מבין שלוש הרגלים, הוא חל בדיוק יום אחד לאחר ספירת העומר (שבעת השבועות) ונמשך לאורך יומיים.
הרבה לפני שהיו צימרים לשבועות, עוד בתקופת בית המקדש החליטו להקריב קורבן שנקרא "שתי הלחם" (לחם.), ביום הזה נפתחה עונת הביכורים... או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לה "עונת החופשות".
ההבדל העיקרי הוא שהתקופה הזו אז נגמרה בסוכות, ואצלנו היא רק מתחילה.
בנוסף לכל זה מתרחש באותם ימים שבה ניתנה לנו התורה (במעמד הר סיני) ולכן גם מציינים את שמחת תורה, חג מתן תורה.

אז איך כל זה קשור למאכלי חלב? הנה ההסבר:
במקור מדובר על אכילת חלב ודבש, ארץ זבת חלב ודבש YOU KNOW.. המנהג העתיק הגיע מיהדות צרפת ואשכנז, בערך בתקופה של ימי הביניים. וכל זאת לקוח בעצם מפסוק שהוזכר לראשונה בשיר השירים (פרק ד', פסוק יא') "דבש וחלב תחת לשונך" – ונאמר במכוון לימי מתן תורה= שבועות.

כדי להקל עליכם בחיפוש צימרים לשבועות מצורפים מתחמים שווים למשפחות/ זוגות בחג:
המתחם הראשון הוא "סוויטת מודרנו"- סוויטה פרטית לחלוטין, מתאימה לאירוח משפחה או זוגות בחג, עם מתחם חיצוני פרטי. עם מטבחון ופינת ברביקיו חיצונית
מתחם נוסף מומלץ "סול אכזיב" – מתחם סוויטות דירות גן קסומות, עם מטבחים מאובזרים בכל אחת וחצר עם בריכה פרטית וג'קוזי. מושלמות לאירוח כמה משפחות בחג.
אחרונה וחביבה במיוחד "קולינה ורדה"- זוג סוויטות פרטיות מדויקות לאירוח שני זוגות או שתי משפחות בגליל המערבי.

קולינה וארדה
*ישנו ממ"ד במתחם*rnבישוב עמקה שבגליל המערבי, הוקם לו מתחם תענוגות בשם "קולינה וארדה"המתחם מתפאר בשלוש סוויטות יפהפיות. צמד "סוויטות קולינה", ו"סוויטת וארדה". הן זהות באבזורן וגודלן, ומשדרות רוגע ושלווה.
טלפון: 052-9787326 לעמוד המידע של קולינה וארדה
קולינה וארדה

מצורף מתכון קליל לקיש גבינה שיילווה אתכם לחופשת צימרים בצפון:
המצרכים:
בבצק נשים: 400 גרם קמח, 200 גרם חמאה, שני חלמונים, כפית סוכר, כפית מלח, ו6 כפות מים.
נלוש לכדי בצק אחיד ונקרר למשך חצי שעה.
בזמן זה נכין מלית רויאל:
מיכל שמנת מתוקה, שתי ביצים ושני חלבונים (הנותרים מהבצק), חצי כוס חלב, 100 גרם גבינה מגורדת צהובה/מוצרלה, 100 גרם בולגרית מגורדת, 2 כפות קמח, אבקת אפיה, ותיבול לפי טעם (מרק עוף, מלח, פלפל, אגוז מוסקט ועוד).
ניתן להוסיף ולקשט את הקיש עם ירקות קלויים: בצל, פטריות, תרד, בטטה, ברוקולי ועוד.
מרדדים את הבצק בין שני ניירות אפיה, מעבירים לתבנית, מקפיאים 2 דקות להתקשות מחודשת של הבצק, שופכים את המלית ומסדרים את התוספות, ומכניסים לתנור שחומם מראש על 180 מעלות ל40-50 דקות. מהכמויות הכתובות יוצאים שני קישים טעימים במיוחד.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים