חכם בנופש: כך תחסכו עלויות בבחירת צימרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-10-2017
חכם בנופש: כך תחסכו עלויות בבחירת צימרים

גם אתם מפנטזים על צימר צפוני עם בריזה קרירה ונוף מהחלומות אך מתלבטים בנוגע למחיר? הכתבה הזו היא בשבילכם! הפעם נלמד אתכם את כל מה שצריך כדי להפוך למומחים אמיתיים בחיסכון לפני שאתם סוגרים סופית את הנופש. כך תאתרו את המקומות הזולים ביותר ומבלי להתפשר אף לא טיפה על האיכות:


דעו מתי להגיע


חיסכון בבחירת צימריםנוגע הרבה לטיב הצימר. כמו בכל מתחם נופש בעולמנו, גם הצימרים הם בעלי מדרוג מסוים החל מהפשוטים ועד היוקרתיים ביותר ומחירם בהתאם. אך מה שאולי פחות מספרים לכם, זה שגם היוקרתיים והנחשבים ביותר פוצחים בהנחות כשאפשר. זה קורה בדרך כלל מחוץ לשיא העונה (בשיא העונה המחירים מזנקים כך שהנופש בכל מקרה איננו חסכוני) ובימי אמצע השבוע. פחות מטיילים ונופשים נוטים לתאם חופשה לתאריכים אלה, מה שיכול להיות עבורכם הזדמנות פז אמיתית להגיע למקום איכותי ושווה במיוחד אך בהנחה משמעותית (החל מעשרה אחוזים ועד חמישים, לפי הדיל שקובעים בעלי המתחם). לא, זה ממש לא אומר שתאלצו להמתין לחורף עד היציאה שלכם לחופשה – גם ימי אמצע השבוע במהלך יוני או ספטמבר בין החופשות יכולים לאפשר לכם שהות במחיר נמוך ואטרקטיבי וחיסכון של מאות שקלים.



לא כל הנוצץ זהב – היזהרו מפשטות יתר


אחד הפיתויים הגדולים ביותר בשוק החופשות הישראלי הוא הדהירה אחר מחיר שנשמע נמוך באופן מצחיק. כך נופלים בפח אינספור ישראליים שבוחרים בצימר במחיר של 300-400 ₪ בממוצע ומצפים לחופשה הוגנת - ובצדק. אלא שהמחיר הזה שייך לקטגוריה הפשוטה ביותר ולעתים זו שגם לא מצדיקה את ציפיות הנופש ממנה. אלו הם הצימרים מהם מתקבלות הכי הרבה תלונות אודות חוויות הניקיון, השירות והארוחות ואתם ממש לא רוצים לקבל מקום שכזה, תמורת אף סכום כספי. החכמה היא לחסוך עלויות במקום שבו מוצעים לכם צימרים איכותיים יותר, אלה שעבורם יש להוסיף 200-300 ₪ כך שמחירו הכולל של לילה יגיע לבסוף לאזור 600-700 ₪. אז אם אתם מחפשים צימרים זולים בצפון - מכאן תוכלו לאתר את הפנויים באמצע השבוע, את בעלי המבצע בדקה ה-90 ומחוללי חבילות הנופש, שמוזילים עבורכם ממילא את החופשה ושוב חוסכים לכם את אותה התוספת במחיר, אך מספקים מקום לינה הוגן, שירותי ואיכותי.



חיסכון הוא בעיני המתבונן


מה חשוב לכם בנופש? בריכה פרטית? ארוחת בוקר ענקית? קרבה לאטרקציות מסוימות? תוספת תשלום זניחה עבור לינת הילדים? לכל אחד ואחת הצרכים והרצונות שלהם כשזה נוגע לחופשה ועל כן חיסכון משמעותי נגזר בדרך כלל ממה שאתם מחפשים באופן אישי. אל תמהרו להשוות מחירים עם כלל החברים והמכרים שלכם שביקרו לאחרונה בצימר, השוו אותם מול אנשים שהחופשה שחיפשו הייתה דומה לשלכם ופנו לאותם המקומות. כך תוכלו ליצור מעגל צימרים לבחירה אישית שבו אתם ורק אתם קובעים מה חשוב לכם באמת והאם המחיר באמת שווה את התמורה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים