בסימן התחלה: צימרים מומלצים לראש השנה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-08-2019
בסימן התחלה: צימרים מומלצים לראש השנה

בטח שאתם מעוניינים לפתוח את השנה ברגל ימין. אז למה לא לעשות את זה בצימר? אספנו צימרים מדליקים, מפתיעים ומקוריים שיש בהם אלמנטים מעניינים של התחלות חדשות, חגיגיות וגם את כל מה שדרוש כדי להעמיד ארוחת חג מפוארת. הכל במקומות יפים, נקיים, מסודרים ומתוקים מדבש:


התחלות חדשות במקומות חדשים


אנחנו כבר ממש מתחילים להרגיש את טעם התפוח בדבש והרימון על הלשון ולהריח את ריח הדגים. ראש השנה הוא אחד החגים האהובים ביותר, שבו נדמה שכולם מקבלים הזדמנות להשתפר ולשפר, לפתוח דף חדש וכמובן לעשות לא מעט חשבון נפש. בין אם אתם זקוקים למקום לתכנן בו את הלו"ז השנתי שלכם בעבודה, לחשוב על מסלול חיים חדש ובין אם פשוט בא לכם לעשות חג במקום שלא יצריך מכם ספונג'ה בסיום - הצימרים המקסימים שלנו לרשותכם. והפעם על השולחן – צימרים איכותיים עם מוטיבים מעניינים של התחלה, של טוהר ושל אווירה משפחתית מוצלחת.




צימרים מומלצים לחג


אחוזת לב החורש – אמנם בקיץ יש לא מעט מקומות שסובלים מגווני טבע חומים-צהבהבים, אבל מספיק להם פווו קטן והם מעוררים תוך שניות את המראה הירוק לחיים. אחוזת החורש היא המקום הירוק והנפלא שחיפשתם לעונת המעבר, עם נוף ירוק מקסים ובקתות כפריות מעץ. האחוזה עצמה בעלת שטח עצום, מונה 5 בקתות עץ פיני עם חלל מרכזי + חדר ילדים, בריכה מפנקת ונוף שמרחיב את הלב.


אחוזה על המים – משהו בעיצוב מעורר ההשראה של המקום הזה גרם לו להשתחל לרשימת הטובים והנכונים שלנו לראש השנה. אולי זה בגלל הגודל, שמאפשר אירוח של 18 נופשים עם מגוון אפשרויות לילדים. אולי בגלל השימוש בנקודות אור וגוונים בהירים שמזכיר לנו את הלבן של החג. ואולי זה בגלל שזה פשוט מקום טוב ומוצלח לבלות בו את החג, לבשל כמו שצריך במטבח שערוך לכך וליהנות עם כל המשפחה בפרטיות.


אצלנו בחצר – אנחנו מאוד אוהבים את הרמה של הצימרים במושב צוריאל וכמובן את הנוף המנצח שנשקף מכאן. אצלנו בחצר הוא מתחם נופש שזכינו להכיר ממש לאחרונה ולהבין עד כמה הוא מתאים לארוחות חג ולבילוי משותף מקסים בבוקר שאחרי, ללא צורך להוציא את האף מהמתחם. כאן גרות בכיף 6 יחידות: 2 בקתות משפחתיות, 3 זוגיות ומערת אבן אחת מדליקה. יש בריכה, יש מדשאה ענקית וכיפית להתרוצצות הילדים, יש חדר אוכל גדול לסעודת החג, יש מתקן גריל מקצועי וכמובן אווירה טובה וממכרת.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים