עוד כוס של יין: צימרים רומנטיים לזוגות בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-06-2017
עוד כוס של יין: צימרים רומנטיים לזוגות בצפון

יש דברים שפשוט לא משתנים. וככל שהזוגיות שלכם תמשיך להימשך לאותם "שטיקים" דביקים ומתקתקים, כך גם צימרים רומנטיים לזוגות בצפון נועדו להמשיך ולפנק אתכם בהמון אהבה. מבקתות עץ קטנות ועד מתחמי ענק מלכותיים – לכל צימר סיפור ייחודי משלו והמון זוגות שכבר התארחו בו וחיכו כבר לפעם הבאה. צימרים מיוחדים לזוגות שאנו רואים יותר ויותר בשנים האחרונות, העצימו בעיקר את האלמנטים הפרטיים של המקום, בתוספת האפשרות לספק סיפור חדש כמו: מתחם נופש שכולו מעוצב כסוויטות דרום אמריקאיות, או במראה סוריאליסטי מרהיב. אך בסופו של יום, הג'קוזי נותר ג'קוזי והנוף המקסים נותר מקסים. כי סוס מנצח לא מחליפים. בעיקר לא כשמדובר בלב שלנו, שדואג להזכיר לנו היכן בסופו של דבר הכי כיף לנו להיות. והפעם, לכבוד הגעתו של האביב ריכזנו 3 צימרים רומנטיים לזוגות בצפוןשיעשו לכם חג פרחוני ונעים בעיניים.


צימרים רומנטיים לזוגות בצפון – שלושת המומלצים שלנו לאביב


חלום בכנרת – שני צימרים מיוחדים לזוגות הממוקמים במושבה כנרת, אחד המקומות הקסומים ביותר בסמוך לחוף. כל אחת מהסוויטות המרהיבות מעוצבת בסגנון פרובנס מלכותי וגובלת בשדרות עצי הדקל שצומחים בגאווה מתוך מטעי המושב – דבר שיכול לרמוז על פרטיות מצוינת והמון שקט ושלווה ששוררים כאן. בחוץ כמובן מחכה לכם בריכת שחייה מעוצבת ויוקרתית ביותר וסביבה גן מעוצב מבין היפים והסימטריים ביותר שראינו כאן לאחרונה. אם באביב הקרוב יתחשק לזוגיות שלכם להתברך בצמיחה, תחושה אביבית והמון יופי, הנה בדיוק המקום החדש והאהוב שלכם.


צימרים רומנטיים לזוגות בצפון


אצל טליה – צימרים רומנטיים לזוגות בצפון לא חייבים לעלות הרבה כדי להעניק לכם מקסימום חוויה. הנה למשל, אצל טליה במושב הגלילי המיוחד נטועה: שתי סוויטות ענק שכל אחת מתאימה לזוג, הכוללת חדר שינה נפרד, סלון-מטבח מרווח מאוד וחדר ספא מיוחד ומרגיע שבו כל זוג יכול להתרווח בג'קוזי ספא זרמים משלו ולשכוח מהעולם. בחוץ נמצאות שתי בריכות שחייה כאשר האחת מחוממת ומקורה למקרה שחלילה יהיה לכם קר. בכל זאת, לא תמיד חם באפריל ומזל שיש מי שחשב עבורכם על הכל.


בקתות עם שחר – שלושה צימרים בשפר שפשוט יעשו נפלא לחופשה האביבית הקרובה שלכם. מדובר במתחם נופש ציורי ומושקע עם נוף צבעוני ומשגע, בריכה חיצונית מרהיבה ומתחם ספא חלומי ומרגיע – כי גם לגוף מגיע לצאת מעבדות לחירות באמצעות מסאז' טוב וזרמי ג'טים חזקים מהספא. מדובר במתחם צימרים בגליל העליון שיכול להיות חווייתי ומושלם לכל עונה ולכן אטרקטיבי מאוד גם בעונת המעבר, כאשר מצד אחד ניתן להתחמם בסוויטה יפהפייה או במתחם הספא ומהצד השני לחנוך את הקיץ המתקרב בטבילה ראשונה בבריכה או לפחות מהנאה מהשמש הטובה שבטח תפגשו כאן.


שימו לב גם למתחמים שמקבלים משפחות


צימרים רומנטיים לזוגות בצפון כאמור הם הדגם הנפוץ ביותר של מתחמי הצימרים בצפון באשר הם. יחד עם זאת חשוב לזכור כי מקומות רבים נוטים לשלב בין החוויה הזוגית והמשפחתית כך שזוגות המעוניינים בשקט ופרטיות לא תמיד יתמזגו באווירה משפחתית. על כן מומלץ למצוא מקום רומנטי חף ממשפחות בעיקר עם תחילת העונה החמה כדי להגשים את המענה לצורך הרומנטי שלכם כזוג ולאפשר לכם לזכות לחופשת אוהבים מפנקת ויפה כפי שבאמת מגיע לכם.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים