חגיגה מושלמת לירח דבש: צימרים רומנטיים לזוגות בלבד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-08-2016
חגיגה מושלמת לירח דבש: צימרים רומנטיים לזוגות בלבד

אם יש דבר שאנחנו טובים בו, זה להתרשם מטרנדים עולמיים וליישם אותם גם אצלנו. בדיוק כך התפתח המנהג המיוחד של יציאה לחופשה ראשונה כזוג נשוי – ירח הדבש! אך בעוד שברחבי העולם רק זוגות ממעמד גבוה יכולים להרשות לעצמם לצאת לחודש שלם של נופש אקסקלוסיבי, בישראל זה חל כמעט על כולם, ללא שום קשר ליכולת והמון דגש על רצון.

 

אין ספק שלצאת לחופשה ראשונה כזוג נשוי יש המון סיבות טובות: המנוחה והרוגע מתקופת ארגון החתונה, היכולת לבחון את הזוגיות והרומנטיקה שביניכם ללא הפרעות מיותרות והאפשרות ל"ניקוי ראש", רגע לפני שצוללים יחד אל העולם האמיתי. אך מה קורה כאשר אין לזוג הצעיר אפשרות להימלט מהעולם האמיתי לחודש שלם? או בכלל להתרחק מהבית? כתוצאה מאלפי סיבות משתנות שלא מאפשרות לכל זוג לצאת לנופש מיד לאחר החתונה, התעורר ביקוש עצום לחופשה ישראלית מפוארת ואיכותית לא פחות, המציעה צימרים רומנטיים לזוגות לחופשה פרטית ברמת 5 כוכבים.


 

צימרים רומנטיים לזוגות בסטנדרטיים הגבוהים ביותר בעולם

 

צימרים רומנטיים לזוגות אמנם נתפסים כבקתות קטנות בטבע שנועדו בעיקר לספק לאורחיהם חוויה אותנטית, אך מאז ועד היום, הם הפכו לחוויה משודרגת בהרבה, שנותנת פייט ענק להרבה מתחמי אירוח נחשבים ונודעים ברחבי העולם. למעשה, מדובר בקבוצה מסוימת של צימרים מומלצים ויוקרתיים, המעניקה לזוג הצעיר את כ-ל הפינוקים האפשריים, מהם ניתן ליהנות בכל מקום - בארץ או בעולם: שירות חדרים צמוד, מיני בר עתיר פינוקים וארוחות גורמה, הפתעות טעימות לחוגגים וכמובן – פרטיות מוחלטת במשך החופשה. רוב מתחמי הנופש הללו, הם למעשה צימרים עם בריכה פרטית, הכוללים בריכה צמודה רק לאותה הסוויטה בה נופש הזוג. חלק מן המקומות כוללים מתקנים נוספים כמו ג'קוזי ספא, סאונות, ערסלי ענק זוגיים והכל מול נוף פנורמי מדהים. דמיינו לעצמכם חופשה של צימרים רומנטיים לזוגות, בה אתם יושבים עם יין טוב בבריכה, מול נוף טבעי ומיוחד...

אך לא רק צימרים עם בריכה פרטית מתאימים לירח דבש. גם כאלו שמתאפיינים בסביבה מרגיעה ומרעננת, חפה מהפרעות חיצוניות וכוללת המון פעילויות מתאימות לזוגות. מתחם הנופש צימרים ביער שבמושב אמירים למשל, מתאים בול להגדרה. סוויטת אבן עצומה ממש בלב היער, מוקפת שבילי טיול, ספסלים ומתחם ספא אישי לאורחים, כאשר סביבה מבחר אטרקציות כמו רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים ומסעדות.

כיצד תזהו את המקום הרומנטי המושלם?

על מנת להתרשם ממבחר של צימרים רומנטיים לזוגות, אפשר לעשות אחד משניים: לברר מול זוגות חברים על צימרים מומלצים שהם מכירים (ממש כמו שעשיתם אחרי הצבא, רגע לפני שטסתם לתאילנד) או לחפש מקום טוב בעצמכם. אם תעדיפו לחפש לבד, חשוב שתדעו שמקום איכותי ופרטי מאוד לזוגות, הוא כנראה גם יוקרתי מאוד. חוויה של צימרים עם בריכה פרטית שמורה למקומות האקסקלוסיביים יותר, על אחת כמה וכמה כאשר היא מלווה בפיצ'רים ייחודיים ואיכותיים כמו תאורה חכמה ומיטה מתכווננת, מרכז עיסויים, נוף מרשים ושירות חדרים הכולל שף קינוחים אישי (כן, זה באמת קיים). זכרו שעל המקום שעליו אתם מסתכלים ברשת, להיות לא פחות מרשים ואיכותי מכל רזורט אחר ברחבי העולם, שככל הנראה, גם עומד בסטנדרטים בינלאומיים לאירוח, שבמהלכו תזכו לחופשה רומנטית בלתי נשכחת. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים