באושר ובעושר: צימרים רומנטיים להצעות נישואין

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-12-2017
באושר ובעושר: צימרים רומנטיים להצעות נישואין

זה בסדר,אנחנו ממש לא נגלה לה שזה מה שאתה מתכנן. אבל אם אתה כבר חושב על צימר רומנטי להציע בו,תרשה לנו להמליץ על מספר מקומות טובים,מדהימים ואיכותיים שרק יעשו את ההצעה להרבה יותר מיוחדת.חוץ מזה, אחרי שתראה את המקומות האלה,קשה לנו להאמין שהיא תוכל לסרב.לפניכם רשימה של צימרים המתאימים להצעות נישואין מפתיעות ומרגשות, הם יכולים להציע אפשרות לקישוטים מיוחדים(בתיאום עם בעלי המקום כמובן) והכי חשוב – לאפשר לכם להגיע אליהם שוב לחופשת פנטזיה מושלמת, מיד לאחר שבירת הכוס.



הצעת נישואין דקורטיבית על רקע הבריכה והנוף: סוויטת פאלאס

השקעה זה לא רק בטבעת, אלא גם בבחירת המקום. ובמקרה הזה, לסוויטת פאלאס יש את כל הנתונים כדי להפוך מסוויטת נופש נטו למתחם אירועים יוקרתי, פרטי ומפואר. את ההצעה אנחנו ממליצים להעביר למתחם הגן, שם הבריכה על רקע הנוף הפנורמי הפתוח יכולה לעשות לבדה את כל העבודה וכל שנותר לכם הוא לתלות בלונים ואולי לקשט קצת בפרחים ונרות. אחר כך תוכלו להישאר לבילוי ופינוקים בסוויטת הלוקסוס המרשימה ולטייל קצת בסביבה הסמוכה – צפת וראש פינה המדהימות.


%@%@%p-19625x


הצעת נישואין לאור נרות ועששיות בתוך היער: ברכתא

החורש הטבעי, שבילי האבן, הגשרון והנחל שמתחתיו הם התפאורה המושלמת להצעה שקטה שקטה אך בלתי נשכחת. תוכל להוביל את אהובתך בדרך אל הסוויטה המרהיבה, כאשר בדרך ילוו אתכם עששיות ונרות רבים ועל הגשרון תמתין הצעת הנישואין, מלווה בשלט, קצת עלי כותרת ובלוני לבבות. מומלץ לגייס את בעלי הצימר לעזרה בצילום ותיעוד המאורע, בעיקר כדי שלא תשכחו איזה יפים נראיתם באותו רגע יפה וטבעי, בחיק הטבע הגלילי.


הצעת נישואין מלכותית ופרחונית בסוויטה אנגלית: נסיה

דמיין לעצמך סוויטה מרהיבה בעיצוב אנגלי עתיק ומיוחד, סידור פרחים מושלם שיתמזג עם הרומנטיקה הבריטית הזו וכמה קינוחי קונדיטוריה לרגעים מתוקים שאחרי. נסיה נחשבת לאחת מסוויטות היוקרה האליטיסטיות והמשובחות בישראל ועל כן אם תביא לשם את אהובתך, אפשר לומר בלב שלם שבאמת השקעת. לסוויטת נסיה יש המון מה להציע וזה כולל חדר רחצה מהרומנטיים שראינו, מתחם חיצוני פרטי ואקסקלוסיבי ביותר ומארח צמוד שידאג לכם מא' ועד ת'.


הצעת נישואין במרפסת, על גג העולם: סוויטות פינסטרה

את ההצעה הזו ממש כדאי ליישם באור יום, מפני שאז רואים נפלא בתמונה (תן למישהו לצלם כמובן) אותך כורע ברך, אותה עם הידיים על הפנים ההמומות ואת שלל הנוף המטריף הזה משלושה כיווני אוויר. כבר מדלת הכניסה של הסוויטה אהובתך תבחין במה שמתרחש על המרפסת בזכות קירות ענק שקופים שמכניסים פנימה כמויות של תאורה טבעית ויופי גלילי אמיתי ולכן מומלץ לשלב בפנים גם עלי כותרת ריחניים ותמונות שלכם, שרק יוסיפו לאווירה המיוחדת.


אולי יעניין אתכם - צימרים בכנרת לזוגות


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים