מחפש צימרים בצפון? הגעת למקום הנכון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-07-2019
מחפש צימרים בצפון? הגעת למקום הנכון

אתר צימרטופ הוקם במטרה להגיש לקהל הנופשים מקום מרוכז לחופשות ברמה איכותית ומעלה, ללא פשרות על נושאי השירות, הניקיון, איכות המתקנים והתחושה האסתטית במקום. מי שמחפש צימרים בצפון יודע שעומדים בפניו עשרות אתרים שונים ומגוונים, לכולם מאות צימרים בעלויות משתנות ובתנאים אחרים לחלוטין.



צימרים בצפון מבלי להתפשר? זה מה שאנחנו עושים

הייחודיות של צימרטופ היא ביצירת קו אחיד עם כל המקומות המפורסמים באתר. לכאן לא מתקבלים על סמך גודל מתחם הנופש או ההתאמה שלו לזוגות בלבד, אלא אך ורק על פי איכות. צוות האתר מסייר בצימרים השונים וממיין את אלו שמתאימים להצגה באתר ואת אלו שלא מתאימים. שנים של ניסיון בתחום הובילו את מערכת צימרטופ לקביעת סטנדרט מדויק וללא חריגות לגבי תנאי המקום, האיכות, הנראות וגם השירות לאורח. צימרים שאינם עומדים בנתונים אלה יוכלו תמיד להתפרסם בכל אתר אחר. כאן שומרים על רמה אחידה של מקומות ברמה גבוהה – ללא מקומות שמתעקשים להגדיר את עצמם ככאלה ולהטעות את ציבור הגולשים.


פורשים בפניך את כל המידע בשקיפות, בלי הסתרות

כשאתה מחפש צימרים בצפון, חשוב שהמקומות השונים יוצגו לך בצורה ברורה. באתר צימרטופ ניתן לצפות אך ורק בתמונות אמת של כל אחד ממתחמי הנופש שלנו, בתצוגה איכותית וברורה שממנה ניתן להבין בדיוק מה נמצא בחדר וכיצד נראית סביבת הבריכה (למידע על צימרים עם בריכה פרטית). אנו מקפידים על מחירון שקוף ולכן תמיד יופיעו לצד כל אחד מהחדרים גם העלויות המלאות. בנוסף תוכל לצפות בביקורות אורחים אמיתיות (איך אנחנו יודעים שהן אמיתיות? מצאנו דרך שבה יכולים המארחים לעודד את האורחים שלהם להמליץ), במפרט הטכני המלא של החדר והמתחם, באטרקציות, מסעדות ומסלולים קרובים ואפילו הטבות מיוחדות.


הזמנה מיידית באתר

מערכת ההזמנות און ליין שלנו תאפשר לך לבצע הזמנה מיידית מכל מכשיר. יש לבחור את תאריך החופשה ואת החדר הרצוי, להוסיף את הפרטים הרלוונטיים ולקבל אישור מיידי לביצוע ההזמנה – ללא כרטיס אשראי או עירבון.




צימרטופ תמיד איתך

כשאתה רוצה באמת להשתדרג ולא מחפש צימרים בצפון לחופשה של פעם בעשור, שווה להצטרף למועדון לקוחות SMARTשמעניק לך הרבה יותר. ההצטרפות חינם, הבונוסים עלינו!


אז מה זה כולל?

השתתפות בהגרלות חופשה במתנה, הפתעה שווה ליום ההולדת, הנחות על מגוון גדול מאוד של מסעדות ואטרקציות באזורי הפעילות של הצימרים שלנו, חשיפה ראשונית למתחמי הנופש החדשים באתר (תמיד חלמת להיות הראשון בקומפלקס מהניילונים? הנה הצ'אנס) ומידע על הנחות והטבות לפני כולם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים