3 הצימרים שאסור לפספס בראש פינה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-01-2023
3 הצימרים שאסור לפספס בראש פינה

הצפון הירוק וההררי של מדינת ישראל נחשב לאחד המקומות היפים ביותר של המדינה, וכנראה שלא סתם כך ישראלים רבים ממהרים לנסוע לאזורי הגליל ורמת הגולן, להעביר את זמנם במקומות המיוחדים הללו , להנות ממטעמים ייחודיים במקום ולבקר בערים ההיסטוריות של המדינה. 

אבל ממש לפני כל נסיעה, כדאי מאוד למצוא מקום איכותי ללון בו, ואם אתם מחפשים חוויית אירוח מיוחדת במינה, במיקומים מפתיעים ועם כל התנאים הייחודיים ביותר של המקום – צימרים עם בריכה בראש פינה, זה בדיוק מה שיהפוך את חווית הביקור שלכם למפנקת ובלתי נשכחת.

צימרים בראש פינה

הרחק משאר יישובי הגליל וממש על גבול רמת הגולן נמצא לו ישוב קטן ומלא בקסם שמספק את הצימרים היוקרתיים ביותר של המדינה.

צימרים בראש פינה, הממוקמים מעל צפת ובנסיעה חדה היישר מהכנרת, איפה שאתם תזכו בנופים היפים ביותר של ישראל, מקומות פסטורליים והיסטוריים שפשוט אסור לכם לפספס וחוויית הפינוק שאתם תעברו, תהיה אחת החוויות הבלתי נשכחות (ובזה אנחנו בטוחים!)

אבל מכל הצימרים הנצפים ביותר של ראש פינה, בחרנו להתמקד דווקא ב3 הצימרים המובילים והמומלצים שכדאי מאוד לבקר בהם.

צימרים מומלצים בראש פינה

  • נסיה – סוויטת בוטיק בגליל

אחד הצימרים היוקרתיים ביותר במדינה, אשר בנוי בסגנון מלכותי עם מבנה אבן גדול של 100 מ"ר ולצד בריכה עם נוף לכל רחבי הגליל, זה בדיוק מה שיש לסוויטת נסיה להציע!

חדר שינה מפנק הלבוש צבעי זהב, מיטה מפנקת וענקית עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות ומסך טלוויזיה ענק ורחב.

במקום אתם תמצאו גם בריכה פרטית מקורה ומחוממת, ג'קוזי מפנק ביותר וספא פרטי עם מטבח גדול ואיטלקי עם חוויית אירוח שפשוט יהיה קשה מאוד לשכוח אותה.

  • סוויטות בל 

מתחם ענק ויוקרתי המציע מגוון רחב של צימרים שונים אינו מתחם סוויטות בל, שבו תוכלו לבחור את סוג הסוויטות המועדפות עליכם עם כל הפינוקים והנופים היפים ביותר של האזור. 

הייחודיות של סוויטות בל היא, שהן מופרדות באופן דיסקרטי האחת מהשנייה וכבר עם ההגעה לסוויטה, יחכו לכם סבונים ריחניים ומפנקים עם מכונת אספרסו במקום והקפה האיכותי והטעים שיהפוך את היום שלכם לחוויה עוצמתית ומהנה.

  • סיטארה – סוויטת יוקרה 

אחד המתחמים היפים ביותר של ראש פינה, שמציע חלל רחב ממדים עם כל הטוב בתוכו הינה סוויטת סיטארה החלומית וכנראה גם הדובדבן שבקצפת מבין כל הסוויטות המיוחדות של המקום.

אין ספק שישנם צימרים מומלצים בראש פינה ומגוון רחב של צימרים עם בריכה בראש פינה אבל על צימר שכזה ניתן לחלום רק בחלומות הטובים ביותר שיש, כי חוויית הפינוק העוצמתית של סוויטת סיטארה תהפוך את החופשה לחלומית ובלתי נשכחת לחלוטין.

הצימרים השווים ביותר במדינה עם צימר טופ

אנחנו בצימר טופ החלטנו לרכז עבורכם את הצימרים השווים והמיוחדים ביותר של כל אזור צפון הארץ, ובאתר שלנו אתם תוכלו למצוא את הצימרים המומלצים ביותר של ראש פינה שפשוט אסור לפספס אותם!

חווית תענוגות מחכה לכם בצימר טופ שדאג לרכז עבורכם את מגוון הצימרים האיכותיים והמיוחדים ביותר של המדינה.

אז מתי אתם באים לבקר?

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים