משתוללים בכפר: צימרים מומלצים בצפון לאירועים מיוחדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-10-2016
משתוללים בכפר: צימרים מומלצים בצפון לאירועים מיוחדים

אין כמו מקום נייטרלי שאפשר לחגוג בו ללא הפרעות ולהשתמש בו כהפתעה מיוחדת למי שהכי אוהבים. צימרים מומלצים בצפון הם בדיוק המקומות אליהם פונים כל האנשים שמעוניינים באירוע מיוחד ומפתיע. ואיזה מזל שבכל חבורה יש תמיד את המפיק שדואג שהאירוע יהיה איכותי ומושלם...


אז מה בכל זאת חשוב לדעת לפני שמזמינים צימרים מומלצים בצפון?


שבו וחשבו – כיצד ייראה האירוע שלכם בצימר מבחינת כמות האנשים, הארוחות והפעילויות שניתן לקיים במתחם? האם תכננתם להישאר ללון או שדווקא תעדיפו חוויה של יום אחד בלבד? ומהן העלויות שעומדות לרשותכם? ככל שיהיו בידכם יותר פרטים בשלב המוקדם של תכנוני האירוע, כך תוכלו לסנן את מתחמי הצימרים לא רק לפי המלצת אתר או המלצות גולשים, אלא בעיקר לפי פירוט המתקנים והתמונות, שיסגירו גודל ואיכות. כדאי לדעת, שמתחמי צימרים בגורן – המושב הגלילי היפהפה למשל מתאימים מאוד לאירועים בשל גודלם והנוף היפה שסובב אותם, המבטיח פרטיות מלאה.

על המקום שלכם להיות גדול מספיק כדי להכיל את כולם, מה שמחייב גם בריכה גדולה ואם אתם נשארים ללון – כמות חדרים מתאימה. בנוסף לכל אלה שימו לב לשולחן האוכל, לכמות פינות הישיבה בחצר ולמידת הפרטיות במידת האפשר על מנת לגזור עוד נתונים ולערוך השוואה בין המקומות שבחרתם כדי שתוכלו לבחור מהם את האחד שלכם. מומלץ למקד חיפוש של צימרים יוקרתיים, המבטיח לא רק איכות ובטיחות עבור הילדים אם יש, אלא גם סביבה נוחה, מטופחת ובעיקר גדולה שמתאימה להפעלות ולהפתעות בהן מישהו/י עומדים להיות מרכז החגיגה.


מצאו צימרים מומלצים בצפון


מכינים מראש את כל מה שצריך להביא ובלי לשכוח כלום


כבר הפסקנו לספור אחרי הפעם המיליון שבה שמענו על מסיבת הפתעה ללא זיקוקים, על בת מצווה ללא עוגה ועל הצעת נישואין ללא... תאורה מתאימה (אל דאגה, הטבעת תמיד בכיס). וכל אלו מתרחשים מסיבה אחת ויחידה – הם לא הגיעו איתכם או עם אחד המבלים אל הצימר. בכל סיטואציה אחרת הייתם פשוט רצים אל הסופר הקרוב ודואגים להשלמת החסר. אבל צימרים מומלצים בצפון ועל אחת כמה וכמה, פרטיים, אינם נמצאים בטווח נסיעה קצר. ההמלצה שלנו היא לנהל את רשימת הציוד עוד הרבה לפני יום ההגעה ובכל פעם שתיזכרו בעוד פריט, ציינו אותו. אפשר כמובן לבצע חלוקת עבודה ולתת לחלק מהמוזמנים שמגיעים איתכם להביא איתם חלק מהרשימה. אירועים של צימרים בראש פינה או במקומות תיירותיים נחשבים יאפשרו לכם לשלב בין חוויית האירוח לבין מסעדה טובה או אטרקציה בסביבה הקרובה.

אחד הדברים החשובים ביותר בכל ארגון אירוע של צימרים מומלצים בצפון הוא השיקוף מול בעלי הצימר. ספרו למארחים מה אתם מתכננים והאם אתם צריכים לקבל מהם אישור לרעש בסביבת בתים אחרים, קישוטים מיוחדים שיוכלו לארגן עבורכם מראש וכמות אורחים מדוייקת כדי להימנע מאי נעימויות. גם אם אתם מזמינים דרך המארחים ארוחות בוקר או סעודת שף מיוחדת, חשוב שהמארחים יידעו לכמה אנשים להכין את הארוחה עבורכם ושאתם תישארו שבעים ומרוצים למשך כל החופשה.


והכי חשוב – באתם ליהנות


אז היפטרו מהמשקעים, מתחושת הלחץ ומכל דאגה אפשרית. צימרים מומלצים בצפון הם מפלט רגוע ונעים לכל קבוצת חוגגים בלב סביבה יפה, עם בריכה גדולה, מתקני ספא ייחודיים, נוף יפה ואירוח איכותי, שיעניקו לכם ובעיקר לבעלי השמחה חוויה מפתיעה ומרגשת, שהם בהחלט לא ישכחו. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים