חוגגים את ט"ו באב בדרך המושלמת: צימרים מומלצים לזוגות – קיץ 2016

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-08-2016
חוגגים את ט"ו באב בדרך המושלמת: צימרים מומלצים לזוגות – קיץ 2016


אין כמו צימר רומנטי לזוגות כדי לפנק ולהפתיע את בני הזוג שלכם בדרך הטובה ביותר. מיקום שקט ומנותק, נוף מקסים ועוד שלל חוויות לאוסף הם רק חלק מהיתרונות שיש לעולם הצימרים להציע. אך הפעם, במקום לתת לאחרים להחליט בשבילכם איזה צימרים מומלצים לזוגות ואיזה לא, אתם מוזמנים ללכת עם הלב והתחושות שלכם, להתרחק ממוקדי הרעש ולהזמין את הזוגיות שלכם לחוויית האירוח האינטימית, הרומנטית והאיכותית ביותר בצפון. שמחים שתכירו - צימרים ברמת הגולן. כן, זה בול מה שחיפשתם.



מבקתה קטנה לחוויה שהיא התגשמות החלום הזוגי


רמת הגולן נחשבת בטעות לאזור קטן, שכולנו מכירים בעיקר מימי הטיולים השנתיים בבית הספר. אך למעשה אפשר לתאר אותה כתמונת נוף ענקית שנפרשת על פני שטח פראי נרחב למדי – מהכנרת ועד יערות הגליל והחרמון. בהתחלה אלה היו בקתות העץ האותנטיות שקישטו אותה והזמינו אליהן זוגות אוהבים לחופשה חווייתית בתוספת קטורת (זה עוד קיים?) וארוחת בוקר חמודה. היום הן הפכו לסוויטות מפוארות, עם בריכות פרטיות מול נוף לא רגיל, אירוח טוב ואווירה שממש קשה לעזוב. לכן היכן ומתי שלא תנסו לחפש צימרים מומלצים לזוגות, סביר להניח שרמת הגולן תככב בראש הרשימה.


מבין עשרות צימרים מומלצים לזוגות ברמת הגולן שתוכלו לאתר במרחבי הרשת, קיימים גם כמה אקסקלוסיביים במיוחד שמבט אחד בהם יספיק לכם כדי לתאם את הגעתכם, בעיקר לרגל יום מיוחד כמו יום האהבה המתקרב. אחד הצימרים הללו למשל, רוחץ תרתי משמע בנופי הכנרת: צוק גמלא הינו מתחם בעל שתי סוויטות נפרדות לחלוטין ומיועדות לזוגות בלבד, המציע לכל זוג מרחב פרטי מושלם וברמת גימור גבוהה מהרגיל, לא פחות מארבעה בקבוקי יין במקרר וחצר פרטית עם בריכת זרמים ענקית ומדהימה, שצופה בקו ראשון לכנרת והנופים שמסביבה. מקומות כמו צוק גמלא למשל, נוטים לפנק את הזוגות שלהם בשמירה על פרטיות מלאה (ואוכל) לאורך החופשה, קישוט הצימר במידת הצורך והצעות לפעילויות בסביבה.


%@%@%p-5064x


צימרים מומלצים לזוגות והאטרקציות שמלוות אותם


באופן כללי, מיטב האטרקציות שוכנות ליד צימרים ברמת הגולן הנחשבים לאיכותיים יותר. כך תוכלו למשל ליהנות מסוויטה בעלת בריכה פרטית בבוקר ומטיול סוסים אישי הכולל פיקניק וארוחת יין וגבינות בצהריים. אם תעדיפו ליהנות יחד מחיק הטבע, תוכלו לבקר באינספור אתרי רמת הגולן ובהתאם למיקום שבו אתם נמצאים: הזוויתן, הג'ילבון וכנף מדרום, פארק האיילים, יער אודם והר אביטל באזור הצפון. האזור כולו מרושת בפאבים קטנים, מסעדות גורמה ותצפיות נוף נסתרות, כך שכדי לדעת בדיוק לאן להגיע, מומלץ מאוד להיעזר בעצת המארחים.

צימר רומנטי לזוגות הכולל למשל בריכה פרטית, יכול לשמש כהפתעה מעולה בעיקר לימי הולדת, ימי נישואין וכמובן הצעות נישואין מפתיעות... מזג האוויר הקריר של רמת הגולן לא חולף מעיני המארחים ולכן הבריכה תהיה ברוב ימות השנה מחוממת ומקורה ומותאמת לרחצה בכל זמן.


הדרך הטובה ביותר לחפש צימרים מומלצים לזוגות ברמת הגולן לקיץ 2016, היא על בסיס ההמלצות ברשת. תוכלו לעיין בהמלצות השונות ולבחון את מידת האירוח והמיקום, העלות ביחס למה שתקבלו בצימר וציון על החוויה הכללית. כך תוכלו להבטיח לעצמכם בילוי רומנטי מדהים, פרטי ועתיר חוויות, שחברים בו רק אתם והנוף. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים