פסח מתקרב: 5 צימרים מומלצים בצפון לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-04-2017
פסח מתקרב: 5 צימרים מומלצים בצפון לזוגות

כשמזג האוויר נהיה אביבי והצפון עדיין מלא בנופים ירוקים ומדהימים, יוצאים הנופשים לקרב על המקומות הפנויים שעוד נותרו לנופש. הביקוש של צימרים עם בריכה נמצא בשיאו וכל המשפחות ממהרות להזמין מתחמי נופש שלמים למשך ימי החג והחופשה כולה. הדבר יוצר אפילו ביקוש מוגבר למתחמי צימרים מומלצים בצפון לזוגות, שנותרים בדרך כלל האחרונים להזמין והראשונים לגלות שהכל כבר תפוס.

כשאתם זוג, החיים הם ספונטניים יותר. עדיין לא ברור איך ומתי יינתן לכם החופש מהעבודה וכנראה שאם הייתם מעוניינים בנופש עם הילדים הייתם מבקשים ומקבלים את התאריכים החשובים לכם עבור החופשה. במצב כזה, אתם האחרונים להודיע על חופשה ובכלל לסגור אותה, מה שמונע מכם לבלות את החג במתחמי צימרים מומלצים בצפון לזוגות. אז למה גם השנה להמתין עד לרגע האחרון? יש לנו בשבילכם 5 צימרים רומנטיים סופר מדהימים שמחכים לכם לחג אביבי ונעים מול הנוף.


צימרים מומלצים בצפון לזוגות

 

צימרים מומלצים בצפון לזוגות – ההמלצות של צימרטופ:

 

1. טל וטל – ונפתח עם נופש צימרים מומלצים בצפון לזוגות חברים שבנוי בקונספט צעיר ותוסס. המקום מכיל שני צימרים בחד נס, סמוך לכנרת ולהם בריכה משותפת ועיצוב שעושה את כל העבודה ומשרה תחושות ניקיון, אווירה, יופי וכמובן הרבה רומנטיקה. מושלם לשני זוגות חברים שרוצים לקחת פסק זמן אינטימי בחג וליהנות ממקום בעיצוב חגיגי תואם ויפהפה.


2. דורנס – סוויטה פרטית ואולטימטיבית לכל מי שמחפש צימרים מומלצים בצפון לזוגות ומעוניין בחוויה ברמה גבוהה ביותר. כאן האירוח אישי ולבבי במיוחד, עיצוב מוקפד וססגוני הכולל כמובן בריכת שחייה פרטית ופינוקים רבים. הזוג הזוכה להתארח כאן יוכל ליהנות מהמון אטרקציות ומקומות בילוי סמוכים בשל הקרבה לנהריה והים.


3. אהבה ורומנטיקה – שני צימרים רומנטיים "על המים" במלוא מובן המילה: לכל אחת משתי הסוויטות הפרטיות הללו יש בריכה אישית הניצבת בקו ראשון לכנרת. המרחב הפנימי גדול במיוחד והקרבה לכנרת ולשפע האטרקציות שמציע האזור רק מספקים סיבה טובה כשלעצמה לבלות כאן לפחות יומיים או שלושה.


4. ראש פינת נוי – מיקום אסטרטגי לזוגות בראש פינה ומקום שהפך כבר מזמן לכוכב בנושא צימרים מומלצים בצפון לזוגות. כל שלוש הסוויטות של המקום (נפרדות לחלוטין זו מזו) מציעה עיצוב דרום אפריקאי או איטלקי משובח, עם בריכת שחייה פרטית והמון אפשרויות בילוי בסביבה. והבונוס – יש אפשרות להגיע עם הכלב שלכם ולשכן אותו בחצר הנפלאה והפרטית לכל סוויטה.


5. חלום בלבן – סוויטה נפלאה ומרשימה בסגנון פרובאנס צרפתי, הכוללת אירוח 5 כוכבים ושלל פינוקים המורעפים על האורחים

ללא הפסקה. המיקום במושב אביבים, בפאתי הגליל העליון ובסמוך לעשרות מסלולי טיול פרחוניים ומטריפים במיוחד לאביב. קיימת האפשרות גם לארוחת חג מפנקת והמקום איננו מקבל משפחות כלל, כך שהסיכויים לטובתכם...

 

כיצד לבחור את המקום הטוב ביותר?

 

מומלץ לחפש מקום מרווח ובעל מתחם גן אישי הכולל בריכה. חשוב לזכור שפסח אמנם מזכיר לנו שהקיץ קרוב, אך מזג האוויר קריר עדיין באזור הצפון ועל כן מומלץ לבחור במקום המציע לכם גם במהלך החג חימום וקירוי לבריכת השחייה. הקפידו לשאול את המארחים בנוגע למקומות הטובים ביותר לבלות בהם בסביבה ולקבל המלצה למסעדה טובה, פסטיבל או בילוי מיוחד באזור. אם תזמינו כבר במהלך החודש הקרוב, עדיין שורה ארוכה של מתחמי צימרים מומלצים בצפון לזוגות טרם נתפסה ויש לכם סיכוי להרוויח את המקומות החלומיים ביותר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים