המלצות על צימרים באינטרנט

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-08-2017
המלצות על צימרים באינטרנט

אמין או מזויף? קצת על המלצות על צימרים באינטרנט


המלצות על צימרים באינטרנט הם תופעה בכלל לא חדשה והאמת היא שגם די חלוצה בתחומה. כבר מההתחלה הציעו אתרי האינטרנט המפרסמים צימרים לגולשים שלכם לכתוב את דעתם לגבי המקום שנפשו בו – הרבה לפני שעשו זאת המלונות הגדולים ואתרי חבילות הנופש. אבל משהו בדרך כנראה השתבש. מארחי צימרים מסוימים הבינו שכדי לזרז תהליכים כדאי "לזייף" ועל כן זלגו לרשת המלצות לא אותנטיות שבהן בעלי הצימר ממליצים לכאורה על הצימר שלהם כאורחים תחת שם בדוי. הקהל כמובן איתר זאת מיד ומאז נתפסות המלצות על צימרים באינטרנט כ"עבודה בעיניים".

אז איך בכל זאת מצליחים למצוא צימר טוב שאחרים באמת התארחו בו, אהבו והמליצו? אספנו עבורכם מספר טיפים וכללים חשובים להתמודדות טובה עם המלצות על צימרים:



1. אל תאמינו למגזימים – נכתב על הצימר שהוא "מושלם", "חד פעמי", "שווה כל שקל", "מהמם", "חלומי" והכל בביקורת אחת? זה בהחלט לא נשמע כמו משהו שמישהו בלי אינטרס כתב.


2. הקשיבו לאינטואיציה – גם אם נדמה לכם שההמלצות לא משכנעות אך המקום "עשה לכם את זה", עדיף שתקשיבו לתחושת הבטן שלכם מאשר לאנשים שאינכם מכירים.


3. שאלו חברים – בשביל מה הם קיימים? בררו מה לחברים שלכם יש לומר בנושא, היכן הם התארחו לאחרונה ואם יש להם רעיון למקום שווה במיוחד.



4. קראו המלצות רק באתר מהימן – כזה שנראה מספיק מקצועי ופעיל, שמשקף באופן נעים את מפרט החופשות ולא מדלג על פרטים טכניים חשובים בתוך האתר.


5. בדקו את תאריכי ההמלצות – המלצות על צימרים לא תמיד יורדות מהאתר גם כאשר חולף הזמן. שימו לב לכך ובמקרה של ביקורת פחות איכותית, אל תתייאשו. יתכן והמקום שודרג והשתפר מאז.



6. לא כל אורח מוסיף המלצה – כלל שכדאי מאוד לזכור. אחרי שכבר נפשו, לא כולם חוזרים ומשקיעים בכתיבת חוות דעת על הצימר. לכן צימר בעל המלצות מועטות, הוא צימר שפחות פונה לאורחיו בנושא הזה לאחר סיום חופשתם.



7. אהבתם ואתם לא בטוחים? קחו כמה דקות כדי לבדוק – חפשו דף פייסבוק או פרסומי רשת נוספים של הצימר. תוכלו לשאוב מכך פעמים רבות בנוגע להתנהלות המקום מול לקוחותיו און-ליין.


כולנו מאמינים בכוחה של חכמת ההמונים וכמעט לפני כל ביצוע רכישה, אנו מעמידים אותה למבחן בזכות האינטרנט. במקרה של המלצות על צימרים, התנהלות צרכנית חכמה ונבונה היא הדרך להקשיב בחצי אוזן לחכמת ההמונים ובחצי האוזן השנייה – לקול הפנימי ולהחלטה הסופית: האם אהבתי והאם זה באמת משתלם לי.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים