צימרים מומלצים באזור טבריה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-07-2019
צימרים מומלצים באזור טבריה

מחפשים את המקום המושלם שלכם לחופשה בטבריה והסביבה? רוצים להיות קרובים למים אבל במקום עם סטנדרטים ומזגן? הבאנו איתנו כמה הצעות לחופשה שכוללת כנרת, נופים וטיולים במקומות המרשימים והמיוחדים ביותר באזור.


אבא גנוב, אופנועי ים, חופים, דגים טריים ואווירת חופש ישראלי טובה וטהורה. מי מאיתנו לא רוצה להעביר לפחות סופ"ש אחד בקיץ הזה בתוך מים מתוקים חפים ממדוזות וגלים, לעשות קצת ספורט ימי ולקנח במסעדה טובה על הטיילת הטבריינית? אמנם יש למעלה מעשרים חופים שאתם יכולים להקים בהם אוהל ולתת לשמש לעשות לבד את העבודה, אבל לאלה מכם שמחפשים מזגן, נוחות, בריכה ושירות אקסקלוסיבי – אנחנו גאים להגיש את המומלצים שלנו בטבריה והסביבה. בחרנו שני מקומות שמתאימים למשפחות ואחת שהיא פנינה אמיתית לזוגות, בסטנדרט אירוח גבוה ועם הרבה מוניטין והמלצות מאורחים קודמים.




הצימרים הכי מיוחדים באזור טבריה והכנרת:


אחוזת טוסקנה בגליל, יבנאל רבע שעה ממרכז העיר, במיקום הרבה יותר פסטורלי ושקט. האחוזה מתאימה לאנשים שמחפשים חופשה עם שואו, שלא מתפשרים על האיכות והרמה הגבוהה ושהיו שמחים למקום שחובה להעלות ממנו פוסט או סטורי ממגנטים.

האחוזה בסגנון ים-תיכוני עתיק, חצי מזכירה את חבל טוסקנה הכפרי וחצי את הבנייה הצלבנית-אותנטית של ימי הביניים בגליל. יש כאן 3 סוויטות זהות, מושקעות עד הפרט האחרון. אווירה רומנטית מבפנים ומבחוץ, גם על רקע בריכת השחייה המושלמת עם תיחום בסגנון "אמת המים" הגלילית וההרים שמאחוריה.


רומנסה לכנרת, מגדל אם אתם רוצים צימרים בטבריה רק בשביל הנוף, בואו למושבה שנמצאת בול מעליה. הנוף של הכנרת ממגדל הוא אחד המרהיבים במדינה ואין ספק שמהמרפסת של הסוויטה יהיה לכם מאוד קשה להתנתק. רומנסה לכנרת היא מקום לזוגות בלבד, מה שהופך אותה להרבה יותר שקטה ואינטימית. 5 הסוויטות של המקום בקווי עיצוב שונים, לכולן קונספט מודרני בשיא ההשקעה והרבה נוף פתוח. בחוץ הבריכה, על רקע של הרים ואגם.


מוסקט, שדמות דבורה נופש מפונפן הוא ממש לא דרישה מוגזמת ואם כבר חופש בישראל, עדיף מקום בסטנדרט גבוה שמרעיף עליכם כל תפנוק אפשרי. המיקום של האחוזה הוא בין הר התבור לכנרת עצמה, מה שמאפשר להרוויח גם את ההווי הקיבוצי-מושבניקי וגם את כל מפרט האטרקציות האפשריות שפועלות באזור.

למוסקט יש בסה"כ 4 סוויטות – שלוש מתוכן לזוגות עם אופציה ללינה עם הילדים והרביעית היא משפחתית עם שני חדרי שינה. בחוץ הבריכה והג'קוזי ספא, מלווים בנחל קטנטן, דקלים וגינות תבלינים.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים