לא מוכנים להתפשר! צימרים איכותיים בצפון וכיצד למצוא אותם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-12-2016
לא מוכנים להתפשר! צימרים איכותיים בצפון וכיצד למצוא אותם

עם כניסתן של הביקורות הווירטואליות אפשר היה להתחיל ולגבש דעה אמיתית וכנה לגבי כל מקום, עסק ואתר תיירותי. אורחים יכולים להביע את דעתם החופשית באופן אותנטי ויצרו שקיפות כמעט מוחלטת: רק נראה את בעל העסק האמיץ שיסיר ביקורות שליליות ויישא באחריות להידרדרות מעמדו בשל כך או את המנהל הפזיז שיעיז להעלות תגובה נוקבת לאותה הביקורת, שתתסיס נגדו את הרוחות מחדש.

היכולת שלנו לפרסם המלצה או דיס המלצה על מקום, גורמת לנו לשאוף לאיכות גבוהה יותר ולעצב תודעה צרכנית מפותחת הרבה יותר. וכאשר המדובר במתחמי צימרים עם בריכה ברחבי הצפון, גורמות הביקורות לאיזשהו סוג של יישור קו בין המתחמים השונים, כאשר כעת הם מחויבים לסטנדרטים מוגדרים מאוד, כפי שמכתיב אותם קהל הנופשים.

 

מעגל הקסם של צימרים איכותיים בצפון

 

צימרים איכותיים בצפון מוגדרים כקבוצה רחבה של מתחמי נופש, שבה מצפה לאורחים חוויה כפרית עם מאזן ציפיות מסוים מאוד: עליה להכיל בריכה, ג'קוזי ועיצוב אסתטי למראה, שירות טוב, פינוקים רבים ככל האפשר והכל בעלות הוגנת המשתלמת לאורחים. מארחי צימרים מומלצים ואיכותיים נהנים מיחסי ציבור טובים יותר וביקורות חמות, המאפשרות להם להזרים קהל רב יותר ששביעות רצונו חיונית גם לבאים אחריו. כך מתנהל בצימרים אלו סוג של מעגל קסם חיובי, שלרדת ממנו יחשב לירידה ברמת הצימר מכל הבחינות – גם אם ימצאו בו המתקנים החדישים ביותר.

על מנת שתוכלו ליהנות בדיוק ממה שאתם מעוניינים לקבל, אנו ממליצים לבחור צימרים איכותיים בצפוןבעיקר על סמך ביקורות הגולשים, שיספרו לכם עד כמה הצימר איכותי וטוב באמת. הביקורת של אלו שכבר היו כאן תוכל להסגיר פרטים שלא תמיד יצוינו במלל הנמצא באתר כמו תודעת השירות של המארחים, קרבה לאזור מסוים בתוך המושב (גן ילדים, מטע חקלאי וכד') וההתאמה של המקום להרכב הנופשים: מומלץ יותר לזוגות, או מתאים בול למשפחה עם ילדים. באופן זה – אם הבחנתם במשהו שאינו תואם את הציפיות שלכם מהמקום, תוכלו לדעת זאת מבעוד מועד ולהימנע מהזמנה או בירורים נוספים.

 



המפתח לאיכות – יותר "אקסטרות" לאורחים

 

ריכוז גבוה של צימרים איכותיים בצפון נמצא בעיקר במושבי הגליל המערבי. כאן ניתן להתרשם מהיצע מכובד יותר של מתחמי נופש האוחזים בכמות ביקורות גבוהה וחיובית. צימרים בעין יעקב למשל, נחשבים לצמרת האירוח הגלילית לצד מושבים מפורסמים כמו גורן, נטועה ומנות ובהם תודעת שירות מפותחת יותר, שהשתפרה במרוצת השנים ככל שהתרחבה תרבות חוות הדעת והביקורת על מתחמי התיירות בצפון. צימרים מומלציםעל ידי הגולשים הם אלו המכילים בעיקר יותר פינוקים שאינם בתוספת מחיר ושהגיעו ממחווה של רצון טוב על ידי האורחים: קינוח בהפתעה, תוספת מגבות בעת הצורך או זמינות טלפונית גבוהה.

במתחמים המובילים באמת, תוכלו למצוא שורה של צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה, מתקני ג'קוזי ספא וסאונות יבשות, ארוחות בוקר הכלולות במחיר וכן ריהוט מושקע למדי. עלות החוויה הכוללת היא בהתאם למתקני המקום וקיים קשר בין הרמה הגבוהה לבין שביעות רצון גבוהה יותר. ולכן אם אתם מתכננים להתפנק ובגדול – מבלי להתפשר כלל – שווה מאוד להשקיע באירוח צימרים איכותיים בצפון. זוהי בדיוק החופשה הטובה והבלתי נשכחת שאליה אתם שואפים. ומי יודע, אולי תבוא מכם ההמלצה הטובה הבאה.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים