צימרטופ ממליצים: 6 צימרים עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-01-2018
צימרטופ ממליצים: 6 צימרים עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה


מי אמר שלא שווה לנפוש בחורף? דווקא כשהמחירים נמוכים ומתחמי הנופש מציעים הרבה יותר פינוקים,שווה לקפוץ על ההזדמנות ולברוח ליומיים-שלושה מההתחייבויות היומיומיות וליהנות מחוויה פרטית אישית ומפוארת.הפעם ריכזנו 6מתחמי צימרים עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה שמומלץ להעביר בהם את הזמן,להפשיר קצת מהקור ולהזיז את השרירים שבטח כבר התאבנו מאז שנצפתה כאן שלכת.


לאה סוויט – רוצים את הגיחה החורפית שלכם רומנטית ומתוקה?כאן לא רק הבריכה היא מקום טוב לרבוץ בו, אלא גם הסוויטה הפרטית בכבודה ובעצמה – עם המיטה הענקית,הג'קוזי ומלאי הפינוקים. למתחם שתי סוויטות פרטיות ונפרדות וכל אחת מציעה מתחם גן פרטי עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה עם דק ישיבה צמוד ופינת ברביקיו מקצועית מאבן. מיקום המתחם במושב הגלילי גורן,מבטיח גישה נוחה ומהירה אל שלל מסלולי הטיול והאטרקציות השוכנות בסמוך מאוד.


ג'ייקובס – מה דעתכם על מקום חדש דנדש בתחומי הצפון,שהושק מהאריזה ואין צורך לחשוש בו מסטנדרטים נמוכים?ג'ייקובס במושב יערה בגליל המערבי,מציע סוויטת תענוגות פרטית ומלכותית הכוללת בריכת שחייה מחוממת ומקורה,מתקן ג'קוזי ספא זרמים, סלון ומטבח מפוארים וחדר שינה עוד יותר,מתחם גן מפנק ותחושה כללית של מלכים בארמון.


%@%@%p-20271x


ראש פינת נוי – אחד ממתחמי האירוח הבולטים והמובילים שלא יורד מפסגת האיכות כבר שנים רבות.המיקום המעולה בראש פינה יבטיח לכם נוף מטריף וסביבה אידיאלית לטיולים חורפיים קטנים ומדליקים,אך השוס הוא כמובן שלושה צימרים עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה לכל אחד,כאשר העיצוב כאן מרתק וייחודי בפני עצמו. הצימר מקבל בברכה גם את הכלבים שלכם ומאפשר להם חצר פרטית להתרוצצות בכל יחידה.


סוויטת נוף לגליל –סוויטת בוטיק עשירה ומטריפה מול נוף שקשה לסכם על הדף. מדובר בחוויה מוצלחת מכל הבחינות,המצטיינת ברמת הפרטיות,היוקרה והאיכות המוגשים לנופשים.לרשותכם גם תענוגות בולטים נוספים שלא כל מקום אחר מכיל כמו בריכת ספא זרמים גדולה ומשגעת, מטבח מאובזר קומפלט ואופציית אירוח גם למשפחה גדולה או שני זוגות חברים.

אחוזת טגנגה – בהשראתו של כפר קולמביאני ציורי ומקסים שהתארחו בו בעלי המתחם בעבר,נוצרו 4 צימרים עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה,כאשר כל אחת מהיחידות מכילה עיצוב יפהפה ועדין בגווני קרם-לבן ומרפסת ענק פרטית עם בריכת זרמים שווה ולוהטת וג'קוזי ספא מובנה בתוכה.אידיאלי לשרירים התפוסים ולאנשים שמעוניינים ליהנות מיתרונות המרצת הדם והפעילות הספורטיבית גם במהלך החופשה


אהבה ורומנטיקה – את הרשימה בחרנו לסגור בתוך בריכת הטבילה החמה והמקורה שמתמזגת עם הכנרת ונותנת אופי סופר חלומי ורומנטי לרגעי הפנאי שלכם. לאהבה ורומנטיקה שתי סוויטות כפריות בעיצוב אלגנט משובח, הצופות בקו ראשון לכנרת ומכילות בריכה פרטית מפנקת, חמה ומקורה לחורף, בדיוק כמו שאנחנו (ואתם)אוהבים.


לקריאה נוספת בנושא: צימרים בצפון עם בריכה מחוממת.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים