הרבה יותר מחמישה כוכבים: צימרים מפוארים לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-04-2017
הרבה יותר מחמישה כוכבים: צימרים מפוארים לזוגות

הרגע הזה שבו אתם נכנסים אל הצימר, מניחים בצד את התיקים ומתרסקים על מיטת קינג סייז מפוארת, הוא רגע של אושר אמיתי. החופשה רק התחילה ואין שום דבר שיוכל לקלקל אותה. אתם מוזמנים לכבות את הפלאפונים, להסיט לצדדים את הוילונות וליהנות מההרפתקה הזוגית הכי שווה שהצפון הארצישראלי יכול להציע לכם.

צימרים מפוארים לזוגות הם אלטרנטיבת נופש שהפכה בשנים האחרונות למבוקשת במיוחד. כל צמד חמד המעוניין בנופש רומנטי מהחלומות יכול לבחור את המקום המתאים לו מבין שורה ארוכה של מתחמי נופש אקסקלוסיביים למדי ופשוט להגיע כדי לנוח, להתפנק וליהנות מכל טוב – וכל אלו בזמן ובתנאים שנוחים לו. באופן כללי, צימרים לזוגות בצפוןמתאפיינים באמירה כפרית ולרוב מתבלטים כבתי עץ מדליקים בתוך סביבה ירוקה. אך אלו המפוארים ביניהם כבר לקחו את החוויה מספר צעדים קדימה ושדרגו את הצימר לסוויטת אירוח ברמה הגבוהה ביותר, בהשראה ובסטנדרטים שמתאימים לאלו הנמצאים בחו"ל. זה בסדר, הנוף והטבע נשארו ללא שינוי.


צימרים מפוארים לזוגות בצפון


החסרונות תוקנו, החוויה שופרה והתנאים מלכותיים ביותר


הבחירה שלכם יכולה להיות אחת משתיים: או שאתם מעוניינים במקום מפואר ומטופח הכולל בריכת שחייה ענקית וסוויטת אירוח אחת מבין מספר סוויטות באותו אתר נופש, או שתעדיפו צימר יחיד עם בריכה פרטית בו אתם חולקים אך ורק אחד עם השני את החוויה. האפשרות השנייה היא כמובן זו היוקרתית יותר, שכתוצאה מכך מחוייבת לתנאים הטובים ביותר: שירות מעל ומעבר לכל המצופה, תפנוקים המורעפים עליכם ללא גבולות ואיכות חסרת פשרות בכל הנוגע לעיצוב, לריהוט ולתכנון האדריכלי. ויש בכך גם עניין נוסף: צימרים מפוארים לזוגות הם חוויה זוגית לאלו מכם ש"מבינים עניין" ומכירים את עולם החופשות היטב – זה של ישראל וזה העולמי. כך למעשה ניתן להגיש לכם נופש איכותי שבו "תוקנו" כל החסרונות המוכרים מחוויות קודמות.

אחד המקומות הנכונים והטובים להתארח בהם בצפון הוא חופשה של צימרים בחד נס. מדובר במושב מפורסם למדי השוכן בצפון הכנרת, שעוסק בחוויית האירוח כמעט מאז הקמתו בשנות החמישים. מאז ועד היום למדו תושבי המקום כיצד לשפר ולהנגיש עוד יותר את חוויית האירוח, עד למצב שבו מרבית הצימרים הנמצאים במושב הינם מתחמי יוקרה חלומיים לכל דבר המציעים לאורחיהם חופשת קונספט מפוארת בשלל עיצובים ודרכים, כאשר בכל אחת מהם מובטחת לכם חופשה ענפה ועשירה ביותר.


איזה שירות מעניקים צימרים מפוארים לזוגות?


ייחודיות נוספת שמספקים צימרים מפוארים לזוגות היא היכולת לשהות במרחב פרטי גדול יחסית המציע כאמור בריכה מפוארת וברמה גבוהה, כאשר הנוף הפנורמי חובק את גבולות המתחם מכל פינה ובתוכו מסתתרות אינספור פעילויות ואטרקציות, הנמצאות בגישה קרובה למתחם. השירות האיכותי של המארחים יוכל לעזור לכם במציאת החוויה המתאימה והמועדפת עליכם ולהמליץ על אטרקציות או מסלולי טיול, מסעדות ומקומות מעניינים לבקר בהם. הודות לגודלם ורמתם, צימרים מפוארים לזוגות מתאימים גם לאירועים רומנטיים מיוחדים מכל סוג: הצעות נישואין, ימי הולדת, ימי נישואין ואפילו ירח דבש רומנטי ליום או היומיים שלאחר האירוע המרגש. היות והשירות מפותח ונגיש, תוכלו למצוא סוויטות יוקרה רבות הכוללות דילים בימים מסויימים או בהנחות בדקה ה-90. בהשקעה מעט גדולה יותר מזו הסטנדרטית, תוכלו לצאת לחופשה חגיגית ואיכותית כמו שתמיד חלמתם עליה, ללא דאגות ועם הרבה מאוד חוויות מרעננות לשאוב מהן כוחות בחזרה אל השגרה, לפחות עד הפעם הבאה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים