גמילה מטיטולים? צעד ראשון? מקלחת מחוץ לבית? כך תעברו את החופשה המשפחתית הראשונה בשלום

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-12-2018
גמילה מטיטולים? צעד ראשון? מקלחת מחוץ לבית? כך תעברו את החופשה המשפחתית הראשונה בשלום

עבור הורים לקטנטנים, כל יציאה מהבית היא תיק ענק. סיטואציות שמעולם לא חשבתם שתחשבו עליהן כל כך לעומק כמו הנסיעה עצמה, נקודות העצירה, הארוחות והלילות מחוץ לבית, פתאום מצריכים מכם לנהל חמ"ל שלם לפני שבכלל תעשו צעד לעבר היציאה מהדלת. הורים רבים לתינוקות מתחת לגיל 3 שואלים אותנו מה עוד חשוב להכניס לרשימת הציוד כמו בגדים וצעצועים, בעיקר כשמדובר בילדים שבדיוק נגמלים מחיתולים או מוצץ, מתחילים לבצע צעדים ראשונים או מתמודדים עם השהות הלילית מחוץ לבית בפעם הראשונה.

טוש או דוש?

ילדים קטנים מאוד אוהבים אמבטיה ואנחנו מניחים שתרצו מאוד לשמור על השגרה שלה גם מחוץ לבית. עד שנחליט איך באמת קוראים לזה, כדאי שתדעו שרוב הצימרים הם בעלי מקלחון ולא אמבטיה שיכולה לסגור בתוכה ילדים ופעוטים. מהבחינה הזו, אנחנו לא מכירים צימרים בצפון שיכולים (להבדיל מהרבה מאוד דברים אחרים) לספק לכם אמבטיית ילדים ועליכם להפעיל שיקול דעת אישי האם לקלח בעמידה (אם הפעוט כבר עומד), או פשוט להצטייד באמבטיה/ גיגית מהבית.

ג

סיר הסירים

והפעם ממש לא מדובר בסיר לבשר... ילדים קטנים שאינם נמצאים במקום השגרתי שלהם, עלולים "לפשל" יותר וזה טבעי לגמרי. אין מנוס מלהביא איתכם בכל מקרה את הסיר, אבל היינו ממליצים להצטייד בכמות גדולה יותר של בגדים להחלפה וטיטולים על כל מקרה. זכרו שגם הילד'/ה שלכם בחופשה והרוגע והביטחון שלו חשובים לכם לא פחות מאשר הצטיינות בתהליך הגמילה.

אקסטרה טטרה

מרפי התפרסם בזכות המשפט "מה שיכול להשתבש – ישתבש" ובעיקר הפעם לא תאמינו עד כמה הוא צודק. צימרים בצפון יכולים להיות מסקרנים מאוד לילדים, מה שיכול לשלוח אותם בקלות לחקור (ולטעום) כל פיסת רהיט וטבע אפשרית בתוך המתחם. הלכלוך וההתעסקות סביבו הם כפולים מהרגיל ולכן כדאי מאוד להכין בתיק עוד הרבה (הרבה!) חיתולי בד שישמשו אתכם לניגוב, לקינוח, לניקוי ולשינה.

תפסת גובה

פעוטות שממש עכשיו התחילו ללכת זקוקים להרבה יותר תשומת לב מצידכם. הקפה יכול לעוף בקלות רבה מהשולחן, שלא לדבר על התיק של אמא שמונח עכשיו על המיטה ומשמש כמשחק נפלא לפיזור חפצים ברחבי הצימר. לפני שאתם סוגרים צימרים עם ילדים קטנים – אל תקלו ראש בבחירת מקום עם משטחים גבוהים: שולחן סלון, שולחן מרפסת, שידות וארונות מטבח – כמה שיותר גובה הרי זה משובח. וגם הרבה יותר בטוח.

עזרה ראשונה

זוכרים שאמרנו שכל מה שיכול להשתבש בסוף ישתבש? ברור שזה כולל גם שריטות, חתכים, פצעי נפילה, חום וכאבים. זהו כנראה הציוד החיוני ביותר לארוז לנופש צימרים בצפון למשפחות והערכה חייבת להכיל פשוט הכל: מפלסטרים, יוד וגאזות, דרך משככי חום וכאבים ועד הויטמינים או התרופות שילדכם צריך לקבל בשוטף. כך תקנו לעצמכם נחת וביטחון לאורך החופשה ותוכלו להעביר אותה בכיף, בדיוק כפי שתכננתם.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים