הורים, היכונו: צימר זוגי לסופ"ש אחרי החופש הגדול

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-08-2019
הורים, היכונו: צימר זוגי לסופ"ש אחרי החופש הגדול


אחרי שביליתם זמן איכות ארוך ומזיע עם הילדים, קניתם 700 ארטיקים ונסעתם 30,000 ק"מ לכל אטרקציה בכל פינה במדינה - הגיע הזמן שתתחילו לחשוב על וויקאנד מפנק ונטול ילדים של אחרי החופש הגדול. צימרטופ מזמינים אתכם להתאהב מחדש בצימרים לזוגות בלבד עם בריכה פרטית חלומית, נוף קסום ובעיקר... שקט ומרגוע.

ההורה הממוצע ביולי-אוגוסט הוא גם המדריך, אמצעי הבידור, השף, המגשר, מתכנן הטיולים והנהג של הילדים. לא שאנחנו רומזים שיש הורים שממש לא נהנים לטייל קצת עם הילדים, לחוות ולהתגבש, אבל הכי מבינים שבלילה כשאף אחד לא רואה, הם גם סופרים את הדקות עד שספטמבר יגיע.

החדשות הטובות הן שהוא אוטוטו כבר כאן ואין זמן נכון יותר מלתכנן את הוויקאנד הראשון שלכם לבד בצימר מפנק לזוגות בלבד ושהילדים בינתיים יתפנקו אצל סבא וסבתא.


צימרים לזוגות בלבד – סוף סוף בלי הילדים


צימרים וסוויטות שמתאימים לזוגות בלבד שומרים על המהות שלהם לאורך כל השנה. הם לא מתכופפים לרצון המשפחתי גם בחופש הגדול ותמיד נכונים לארח זוגות שרוצים שקט וסולידיות, בלי ילדים מתרוצצים וניחוחות מוגזמים של קרם הגנה. כדי שלא תמשיכו לעבוד קשה חלילה, הכנו לכם רשימה של צימרים מצטיינים לזוגות בלבד, הכוללים אירוח איכותי ברמה גבוהה וכמובן את כל מה שצריך כדי שהנופש שלכם לבד יהיה הכי רומנטי ומפנק שרק אפשר:


המומלצים שלנו למקסימום רומנטיקה ופרטיות 


סוויטת וגאס – אם תמיד חשבתם איך זה מרגיש להיות בצד של האלפיון העליון, יש לכם הזדמנות מעולה. הסוויטה הנוצצת הזו תספק לכם מעל ומעבר לכל מה שצריך כדי להרגיש מלכים אמיתיים. סוויטת וגאס מבודדת לחלוטין מהעולם החיצון והנוף הפנורמי המרשים שתקבלו ממנה הוא ההוכחה הכי טובה לכך. אגב, כבר הזכרנו שיש לכם בריכה מטורפת, ג'קוזי ספא, סאונה יבשה וג'קוזי נוסף בתצפית נוף מטורפת?




הילת השחר – ללא ספק, מקום שאנחנו מאוד אוהבים לאהוב. סוויטה בעיצוב יפהפה שכולו נועד לחגוג את החופש ולקדש את הפרטיות. המרחב, ארגון החלל והלוק של בריכת השחייה יוצרים תחושה של אירוח במלון מפואר שבינו לבין צימרים יש קשר מקרי בלבד, אבל תהיו בטוחים שאף אחד לא ייכנס לכאן או אפילו יוכל להתקרב. רק המארחים שלכם יגיעו מידי פעם כדי להפתיע עם עוד איזה נשנוש טוב.



עלמה – תגידו, כמה זמן לא התפנקתם עם איזה סרט טוב? לא עשיתם משהו יוצא דופן או חדש? סוויטת עלמה היא אחת הפייבוריטיות המובילות והוותיקות בצימרטופ, שמציעה ארמון פאר זוגי לכל מי שמעוניין באירוח ברמה הגבוהה ביותר. כאן מחכים לכם סלון ענק יוקרתי ומושקע, בריכה, ג'קוזי ספא, ארוחות בוקר ענקיות ואפילו מגרש מיני גולף פרטי. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים