שנינו יחד: צימרים מפנקים לזוגות לחגיגה פרטית אמיתית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-01-2017
שנינו יחד: צימרים מפנקים לזוגות לחגיגה פרטית אמיתית

זה לא משנה אם אתם זוג טרי או צמד חמד וותיק, המחשבה על צימרים מפנקים לזוגות בטוח תפסה אתכם יותר מפעם אחת, בעיקר כשחשבתם איך גם הפעם אפשר להפתיע, לחדש ולרגש את בני הזוג. צימרים יוקרתיים או בכלל מתחמים שנחשבים ה"שווים" של עולם האירוח, נחשבים למתנה איכותית ומעלה עבור כל אחד ואחת המעוניינים להרעיף אהבה ללא תנאים על האהובים שלהם. צימרים מפנקים לזוגות נחשבים לסמל סטטוס, להפתעה נחשקת ולהשקעה לא קטנה – ממש לא רק במובן הכלכלי שלה. זאת יכולה להיות יציאה מהשגרה בדיוק בזמן שבו אתם זקוקים לה, או הדרך שלכם להראות עד כמה אתם באמת מעריכים האחד את השני.


חגיגה מושלמת בתוך צימרים מפנקים לזוגות


צימרים יוקרתיים, אלה המפנקים באמת, נועדו על מנת להגשים עבורכם חוויית אירוח העונה על כל הציפיות כאשר הכל מתרכז תחת קורת גג אחת – ללא הצורך לעזוב את הצימר. במקומות הנחשבים באמת תוכלו להתרשם מעיצוב מפואר ואלגנטי ומפרט טכני מרשים שנוצר ברמת האלפיון העליון ובעצם פונה לכולם. אין מקום נפלא יותר מזה על מנת לקשט, להוסיף בלונים וזרי פרחים, לעטוף את החדר בנרות ואולי אם תרצו, גם להניח ברכה יפה על יד המיטה. המארחים יוכלו לעשות עבורכם את כל ההכנות מבעוד מועד ולדאוג לתוספות המיוחדות שתבקשו להכניס פנימה. גם הנושא של שילוב פעילויות במתחם הצימרים מקובל כאן והיות והאירוח במרבית המקרים פרטי וסולידי, תוכלו ליהנות מהזמנת עיסוי זוגי, שף פרטי שיבשל לכם ארוחה טובה או בכלל סדנה מקורית שתגיע עד אליכם כמו הכנת טבעות נישואין משותפת, סדנת אמנות או טיפול זוגי. זהו חלון הזדמנויות נפלא ליהנות מכל הדברים שבאופן שגרתי לא בדיוק הייתם נהנים מהם ולהשאיר אותם כחוויה אישית ורומנטית שהיא אך ורק שלכם.


מצאו צימרים מפנקים לזוגות


צימרים מפנקים לזוגות חייבים להכיל שירות ברמת חמישה כוכבים כאמור, אך בחלק מהמקומות הם אף מרחיבים את סל התענוגות האפשרי. כך במקומות היוקרתיים ביותר תוכלו ליהנות מבריכת שחייה פרטית, ג'קוזי ספא זרמים ונוף יוצא דופן אל הרי הגליל, מרחבי הגולן, הכנרת או הים התיכון. גם אם לא תכננתם להגיע במסגרת אירוע זוגי כלשהו, עדיין תוכלו לצפות ליינות טובים, מכונת אספרסו יוקרתית ושלל פינוקים שיוגשו לכם במהלך החופשה. במקומות הנחשבים לעלית האירוח בישראל, מוגשים בנוסף גם קוניאקים וויסקי איכותיים, משקאות אלכוהוליים נוספים בייבוא אישי, סיגרים, קינוחי שף, עיתונים יומיים והרשימה עוד ארוכה.


סוגי המתחמים המפנקים לפי אזורי הצפון


את המקומות החלומיים באמת תוכלו למצוא במסגרת חיפושי צימרים ברמת הגולן בה קיים ריכוז מפתיע של מתחמי איכות מהשורה הראשונה - חדשניים ופורצי דרך. כאן תוכלו לפגוש בעיקר מתחמי נופש הכוללים מספר יחידות אירוח כאשר לכל אחת מהן הפרטיות המוחלטת שלה ומתקני מים פרטיים. צימרים בכנרת למשל, יתהדרו יותר באווירה הכפרית מול נוף מקסים אל המים והמון פעילויות בסביבה. אלו הממוקמים בכל אזורי הגליל נחלקים ביניהם למקומות בעלי מספר יחידות ובאופי כפרי ולמקומות שהינם סוויטות אירוח יוקרתיות ופרטיות בהם תוכלו לזכות לפינוק החלומי ביותר. צימרים מפנקים לזוגות חייבים לעמוד ברף הגבוה ביותר ועל כן הם יכילו ביקורות, תמונות ומידע מפורט כדי שתוכלו להיות בטוחים שכאן תקבלו את הפינוק הרומנטי המושלם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים