מחפשים צימר מפנק בצפון? 7 טיפים לבחירת הנופש המושלם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-12-2016
מחפשים צימר מפנק בצפון? 7 טיפים לבחירת הנופש המושלם

פינוק הוא מושג שקשה להגדיר ולכל אחד יש את הדברים שעושים לו טוב: צימר בצפון עם בריכה מחוממת ומקורה, צימר עם נוף נדיר ביופיו, ריהוט ועיצוב יוקרתיים, שירות אישי ועוד, ועוד... החדשות הטובות הן שלכל אחת מדרישות הפינוק הללו יש צימר מתאים, ממש כמו הפתגם ההוא עם הסיר והמכסה. וכשמדובר בזוגות אוהבים, אין תענוג גדול יותר מלמצוא את המקום המושלם והמשתלם ביותר שאפשר להגיד עליו שהוא צימר מפנק בצפון ושכדאי לחזור אליו גם בפעם הבאה. אז כדי שתמצאו גם אתם את הבחירה הטובה והמפנקת ביותר עבורכם, הנה שבעה דברים שממש חשוב שתדעו לפני או במהלך ההזמנה:


צימר מפנק בצפון – מה הוא מכיל?


1. מוצרי אמבט: מתחמי צימרים רומנטיים בעיקר, נוטים להעניק לקהל האורחים שלהם גם תמרוקי רחצה כמקובל כמו סבונים, שמפונים ומגבות גוף וראש. אולם אלו המפנקים באמת, יעשירו את חוויית האמבט שלכם גם בחלוקי רחצה ונעלי ספא, קרם גוף וקצף אמבט. מומלץ שתבדקו מה הצימר שלכם נותן בקטגוריה זו כדי לקבוע האם מדובר במקום מפנק יותר או פחות.

2. נשנושים וכיבודים: כל צימר מפנק בצפון מרעיף על אורחיו הרבה מעבר לערכת הקפה והתה. לכאן ייכנסו גם עוגיות ומאפים, עוגות, גלידות, שתייה קלה וחטיפים. מצאתם צימר בצפון המספק רק מטבחון וכלים סמליים? יכול להיות שהוא לא המקום המפנק והאקסקלוסיבי שאתם באמת מחפשים.

3. חוויות מים: רומנטיקה קשורה רבות בהנאה ממתקני מים. על כן צימרים עם בריכה נחשבים אוטומטית למפנקים יותר. כדי ליהנות מהם עד הקצה, שימו לב למבנה הבריכה (האם גומי זול? האם ריצוף יוקרתי?) וכן הקפידו לשאול בחורף על חימום וקירוי. הגדילו לעשות ובדקו האם קיימים בנוסף ג'קוזי ספא והאם הג'קוזי הפנימי שלכם מכיל זרמים אישיים ומשענות ראש.

4. קצת על ריהוט, נראות ומצעים: האם התמונות מעבירות בכם תחושה של רכות וחמימות? כנראה שזה בזכות האבזור הפנימי. צימר מפנק בצפון חייב לספק לאורחיו פינות ישיבה מזמינות, מיטה גדולה (מהססים לגבי גודל המיטה? וודאו שהיא בגודל קווין/קינג סייז) וריהוט נוח ורחב. המצטיינים באמת מכילים קמין, תמונה או פסל מעניינים, קיר שונה ומיוחד ונוף שחודר פנימה מבעד לחלונות.


קראו על צימר מפנק בצפון

 

כל מה שחשוב לדעת על שירות, תנאים ומחירים


5. רעש במתחם או מסביבו: צימרים רומנטיים אמורים לספק לכם רצון לאינטימיות, התנתקות ושלווה, כמובן ללא רעשי רקע כמו בית ספר או גן ילדים סמוך, משק חקלאי או כביש סואן. גם במתחם עצמו לא מקובל בדרך כלל לקבל בנוסף אליכם גם קבוצה שחוגגת אירוע או משפחה גדולה. הפינוק שלכם צמא לסולידיות ועל כן שאלו מה נמצא מסביבכם ומיהם המתארחים במתחם בזמן שבו תגיעו.

6. אוכל: חלק מהשירות המוגש בצימר הוא ארוחת בוקר (לרוב בתוספת תשלום) וכן האפשרות לבשל או לעשות מנגל בחצר המתחם. נתקלתם במארחים שאינם מספקים כלל את אופציות אלו או מסרבים לאפשר אותן? כנראה שהם אינם מפנקים כמו שחשבתם...

7. עלות של צימר מפנק בצפון: כדי שתוכלו ליהנות משלל הפינוקים שיכולים לעמוד לרשותכם במסגרת האירוח – היו ערוכים לעלות ממוצעת של כ-600-800 ₪ ללילה, שבה תוכלו ליהנות מכל האמור מעלה וללא שום הסתייגות או החסרת פרטים. במחיר שכזה אתם אמורים לקבל הכל מהכל – ללא פשרות ובתנאים הרומנטיים והמפנקים ביותר.   

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים