הכי מפנק, הכי מרענן: צימרים בצפון עם בריכה פרטית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-08-2016
הכי מפנק, הכי מרענן: צימרים בצפון עם בריכה פרטית

עד לא מזמן התרכזו כל האורחים תחת בריכה אחת. בריכה די גדולה לחופשת הקיץ, שאמורה להכיל בתוכה את כל מי שמתארח באותו המקום וגם להבטיח קצת מקום לנמנם לידה, אם עוד נשאר כזה אחרי ארוחת הבוקר.

אך בעולם שהופך מיום ליום מרוכז יותר בפרטיות ובשמירה על האינטימיות בין הנופשים, הבריכה הרגילה כבר הופכת למובנת מאליה ואת מקומה תופסת הבריכה הפרטית, שנועדה להבטיח לאורחיה מרחב ימי אישי ופרטי. צימרים בצפון עם בריכה פרטית הוקמו בעקבות דרישה למקסם את איכות הנופש, באופן שבו רק המבלים באותה הסוויטה יזכו לשכשך ללא הפרעה. אך מבין עשרות צימרים מיוחדים בצפון, כיצד ניתן "לשלוף" את הטוב מכולם? זה שמבטיח שהבריכה הפרטית בו היא גם איכותית, גם בטיחותית במידת הצורך וגם... נקייה?

 

כך תבחרו צימרים בצפון עם בריכה פרטית מושלמת

השלב הראשון הוא כמובן צפייה בתמונות. צימרים בצפון עם בריכה פרטית שאמורה לשדר איכות, אמורה במקביל גם להרטיט לכם את הלב ולעורר בכם את החשק העז להיות בה ממש עכשיו. היא בדרך כלל תצטלם מול הנוף אם יש, או בערב, כדי להדגיש את התאורה התת-מימית שיש לבריכה. אבל מעבר לכך, עליכם לשים לב היטב לפרטים הקטנים: ריצוף פסיפס בבטן הבריכה ובדפנות המעיד על שימוש ברמת בנייה גבוהה, הגישה למים שאמורה להיות נוחה ואיכותית וגם שולי הבריכה שאמורים להכיל מיטות שיזוף וצמחייה יפה לעין, שמסגירים את רמת הטיפוח וההשקעה במתחם כולו. אפשר לחפש לפי אזור או יישוב ולהתרשם מהתמונה הראשית של כל מתחם, אך עליכם להתמקד. למשל, חיפוש צימרים בשפר – המושב היפהפה מהגליל העליון, יניב תוצאות של בריכות מדהימות, אך לא כולן בהכרח פרטיות. לכן נסו לחפש צימרים בשפר עם בריכה פרטית ובכך תזכו לתוצאות חיפוש מדויקות.

אם מצאתם מספר מקומות שמוצאים חן בעיניכם, רכזו אותם ברשימה אחת. כך תוכלו להשוות בין כולם לפי קריטריונים נוספים (כמו חלל הפנים, הקרבה לאטרקציות ומתקנים נוספים) ולברור מביניהם.


 

בריכה פרטית משודרגת – למחפשים משהו מיוחד באמת

היתרון של צימרים בצפון עם בריכה פרטית על פני אתרי נופש אחרים, הוא היכולת לקחת את החוויה הפרטית קדימה, באופן עצמאי ויצירתי. אחד מהמקומות הללו הוא מתחם הנופש פול ויו בגליל המערבי, שמגיש לנופשיו "חופשה מהסרטים", בה ניתן לצפות בסרטים על מקרן קולנועי ענק ממש מתוך המים. פול ויו, ממש כמו מתחמי נופש יוקרתיים נוספים, דואג שהבריכה תמיד תהיה מחוממת, כך שגם אם הטמפרטורה הצפונית קרירה יחסית, המים תמיד יהיו נעימים לטבילה. באופן כללי, צימרים בצפון עם בריכה פרטית נחשבים לקבוצת צימרים מיוחדים הכוללים אירוח ברמה גבוהה וכן חימום וקירוי מלאים לבריכת השחייה בחורף. לכן, אם אתם שוקלים סופ"ש חורפי באחד ממתחמי הצפון, עליכם לוודא שהבריכה הפרטית הינה מחוממת ומקורה. חשוב לזכור שעלות הנופש משתנה בהתאם לרמת המקום, המתקנים והפינוקים הנוספים שהצימר כולל. לכן אם ברצונכם ליהנות מחופשה עם בריכה פרטית ולהוזיל את המחיר, השתדלו לתאם הגעה לתאריכים מבוקשים פחות, באמצע השבוע, פחות בחגים ויותר בחורף. גם חיפוש צימרים בדקה ה-90 יכול להוזיל מעט את המחיר ולזכות אתכם בחוויה הפרטית המושלמת, שאתם כל כך חולמים עליה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים