הכי רומנטי שיש - טיפים לחופשת חורף עם בריכה מחוממת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-01-2023
הכי רומנטי שיש - טיפים לחופשת חורף עם בריכה מחוממת

חמים ונעים, ובעיקר מפנק - נופש רומנטי ואירוח מושלם ב צימרים עם בריכה מחוממת

נופש רומנטי ואינטימי בצפון מתחיל במציאת צימר או סוויטה איכותיים במחיר שפוי, נקי, ועם האבזור המדויק עבורכם. 

כשאנחנו אומרים אבזור מדויק אנחנו מתכוונים ל צימרים עם בריכה מחוממת , אולי גם מקורה.. עם ג'קוזי מפנק מול הנוף ובאופן כללי שיהיה אינטימי ומבודד ככל הניתן.

אז איך נדע שהמתחם שבחרנו נכון לנו? נתחיל בלשאול את עצמנו מה אנחנו מחפשים, וכמה זה חשוב לנו.

נסנן לנו את המתחמים לפי התמונות נראו לנו הכי טוב, שנמצאים במיקום המתאים לנו בהתאם לתוכניות שלנו במהלך הנופש, נערוך השוואה לעומת מתחמים עם אבזור דומה, וכמובן- נסתכל על חוות הדעת של כל מתחם. 

אחרי שעברנו את כל השלבים ככל הנראה נשאר עם כמה מתחמים בולטים, אנחנו נמליץ לכם תמיד לבחור את המתחם עם הבריכה המחוממת והחורפית, עם הנוף הכי יפה, ג'קוזי ספא בסמוך כדי שנוכל לקפוץ אליו ולהתחמם כשבחוץ קר.. ואולי אפילו קמין בתוך הסוויטה לחימום מירבי. 

קיבצנו עבורכם חמישה מתחמי אירוח קסומים ביניהם צימרים עם בריכה מחוממת חורפית וחמימה:

שאטו פרסטיז
***ישנו מרחב מוגן במתחם*** חופשה מפוארת ואקסקלוסיבית למשפחות בקיץ, ולזוגות בכל ימות השנה.4 סוויטות מעוצבות עם בריכות פרטיות, ג'קוזי ספא ענק ונוף בלתי יתואר אל הגליל והים.
טלפון: 052-9788652 לעמוד המידע של שאטו פרסטיז
שאטו פרסטיז

חמשת המנצחים שלנו הם 

"שאטו פרסטיז"- מתחם אירוח ובו 4 סוויטות קסומות, שוכנות במושב עין יעקב שבגליל המערבי. מתאימות לאירוח זוגי מפנק במיוחד- עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה בכל אחת.
בנוסף אליו, מצטרפת סוויטת "שנדליר" - סוויטה פרטית לחלוטין מבודדת, רומנטית וחורפית במיוחד. שוכנת בנטועה בגליל המערבי, ומתאימה לאירוח זוגי אינטימי. והכי חשוב, עם ג'קוזי ספא רותח ובריכה גדולה במיוחד מחוממת ומקורה. 

אירוח קסום נוסף בעין יעקב - "סוויטת קרטייה"- סוויטה קסומה וגדולה במיוחד. בתודעת שירות מהטובות בארץ, עם בריכה מחוממת ומקורה מול נוף הרים מדהים, גקוזי ספא חיצוני ובעלת שלושה חדרי שינה. מושלמת ל3 זוגות.

הבאה בתור היא הסוויטה האינטימית והיוקרתית "דלמור"- גם כן שוכנת בעין יעקב בגליל המערבי, צופה אל נוף ירוק ובעלת בריכת שחיה מחוממת ומקורה בחודשי החורף. עם ג'קוזי מפנק, פינות ישיבה באוויר פתוח.

אחרונה וחביבה ביותר- סוויטת "אורבן"- שוכנת בכפר הורדים הירוק והצפוני בין נופים קסומים ומרשימים הרריים וירוקים. מתאימה גם כן לאירוח זוגי ובעלת בריכה פרטית מחוממת ונעימה.

צימרים עם בריכה פרטית מחוממת שמתאימים בדיוק עבורכם- תמצאו אצלנו בשפע. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים