הצימרים הכי מיוחדים בארץ - לפי דירוג צימרטופ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-02-2023
הצימרים הכי מיוחדים בארץ - לפי דירוג צימרטופ

מכירים את ההתרגשות שתוקפת שנייה לאחר שמחליטים לצאת לחופשה?

מכירים את הריגוש שמלווה את מהלך החיפוש אחר הצימר המושלם?

ובכן אם גם אתם מבקשים צימר מרשים, מתוחזק ברמה מאוד גבוהה ומעוצב בהתאם לטעמכם האישי, מוזמנים למצוא דרכנו מגוון הצעות שוות, ובאותה נשימה להכיר מקרוב 4 צימרים שלדעתנו הם סופר מיוחדים ואיכותיים.

מתי כדאי לבחור בצימר?

רגע לפני שנעבור להמליץ על ארבעת הצימרים הכי מיוחדים בארץ, אנחנו מבקשים לחדד מתי כדאי לסגור הזמנה.

ובכן אין ספק שההמלצה היא לסגור צימר בהקדם הניתן, וזאת כדי לוודא שבתאריך הרצוי הצימר הרצוי יהיה פנוי, כאשר ההמלצה בעיקר חשובה כשמתכננים לנפוש בתקופות עמוסות, כגון חגים וחופש גדול.  

כמו כן, ראוי לחדד שמוטב להעדיף צימר/וילה על פני מלון כאשר מחפשים חוויה יותר כפרית וייחודית.

מחפשים גינה פרטית, עיצובים מיוחדים, להגיע ליישובים מרוחקים ואף להעניק לילדים מרחבים, או פשוט ליהנות מחופשה אינטימית עם בן/ת הזוג?

ברוב המקרים צימר יתגלה כבחירה מנצחת. 

לפי מה מומלץ לבחור צימר?

אין ספק שכל אחד מחפש דגשים מעט שונים, אך יש אלמנטים שתמיד חשובים, ולכן לפי דעתנו הכרחי לבחון את איכות הצימר בהתאם לעשרת הקטגוריות הבאות:

  1. ניקיון
  2. מיקום
  3. פרטיות
  4. עיצוב
  5. אבזור (בריכה מחוממת בחורף וג'קוזי פרטי)
  6. נוף
  7. רמת האדיבות של המארחים
  8. איכות הריהוט
  9. חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר
  10. אטרקציות משלימות

הצימרים המיוחדים שלנו:

  • ולדמנס - ממש בקצה כפר ורדים ששוכן בגליל המערבי, מחכה לכם מתחם אירוח חלומי, מתחם ולדמנס. המתחם מציע שתי סוויטות יוקרתיות ברמה מאוד גבוהה, לצד כל מה שחופשה רומנטית זקוקה לו.

    בין היתר המתחם מציע ארוחת בוקר גלילית, טיפולי ספא, קמין חשמלי, מתחם גן פרטי שמציע בריכה מחוממת, בר פינוקים מושקע ושלל פינות ישיבה מזמינות. 

לולדמנס לחצו כאן.

רוצים לצאת קצת מהמתחם? מהר מאוד תגלו שממוקמים באזור מדהים - רק צריך לבחור! בין היתר ניתן לטייל במעיין עין חרדלית, באגם מונפורט, במבצר יחיעם, במבשלת בירה מלכה ועוד. 

 

  • אהבה ורומנטיקה - אין כמו להצפין עד לרמת הגולן כדי ליהנות מזמן רומנטי, וכאן הצימר אהבה ורומנטיקה מציע חבילת נופש חד פעמית.

    מעבר לעובדה שהצימר ממוקם במושב רמות שצופה ישירות לנוף המשגע של הכנרת, ומעבר לעובדה שנמצאים בסמיכות למגוון אטרקציות שטח שמחברות לטבע בצורה מרתקת ומרגשת, הצימר עצמו מציע כל מה שרק ניתן לחשוב עליו בהקשר של חופשה רומנטית. 

לאהבה ורומנטיקה לחצו כאן.

לא רק אווירה כפרית יוקרתית, ריהוט מושקע, פרטיות מלאה וג'קוזי ענק שמשקיף לעבר גינה מוריקה, אלא גם בריכה מחוממת ומתחם גן פרטי, בו בין היתר ניתן למצוא ערסל, פינת ברביקיו, מיטות שיזוף ועוד.

  • פברז’ה - אם מחפשים מתחם מדהים ויוקרתי עבור חופשה משפחתית, או עבור חופשה עם כמה זוגות חברים, אם מחפשים עיצוב יוקרתי אלגנטי ברמה גבוהה, ריהוט חדיש, אבזור עשיר, בריכה גדולה, ג'קוזי מפנק, פרטיות מלאה ומיקום מושלם (המתחם סמוך לשלל אטרקציות שטח, חופים ופאבים) - מוזמנים להכיר את מתחם האירוח פברז'ה.

לפברז'ה לחצו כאן.

במקום שני מתחמי אירוח נפרדים, כאשר כל אחד כולל שני חדרי שינה, חדר רחצה מדהים, סלון רחב ידיים, מטבח מאובזר, שולחן אוכל גדול ושלל הפתעות ופינוקים.   

  • שיר האוס - סוויטת שיר האוס ממוקמת במושב בן עמי שיושב בגליל המערבי. הסוויטה מציעה 3 חדרי שינה מעוצבים בשיק מודרני וכל מה שניתן לחשוב עליו מבחינת חופשה מדהימה.

    מעבר לאבזור עשיר, מטבח מאובזר, פינת קפה יוקרתית, עיצוב מוקפד ושלל פינוקים (למשל שמנים ריחניים ומוצרי טואלטיקה), גם תמצאו במתחם ג'קוזי גדול, בריכת שחייה מחוממת (בין היתר מציעה מבט לעבר השמיים הפתוחים) ומתחם גן פרטי שכולל פינת ברביקיו ומיטות שיזוף. מענה מושלם עבור חופשה ברמה מאוד גבוהה באזור מרשים במיוחד.

לשיר האוס לחצו כאן.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים