האלפיון העליון: הצימרים הכי יוקרתיים בישראל

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-10-2017
האלפיון העליון: הצימרים הכי יוקרתיים בישראל

שלא תטעו, עולם הצימרים הוא עולם של תחרות בו כל צימר מתעקש להוכיח שהוא הטוב מכולם, היפה, הזוהר והנחשק ביותר. אבל בזמן שמתחמי נופש רבים מעוניינים בתואר הנכסף ומתווכחים לגביו, בנינו סולם פרמטרים ייחודי שיקבע אחת ולתמיד – מי הםהצימרים הכי יוקרתיים בישראל.


המקום הטוב ביותר לצילומי זוגיות ומסיבות סלב'ס: סוויטת דאבליו (W)


אם יש מקום שאפשר לכנותו "מעושר", זה כנראה זה. סוויטת דאבליו היא המקום שאליו מגיעים כדי ליהנות מכל העולמות ובסטייל בוורלי הילס אמיתי: חדרי שינה בעיצוב מרשים וחסר פשרות, סלון קריבס שרואים רק בסרטים ומתחם חיצוני שופע ומושקע המופרד על ידי קירות זכוכית וכולל בריכת פסיפס עצומה ופינה מיוחדת לג'קוזי ספא. מסכי לד וטכנולוגיה חכמה מאיישים את הוילה, ריהוט מעצבים נוח במיוחד ואפילו קמין מעוצב לאורך כל קיר הסלון. כבוד.


  1. בריכת פסיפס יוקרתית מחוממת ומקורה פרטית לסוויטה


המקום המושלם לאירועים קטנים וחדשניים עם המון סטייל: חלומות נפתלי


מתחם הצימרים הכי יוקרתיים בישראל ממש לא חייב להיות כזה שעיצוב המיטה או הספה שלו גורם לכם להזיל ריר. כאן דווקא משהו בפשטות, הפסטורליות והשלווה מצליח להגיע ללבבות חובבי היוקרה ולכבוש את הפסגה הכה נחשקת שלה. מתחם הגן הוא תופעה בפני עצמה ובנוי ממש כמתחם אירועים לכל דבר ועניין שבמקרה אפשר גם ללון בו וליהנות מאווירת נופש איכותית ומפנקת. לכל אחד מהצימרים (10 במספר) עיצוב וינטג' מעניין עם נגיעות אקלקטיות, כאשר חלק מהיחידות אף כוללות בריכה פרטית רק להן.


המקום האידיאלי להפתיע בו את בני הזוג שלכם: נסיה


נהרות של מילים כבר נשפכו על סוויטת הבוטיק האקסקלוסיבית נסיה, שנותרה עדיין היוקרתית ביותר בישראל. נסיה היא עולם פנימי של נוכחות, כריזמה וסגנון, שמותאם רק לזוג אחד בלבד – זה שבאמת מוכן להשקיע בחוויה של פעם בחיים. הסוויטה עוצבה כבית אצולה בריטי מהתקופה הויקטוריאנית ומשוויצה בסלון אנגלי עם פריטים מקוריים שיובאו במיוחד, כיורים וידיות מוזהבים, חדר רחצה משיש איטלקי מקורי עם אמבט "פרי סטנד" וגן מלכותי עוצר נשימה מול נופי הגליל עם בריכת פסיפס עצומה וג'קוזי ספא רומנטי. עוד על צימרים בצפון עם נוף.


חדר שינה יוקרתי ומפואר בסוויטת נסיה


המקום המדויק לבטן-גב עם ערימות של פינוקים: סגול


סגול הוא הבחור החדש שהגיע לשכונה וכבר צריך להזדרז כדי להזמין בו מקומות. מדובר בסוויטה פרטית המשקיפה מגבוה אל נופי הגליל המרהיבים, המציעה שילוב מושלם בין אמירה קלאסית לעיצוב צעיר ורענן באיכות בלתי מתפשרת. כל אינצ' בסוויטה חושב במדויק כדי שהשהות כאן תהיה מושלמת והמקום אכן ניחן ברומנטיקה אקסקלוסיבית יוצאת דופן. הסביבה הפנימית נוחה וביתית בעוד המתחם החיצוני מעוצב כלופט תוסס ואיכותי עם בריכה גדולה וג'קוזי ספא חלומי.

 

 

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים