צימר יוקרתי: מה כל כך מיוחד בו?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-08-2019
צימר יוקרתי: מה כל כך מיוחד בו?

להבדיל מהבקתות המסורתיות עם ריהוט העץ והערסל במרפסת,צימרים יוקרתיים מספקים אירוח גרנדיוזי, כזה שדומה מאוד למה שקורה במקומות האקזוטיים בחו"ל ופחות לבקתות הכפריות האירופאיות, שמהן נולד רעיון הצימר. מי שרוצה לנפוש בגדול וליהנות מכל האפשרויות לא חייב לנסוע למיקונוס או זנזיבר כדי לשכשך בבריכה פרטית תוך שהוא לוגם שמפניה יקרה ואפשר לעשות זאת בכיף גם בשלל הצימרים היוקרתיים בישראל, שמספקים אירוח אישי צמוד ופרטיות מלאה.


פרטיות – זה כל הסיפור

כל צימר יוקרתי הוא בדרך כלל "אדון לעצמו" – הוא נטול שכנים או נמצא בסמוך רק לשכן או שניים. בכל מקרה, תמיד יהיה בו (למעט כמה מקרים ממש ספציפים) יותר מכיוון אוויר פתוח אחד והוא צופה בחלק מהמקומות לנוף הפנורמי המושלם. המיקום המבודד מאפשר לאורחי הצימר להשתחרר, להרגיש בנוח עם החוויה ולתת לה לזרום בלי החשש שמישהו חלילה יראה אתכם בבגד ים, ירעיש לכם בזמן הקפה או אפילו יעבור לכם בזווית העין. פרטיות היא ערך עליון במתחמי יוקרה וגם הפינוקים הרבים מהמארחים יגיעו אליכם לאחר תיאום מראש.




עיצוב מרשים, יקר ומושקע

העיצוב שבכל צימר יוקרתי כבר ראוי למאמר נפרד משלו. בדרך כלל ישכרו הצימרים אדריכל או מעצב פנים מוכשר שיעצב את המקום תוך שמירה על קונספט או קו אחיד מסוים, כך שכל החללים, הרהיטים וגם הגישה אל מתחם הגן יתכתבו זה עם זה ויהפכו ליחידה המספקת את אותה רמת חוויה ללא יוצא דופן. חוץ מזה גם הרהיטים, מוצרי החשמל ואפילו הנורות הופכים לכאלה של טירה מפוארת.


בריכה פרטית לסוויטה

האורחים בכל צימר יוקרתי כמעט, יוכלו ליהנות מהבריכה הפרטית שמתירה גישה אך ורק לאורחים שבאותה סוויטה ללא שום כניסת אורחים מבחוץ. הבריכה עצמה תוכל להיות בגודל ובצורה מסוימת, אך עם נטייה קלה לספק בריכה חפורה ומרוצפת (בריכת בטון) בלבד. בסוויטות המפנקות ביותר ניתן למצוא גם מתקני ג'קוזי ספא, סאונה יבשה ומיטות שיזוף בשפע.


אירוח אישי צמוד, לבבי ומפנק

מכיוון שאנחנו בצימרטופ מציגים לכם צימרים בדירוג איכותי מאוד ומעלה, קל לפגוש אצלנו די הרבה מתחמי יוקרה. המארחים במקומות אלה מודעים ליוקרה שהם מספקים אך אמורים לפעול בשבילכם ללא סנוביות. בדרך כלל הם יעניקו לכם שירות אישי צמוד ומוקפד, ירעיפו בפינוקים, יהיו אחראיים גם לארוחת הבוקר ובעיקר ישמרו על חיוך גדול, שידביק אתכם בקלות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים