לבד בלי אף אחד: אלה הם הצימרים הכי מבודדים בארץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-10-2017
לבד בלי אף אחד: אלה הם הצימרים הכי מבודדים בארץ

אוהבי השקט והשלווה, המקומות המרגיעים והנוף המיוחד ביותר – התאספו נא! צימרטופ בחרו עבורכם בקפידה מספר צימרים אידיאליים לכל מי שמחפש להניח את הראש ואת הנפש במרחב בטוח ושקט מכל הבחינות, שמטבע הדברים מכיל מרחבי טבע ונוף פראיים, אפס שכנים וים של תענוגות.


כליל הנוף – אמנם מדובר במתחם נופש בעל שתי יחידות אירוח, מה שגורם לכם בטח לחשוב ששכנים בטוח תפגשו, אבל מצפה לכם הפתעה. בקתות יובל ודפנה ששייכות למתחם נמצאות כל אחת במיקום אישי משלה, בקצה שביל סודי ונסתר שללא הכוונה בהחלט קשה למצוא. בתוך הנוף הפרטי של עצי הזית, צמחי התבלין והחורש הטבעי שעוטפים ומסתירים כל צימר (דפנה עם הבריכה הפרטית המפנקת ויובל עם הג'קוזי ספא הפרטי החלומי), אפשר בהחלט ללכת לאיבוד בכיף.


ספא על הנחל – כבר סיפרנו לכם בעבר עד כמה המקום הזה מזכיר לנו את המשובחות בבקתות הספא בלב יערות אירופה. באמצע שומקום הוחלט למקם בקתת נופש אחת יחידה וגדולה שצופה למרחב טבע גלילי ירוק ופראי וסביבה מפכפך נחל שפר ללא הפרעה. כל החוויה כאן מוקדשת לזוג שרוצה להיות מנותק מקרבה אנושית בסיסית ולהיתקל רק פעם אחת במי שמגיש את ארוחת הבוקר הענקית הזו ובמסאז'יסטים אם תרצו, שישלימו עבורכם את חווית הספא המושלמת של הצימר.


עיסוי איכותי בחדר הטיפולים המותאם.


כינור דוד – הצימרים הכי מבודדים בארץ לא תמיד חייבים להשקיף אל נוף חסר גבולות. לפעמים הם מוקפים בחומה מעוצבת ומכניסים את כל הנוף אל תוך החצר הפרטית שלהם. כך למשל במתחם הנופש היוקרתי כינור דוד, שמסתיר אתכם היטב מכל הנעשה בחוץ בתוך גן עצום וירוק עם בריכה פרטית בסגנון רומי וסוויטה בעיצוב מודרני משובח. הולם את הזוג המלכותי, המתפנק, שהגיע לבטן-גב ומעוניין לעשות זאת בפרטיות גמורה.


ולדמנס – למתחם נופש יוקרתי מהשורה הראשונה דרושים זוגות שלא מפחדים להיות סנובים אמיתיים ולהתנתק מהסביבה. מתחם ולדמנס היוקרתי מציע שתי סוויטות באזורי נופש נפרדים לחלוטין, כשלכל אחת בריכה פרטית, עיצוב ואבזור עשיר, פינוקי אוכל ושתייה ללא גבול ואיכות מתקדמת – כל מה שצריך כדי להשאיר אתכם מפונקים ומנוטרלים מהעולם החיצון. זה בסדר, אם תרצו תוכלו לקפוץ ולטייל בסביבה עתירת הפנאי של כפר ורדים והסביבה אבל אין תענוג גדול יותר מלסגור אחריכם את השער, להשתיק את הפלאפונים ולהתרכז בעצמכם.


בקתה בשמורה – בית נופש אישי ופרטי שהוקם במטרה להוות את אחד המקומות הנוחים והשלווים ביותר בגליל. הבקתה זוכה

לפרטיות אמיתית ומוחלטת, תוך שהיא משקיפה לנוף חיצוני מהפנט ומכילה בריכה פרטית, ג'קוזי פנימי סופר רומנטי ונשנושים טעימים. הבקתה ממוקמת במושב שומרה, הרחק מאזורים צפופים ומוקדי רעש פוטנציאליים. מתאימה לזוג או המשפחה שחולמים על רוגע כפרי אמיתי בתוך צימר מבודד ויפהפה.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים