מעוניינים בנופש ספונטני? קבלו 3 מקומות שווים לאירוח צימרים למשפחות ברגע האחרון.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-10-2016
מעוניינים בנופש ספונטני? קבלו 3 מקומות שווים לאירוח צימרים למשפחות ברגע האחרון.

כל זוג הורים מייחל ליום שקט שכזה, שבו יוכלו לבלות ללא הפרעה יחד עם הילדים. ואם במקרה נפלה בחלקכם הזדמנות כזו בסופ"ש, בחג או סתם כי התחשק לכם לצאת לחופש, תוכלו לבחור באחד ממגוון צימרים למשפחות ברגע האחרון כדי להגשים בילוי ספונטני ובמחיר שפוי. באזור הגליל קיימים אינספור מתחמי צימרים שווים במיוחד, המציעים למשפחות המתארחות בהם את מיטב הפינוקים האפשריים: בריכות שחייה, ג'קוזי ספא, שירות איכותי, ארוחות בוקר ונוף מקסים. יצאנו לסקר את המושבים המפורסמים בגליל בעולם הצימרים וגילינו 3 מקומות שכדאי להגיע אליהם לפני כולם:


מושב עין יעקב – מבחר צימרים למשפחות ברגע האחרון ולא רק


בין נהריה למעלות, כ-420 מטרים מעל פני הים, אפשר לראות את כל הגליל המערבי בשיא תפארתו: חיפה והכרמל, ראש הנקרה, הים התיכון, השדות החלקאיים ויערות עמוסים בצמחייה פראית. מושב עין יעקב נכנס לקטגוריית הנופים החלומיים בצפון ומוכרז כאחד המיקומים המסקרנים ביותר למשפחות. המושב הינו פסטורלי וכפרי לחלוטין, סולידי ושקט מאוד – מושלם למשפחות המחפשות להתרחק ממקומות סואנים ומתנועת כלי רכב. צימרים בעין יעקב נחשבים לאיכותיים מאוד ומרביתם יוקרתיים. כאן כמעט בכל המתחמים ניתן למצוא בריכות שחייה מחוממות ומקורות, מתקני ספא מפנקים ונוף פתוח מקסים. אם המתחם שלכם אינו כולל מתקנים לילדים, במרחק הליכה נמצאים גני שעשועים וקיימת האפשרות למפגש מסקרן בשעות הערב עם תנים, ינשופים, קיפודים ודורבנים, שבוודאי ילהיבו את הילדים. רמת השירות בצימרי המושב נחשבת לגבוהה וניתן ליהנות כאן גם מתפריטי ארוחות אותנטיות כמיטב המסורת הכורדית, שופעת המטעמים. למחפשים צימרים למשפחות ברגע האחרון, תינתן כמובן הנחה של בין 10% ועד 50% הנחה על הזמנת הלילה השני. 


מידע על צימרים למשפחות ברגע האחרון


צימרים באמירים – הכי כפרי, הכי נוף


מתחשק לכם להגיע מעכשיו לעכשיו אל סביבת יער טבעית ויפה שתסתיר אתכם עמוק בתוך הטבע? הגעתם למקום הנכון. צימרים באמירים נחשבים לקבוצת צימרים למשפחות ברגע האחרון, המצטיינת בכל הקשור לרמת האירוח, האידיאולוגיה וההוויה הכפרית. כאן מצפים לכם עשרות מתחמי אירוח – מרביתם בנויים כבקתות עץ יפות בעלות עיצוב אותנטי ונוף מרשים למדי. תודעת השירות הנפלאה של צימרים באמירים, יודעת לבשר לכם גם על האטרקציות המובילות בסביבה, מסלולי הטיול, הספורט האתגרי ותצפיות הנוף הנסתרות שיובילו אתכם עד למקום שבו היערות נפגשים עם נופי הכנרת. אם במתחם שלכם אין בריכה, תמיד תהיה במקומה כניסה חופשית אל בריכת המושב וכן המקום מתאים במיוחד לאוהבי הספא, העיסויים והרומנטיקה.


צימרים בשפר – כל הפעילויות המשפחתיות במקום אחד


אמנם המושבים שפר ואמירים הם שכנים הממוקמים זה מול זה ומופרדים אחד מהשני בזכות יער עצום ומרשים, אך ההוויה בהם שונה בתכלית, כך שכל אחד מהם מקבל את הבמה האישית שלו בראש רשימת המקומות הטובים לאירוח צימרים למשפחות ברגע האחרון. צימרים בשפר יודעים לספק למשפחה המתארחת בהם אירוח ססגוני ותוסס, המורכב ממספר אפשרויות נופש לבחירה: בקתות עץ כפריות ואותנטיות עם בריכה במתחם, לצד סוויטות יוקרה מרשימות עם בריכה פרטית. כך תוכלו לבחור האם להתבודד מול הנוף המדהים ליערות או הכנרת תוך שאתם משכשכים במימיה של בריכה אישית רק לכם, או בכלל "מתערבבים" עם משפחות נוספות במתחם ומעניקים לילדים את היכולת להתחבר ולשחק עם ילדי הצימר השכן. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים