יש לכם ארבעה ילדים ומעלה? גם לכם מצאנו צימרים למשפחות גדולות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-10-2016
יש לכם ארבעה ילדים ומעלה? גם לכם מצאנו צימרים למשפחות גדולות

איזה כיף זה משפחה גדולה! הכל הרבה יותר מעניין, שגרתי פחות וכמובן עוצמתי הרבה יותר בעיקר בחופשות ובחגים המשותפים. כל משפחה גדולה יודעת עד כמה מספקת התחושה של להיות ביחד, להתגבש, להתקרב ולייצר עוד ועוד חוויות משותפות שילוו אתכם הלאה, למשך כל החיים. אך לצערנו, משפחות גדולות לרוב מתקשות למצוא לעצמן מקום לינה מתאים כאשר מתכננים נופש בצימר ונוטות להסתפק במקומות קטנים וצפופים יחסית, שלא מתאימים למידותיהם. מעבר לכך, תוספת התשלום עבור כל ילד מייקרת משמעותית את החופשה ומונעת מההורים המשתדלים להאריך את השהות ולהוסיף לבילוי עוד אטרקציה מעניינת.


אז איך בכל זאת אפשר למצוא צימרים למשפחות גדולות שהם גם מרווחים, גם כוללים את כל הפינוקים וגם במחיר שפוי? אנחנו שמחים לבשר לכם שמצאנו צימרים מיוחדים שכאלה, המעניקים למשפחות הגדולות שביניכם את היכולת לבלות ולנפוש יחד, להתפנק כיד המלך ולהשאיר לעצמכם עוד קצת כסף ספייר בכיס, למסעדה טובה או סתם לחיסכון.


צימרים למשפחות גדולות בגליל העליון


ומהו המקום המושלם ביותר לכם ולילדים, אם לא כאן בגליל? היכן שישנם שטחים נרחבים ונוף מקסים, אטרקציות זולות במרחק נסיעה קצרצר וחוויית אירוח ארוכת שנים ולמודת ניסיון? אחד המקומות השווים ביותר לאלו המחפשים צימרים למשפחות גדולות הוא מושב אמירים הנפלא. מדובר באחד המקומות המפורסמים בגליל העליון, שדוגל באידיאולוגיה סביבתית מעניינת ובשל כך מקפיד על הניקיון, על הסביבה הטבעית ועל איכות החיים. צימרים באמיריםלמשפחות נפרשים על פני שטחים די נרחבים, כך שכולכם יכולים להתיישב יחד במרפסת או בגן, ליהנות מבריכה גדולה ולזכות לארוחות בוקר יוצאות מן הכלל. כאן לרוב תפגשו סוויטות מרווחות המתאימות ללינה משפחתית, קומת גלריה לילדים בחלק מהמקומות ומזרונים נוחים/ ספות נפתחות באחרות. מושב נוסף המתאים ללינת צימרים למשפחות גדולות הוא שפר, מושב הסמוך לאמירים. כאן סביב זורם נחל שפר היפהפה שאידיאלי למשפחות ואפשר לערוך סביבו פיקניקים וטיולים נעימים ולסייר ביער הסמוך. צימרים בשפר מתאפיינים באווירה רגועה ופרטית, משקיפים לנוף יפה וכוללים מתקנים לילדים בחלקם (מתקני שעשועים, בריכות המותאמות לילדים ועוד). מתחמי האירוח הממוקמים במושבים אלו ובכלל במושבי הגליל העליון, הינם צימרים וותיקים ובעלי ידע רב בעולם האירוח, שיודעים כיצד להתאים את החופשה גם למספר גבוה יחסית של נופשים. תוכלו להתייעץ עמם בכל שלב והם יעזרו לכם בתכנון הנופש וארגון הלינה בתוך החדרים.


צימרים למשפחות גדולות חורף 2017


כל מה שהמשפחה יכולה לעשות בסביבה


אז מה בכלל נמצא סביב צימרים למשפחות גדולות? בעצם הכל! גם מסלולי הליכה יפים בדרגות קושי משתחלפות, שיכולים להתאים גם למשפחות מטיבות לכת וגם לאלו המעוניינות מסלול קצר ומעגלי, אטרקציות שטח רבות: טיולי סוסים, ג'יפים, רייזרים, טרקטורונים וכמובן ראפטינג מהנה, מסעדות מגוונות ותצפיות נוף. אלו מכם המבקרים כאן בחורף יזכו לשחק בשלג הנערם בחוץ וביכולת להגיע אל מוקדי השלג העיקריים של הרמה. לאחר הטיול ניתן לחזור אל מתחם הצימרים ולהתפנק בבריכת השחייה (במרבית המקומות מחוממת ומקורה בחורף) והג'קוזי ספא, להזמין ארוחה טובה או סתם לרבוץ יחד בסלון לערב של סרט ופופקורן. אנו מאחלים לכם חופשה מדהימה, רגועה ומקסימה יחד עם כל בני הבית, שתשאיר אתכם עם טעם של עוד גם לפעמים הבאות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים