צימרים פנויים ליולי - לתפוס חופשה לפני שהמחיר מזנק

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-03-2023
צימרים פנויים ליולי - לתפוס חופשה לפני שהמחיר מזנק

"מחפשים חופשה לזוג + 3 בגליל המערבי, בריכה טובה וחדר נקי"

"מי יכול להמליץ לי על צימר מושלם לזוג לשישי שבת במחיר טוב?"

"אנחנו משפחה של 12 מבוגרים ו-8 ילדים. מי מכיר צימר ענק למשפחות?"

הביקוש לצימרים איכותיים, נקיים וכמובן עם בריכה גובר ככל שמתקרבים ליולי-אוגוסט וזה הזמן לשלוף את האסים הכי שמורים של צימרטופ במערכת. אז מה מצפה לכם הקיץ? פינוק טוב, עם בריכות איכותיות ונקיות, ארוחות בוקר גדושות מטעמים וצוותי מארחים שערוכים לפתוח איתכם את הקיץ גם בשירות וגם ברמת המקום. תציצו, תתרשמו ותזמינו מהר-מהר לפני שייסגר:


אפיריון – לזוגות שיודעים ליהנות מהחיים הטובים

לא רק משפחות מעבירות את הקיץ בבריכה ומקומות שווים וגם לזוגות שמחפשים מקום רומנטי מגיע שוס מבחינת החוויה. אפיריון מספקת את השואו הזוגי הנכון לכל מי שמחפש הרפתקה עם קונספט והרבה פלוסים. נפתח בעובדה שהנוף כאן הוא מבין היפים והמהפנטים ביותר בצפון ולו רק מפני שמדובר בשתי סוויטות בגליל התחתון, מקום שאליו לא נוהרים כל ההמונים והוא נותר שקט ופסטורלי גם בשיא העונה.

האירוח במקום הוא ללא פשרות וללא פספוסים. ג'קוזי ספא ענק ממתין לכם בתוך הסוויטה, עם מרפסת נוף אידיאלית לחובבי הדרינק באוויר הצח וקפה בשקיעה. המתחם המשותף כולל בריכת זרמים מושקעת וארוחת הבוקר היא מבין הענקיות והמגוונות שפגשנו.

 


 

אחוזה בנוף – למשפחות שמחפשות גיבוש אמיתי

דקה-שתיים בתוך גן האחוזה ואתם כבר מתאהבים. מדובר במתחם נופש מושקע בגרסת הצימרים האותנטיים, בקתות עץ מתוקות ועצומות ממדים, חצר פסטורלית עם בריכה בטיחותית שמאפשרת כניסה מפוקחת של הילדים למים ונוף מלוא העין. משפחות שמעוניינות לסגור לגמרי את כל המקום ייהנו מ-5 יחידות נופש לרשותן, הנחלקות לשלוש בקתות ושתי סוויטות, לכולן יש ג'קוזי מעולה ואווירה רומנטית מוצלחת.

ועוד קצת על הנוף – רואים מכאן את כל הרי הגולן, כולל פסגת החרמון, מה שמבטיח לא רק תצוגת תכלית מרשימה של טבע ומטעים אלא גם אוויר נקי ובריא. חוץ מזה תמצאו כאן גם מטבח חיצוני מאובזר לבישול עצמי ומתחם ברביקיו שווה לצד הבריכה.

 

פנינת המעיינות – לחטוף! לחטוף! לחטוף!

בכנות, אין לנו מושג איך הממתק הזה עדיין פנוי, אבל מזלכם. אז כמה צימרים אתם מכירים בעמק המעיינות הנחשק בואכה סחנה, גן גורו, גני חוגה והגלבוע? לא הרבה. מה שעד היום התקיים באזור הוא אירוח קיבוצי בעיקר, מה שכבר שנים נחשב לבסיסי מידי ולא קולע למטרה.

 

פנינת המעיינות לוקחת את אותו קונספט קיבוצי ומשדרגת אותו לכדי 3 סוויטות מדליקות עם חדר ילדים נפרד ומתחם חיצוני באווירה הקיבוצית הנכונה: מדשאה ושבילים משורטטים, גימור עץ כפרי מיוחד, בריכה גדולה ומגודרת, ברביקיו והמון פסטורליה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים