אוויר הרים צלול כיין: צימרים באזור ירושלים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-03-2018
אוויר הרים צלול כיין: צימרים באזור ירושלים

ירושלים הפכה מזמן לאחד ממותגי התיירות החזקים ביותר בעולם! העיר מושכת אליה מדי שבוע מאות תיירים המסתובבים ברחובות העיר העתיקה, אירועי תרבות בינלאומיים וקירות שמספרות היסטוריה בת אלפי שנים. אין טעם לעמוד בפקקים ולחפש רחוק- צימרים באזור ירושלים לחוויה משלימה.



בין אם הגעתם מצפון או דרום הארץ ובין אם נסעתם שעתיים בממוצע על מנת להגיע לעיר הקודש, אין שום סיבה שתצטרכו לעמוד בפקקים, להעביר את היום ברמזורים ולהגיע מותשים אחרי חוויה מעצימה ומרתקת ברחובות העיר העתיקה, צימרים באזור ירושלים יעניקו לכם מקום לשים את הראש, לנוח, להתפנק וליהנות מחוויה אחרת שתשלים את החופשה שלכם בעיר.




מסעדות טובות בירושלים:

1.     מסעדת מחניודה: המסעדה בראשותה של אסף גרניט, יוסי אלעד ואורי נבון, הוכרזה כמסעדת השנה של אתר וואלה בשנת 2012 ומאז היא ממשיכה לקבל שבחים והמלצות מחברים ומכרים שסעדו שם. המנות במסעדה הנן קטנות, מבוססות על מטבח ישראלי עכשווי ובאווירת השוק הצמוד, שעל שמו גם קרויה המסעדה, "מחנה יהודה".

2.     מסעדת מנזה: פירוש השם מנזה בלטינית הינו בית אוכל וכך בדיוק המסעדה הזו מתנהלת. הדלת של המסעדה החמימה פתוחה 7 ימים בשבוע ומשתייכת לקהל מסעדות מצומצם שפועל גם בשבת.
המסעדה בעלת תפריט עשיר ומגוון, ארוחות בוקר צבעוניות הכוללות קפה או כוס מיץ לבחירתכם, בשרים עסיסיים, מנות טבעוניות, דגים טריים ומנות ילדים בסיסיות. בנוסף במסעדה קיים בר פתוח בו תוכלו ליהנות ממגוון קוקטיילים מעניינים, בירות ועוד.

3.     מסעדת צ'אקרה: מסעדה ותיקה בירושלים בעלות ניסיון של 20 שנה, בניצחונו של השף ערן פרץ המקפיד על אווירה ירושלמית ביתית וחווית אוכל מהנה! המסעדה מגישה אוכל לא-כשר, אמנם לאוכלי הכשר אך לא מקפידים על ההפרדה במטבח תוכלו למצוא מגוון מנות טעימות להפליא. לבבות חסה קיסר, חציל קלוי ועגבניות, כרובית טחינה, פילה סלמון, פילה בקר וכמובן גם קלמרי, שרימפס, צ'יזבורגר ועוד.
בנוסף, תיהנו ממבחר יינות עצום בו אין מצב שלא תמצאו את היין האהוב עליכם אין זה משנה אם צבעו לבן או אדום- הכל יש כאן.

4.     מן ההוא בשוק: מנו, עשה משחק אותיות קטן והמציא את השם המיוחד של הספק מסעדה ספק דוכן בשוק. מנו, בן למשפחה לבנונית שעלתה לארץ הישר מצרפת, התאהב בשוק הירושלמי והחליט לפתוח מסעדה לבנונית עם מתכונים מבית אמא. בכל ביקור של אמו בארץ מתווספים לתפריט עוד ועוד מתכונים שונים ומגוונים וכך המקום מספק את צורך החדשנות עבור לקוחותיו החוזרים.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים