חופשי זה לגמרי לבד: צימרים מבודדים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-06-2017
חופשי זה לגמרי לבד: צימרים מבודדים בצפון

ההמוניות לא בריאה לנו וככל הנראה אנחנו כבר מודעים לזה היטב. כמה מאיתנו עדיין יעדיפו להידחס בשוק הסואן ועוד לקרוא לזה "בילוי"? כמה מאיתנו יעדיפו ערב סרט בבית במקום עוד שישי בפאב הקטנטן והצפוף? האם תעדיפו ללמוד בכיתה של ארבעים או עשרים? הבנתם את הנקודה. אלא שלנקודה שלנו יש עוד זווית חשובה והיא נוגעת גם לאופן שבו אנחנו תופסים את הנופש שלנו. צימרים מבודדים בצפון הם בעצם הדרך שלנו להגיד שלא רק שלא היינו מעוניינים בצפיפות וההמון במהלך היומיום שלנו, אלא שבהחלט אנחנו דורשים להימנע ממנה גם במהלך החופש. אם בעבר ההעדפה של הקהל הישראלי הייתה למהר לבתי המלון הגדולים ולחלוק את הבריכה, האוכל, המסדרון והמעלית עם עוד מספר רב מידי של אנשים, כיום רוב הנופשים מעדיפים מקומות כמו צימרים מיוחדים לזוגות בהם אפשר להניח את הראש בשלווה ולהירגע. בלי אף אחד על הראש.


הקשר בין בריאות ובין צימרים מבודדים בצפון


צימרים מבודדים בצפון


האמת היא, שמתחמי צימרים מבודדים בצפון יכולים גם להעלות את רמת התפקוד הגופני שלנו בצורה חיובית. מחקרים כבר הוכיחו רבות את הקשר בין סטרס גופני לבין תחלואות שונות ואין כל ספק שבמצב של ניקיון מרעשים וממפגשים בלתי רצויים במהלך הנופש, רמת הסטרס (מתח) יורדת וכך גם הסיכוי לחלות. אלא שזה לא נגמר כאן: מחקרים חדשים אף מדגימים כיצד תחושות אושר, עונג ושלווה יכולים להגביר את תפקוד המערכת החיסונית של גופנו ולייעל אותה במהירות. לכן אם אתם מחפשים לעצמכם נופש בזמן הקרוב, אנו בהחלט ממליצים על צימרים עם בריכה מחוממת, נוף מקסים לבהות בו דרך החלון ואפס שכנים או אורחים

נוספים שיכולים להשפיע במידת מה על אורח החופשה שלכם.


חופשה אישית באווירה מדהימה


צימרים מבודדים בצפון הם למעשה סוג חדש של חופשה "אישית". כזו שלא תמצאו בה אף אחד מלבדכם ובה כל מתקני הנופש הם פרטיים לחלוטין ועומדים לרשותכם מהרגע שתגיעו ועד הרגע שתעזבו. במקומות אלה נהוג לייחס לצימרים מידה רבה של פאר ויוקרה שלא נהוגה בהכרח בשאר המקומות וזאת הודות לאפשרות להציב לרשותכם בריכת שחייה מפנקת, ג'קוזי ספא, סאונה ועוד שלל פתרונות – ברמה אישית. כך למעשה גם השירות המוצע לכם הינו ממעלה ראשונה, כאשר בעלי הצימר או המארחים מקבלים רק אתכם כאורחי המקום ואינם צריכים לחלוש על פני מספר חדרים גדול או למלא את מבוקשם של אנשים רבים, דבר היוצר פעמים רבות פערים בין ציפיות הנופש לבין השירות בפועל.


מתחמי צימרים מבודדים בצפון הנחשבים איכותיים מאוד ניתן למצוא כמעט בכל אזורי הצימרים, ביניהם צימרים ברמות וחד נס באזור רמת הגולן הנחשבים מטבעם כאיכותיים ויוקרתיים הרבה יותר, צימרים בראש פינה באזור הגליל העליון וצימרים בעין יעקב ומושב גורן באזורי הגליל המערבי. אם יש לכם ספק בנוגע למידת פרטיותכם בצימר בו אתם מעוניינים, חשוב שתשאלו את המארחים מיהם האנשים שיכולים להיכנס למתחם הנופש בזמן שאתם שוהים בו (התשובה אמורה להיות "אף אחד פרט אליי כמארח, שיגיע להניח את ארוחת הבוקר או לטפל במבוקשכם") ומהם הדברים אותם רואים דרך החלון על מנת להבטיח שכל מה שניצב לפניכם הוא נוף פנורמי ייחודי, שמיים פתוחים והמון אנרגיות טובות.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים