צימר מבודד עם בריכה פרטית – טופ 5 הגדולים של סוף שנת הלימודים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-06-2017
צימר מבודד עם בריכה פרטית – טופ 5 הגדולים של סוף שנת הלימודים

איזה כיף שעוד שנת לימודים מסתיימת לה. הילדים שלכם בטח כבר מחכים לפתוח את הקיץ בבריכה, בים ובעיקר ביקיצה טבעית. ואין כמו לזכות את כל המשפחה בנופש איכותי וטוב, רצוי בגרסה של צימר מבודד עם בריכה פרטית בו כל המשפחה יכולה ליהנות ממרחב אישי ופרטי הכולל בריכת שחייה אך ורק לה! אז מיהם המקומות הכי מתאימים לפתוח איתם את הקיץ ולצ'פר את הילדים על סיומו של המאמץ הלימודי והתעודה הטובה?


צימר מבודד עם בריכה פרטית – 5 הגדולים לקיץ 2017


אחוזת סלרנו – אם אתם מחפשים צימר בצפון לזוגות בגזרה חדשנית, חדר ילדים נפרד והמון אווירה טובה וייחודית, זה המקום עבורכם. לאחוזה 3 מתחמי נופש נפרדים, בכל אחד בריכת שחייה פרטית גדולה למדי, חצר ירוקה מלבלבת וכן יחידת הורים וחדר ילדים בנפרד, סלון מעוצב ומטבחון מפנק. מדובר בחוויה הכוללת צימר מבודד עם בריכה פרטית באחד המיקומים השווים בלב הגליל המערבי – מושב גורן המפורסם במתחמי התיירות המוצלחים שלו, שקרוב בין היתר לעשרות אטרקציות, מסלולי טיול, חופי אכזיב ואתרי הבילוי הפופולאריים בגליל המערבי ונהריה הסמוכה.


בקתת גאיה – השיא השנתי של המשפחה שלכם חייב להיות מנוצל כראוי במקום אסתטי, מטופח עד הקצה ושכולל אירוח מלכים ללא הגבלה. הכירו את בקתת גאיה – בקתה גדולה, פרטית, בגימור לבן פנינה, עם לובי הורים גדול ומפנק וקומת גלריה מדליקה לילדים, מתחם גן עם בריכה חדישה, יוקרתית ומרוצפת. מאחורי האירוח החגיגי עומד אירוח הנחשב לאחד הטובים בקטגוריה, עם ארוחת בוקר גדולה, ים פינוקים וכמובן אפשרות להרכיב את החופשה יחד עם אינספור אפשרויות בילוי, על הקו שבין נהריה-מעלות-חופי אכזיב ושלל האטרקציות המלהיבות המלוות את האזור (ראש הנקרה, אגם מונפורט, מבצר יחיעם ועוד המון).


צימר מבודד עם בריכה פרטית


עלמה – אין לכם עדיין מושג עד כמה רחוק יכולה ללכת החוויה של צימר מבודד עם בריכה פרטית, נכון? אי שם בין עשרות צימרים בגליל העליון ניצבת עלמה, אולי מתחם היוקרה המרהיב והמפואר ביותר שאי פעם נוצר כאן באזור הצפון. מדובר במתחם תענוגות פרטי ומרשים לכל הדעות, הכולל שני חדרי שינה עצומים ומפוארים (אופציית לינה עד 3 ילדים), קירות זכוכית שקופים מכל חדר המשקיפים אל הבריכה העצומה והג'קוזי ספא, סלון ומטבח מרהיבים, מתחם גן עוצמתי ו... מגרש מיני גולף פרטי מקורי. אגב, מקווים שתגיעו רעבים כי רק מהפינוקים שתקבלו כאן אפשר להרכיב שלוש ארוחות ביום.


גודל, מיקום ושירות מצטיינים


אחוזת אלין – כל צימר מבודד עם בריכה פרטית מחויב לרמה הגבוהה ביותר, אך לא בכל מקום מורגשת אווירת נופש ייחודית ומדהימה. כאן באחוזת אלין תמצאו מרחב נופש גדול ומצטיין לכל הדעות, שכולל בריכה עצומה ומרהיבה, מתחם פנים בעיצוב קלאסי ייחודי, המון ספייס לכל אחד מבני המשפחה, מטבח מתאים לארוחות משותפות ונוף יפהפה מכל עבר. המיקום במושב מעונה הגלילי, מבטיח אופציות תיירותיות מכל סוג ודגם, החל משוק השבת במעלות תרשיחא הסמוכה, דרך מערת הנטיפים הסודית שליד המושב ועד אינספור מסלולי הטיול ואטרקציות השטח המצויים בסביבה.


סוויטת מודרנו – ולקינוח, קבלו את אחד ממתחמי הנופש הפרטיים הבולטים בשנה החולפת. סוויטת מודרנו מציגה מיקום חלומי בלב כל הירוק הגלילי, עיצוב ארטיסטי מתקדם ומפואר, אירוח חסר פשרות, המון מרחב פנימי וחיצוני, בריכת שחייה ענקית, ג'קוזי ספא ושירות מלכים למשך כל השהות. תוסיפו לכך את העובדה שההמלצות על הסוויטה המדהימה הולכות לפניה ותקבלו חופשה מושקעת לכם ולכל בני המשפחה, שלא תוכלו שלא להתאהב בה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים