חופשי זה לגמרי לבד: צימרים מבודדים לנופש רגוע ושקט

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-11-2016
חופשי זה לגמרי לבד: צימרים מבודדים לנופש רגוע ושקט

בסופו של דבר, מה בעצם כולנו מבקשים אם לא קצת שקט ומרגוע אחרי יום/ שבוע/ חודש עמוסים במיוחד? גם אם אתם מתגאים בחיים הבורגניים מלאי העניין והשפע שלכם, בעשרות החברים שלא יכולים בלעדיכם ובעבודה האינטנסיבית שמחזיקה אתכם שפויים – לפעמים כל מה שבא לכם לעשות הוא להיזרק על הספה או המיטה, להדליק את הטלוויזיה ולהישאר במצב מאוזן לנצח. או לפחות עד שתקפצו לראות מה טעים במקרר עם הסרט שאתם רואים.


צימרים מבודדים הם בעצם קבוצת מתחמי נופש שיכולה להתאים לכל נפש שמעוניינת להתרחק ליומיים-שלושה מהכל. אלו הם צימרים מיוחדים, הפוגשים אתכם במיקומים בלתי שגרתיים ברחבי הצפון ומציעים לכם לבלות בהם באופן סולידי ושקט למדי. כך למשל תוכלו לפגוש בצימר על צלע הר פראי או צימר בגליל שנמצא עמוק בלב היער, לפחות הליכה רצופה של דקה מהיכן שחניתם את הרכב. כאן בפנים במרבית המקרים, החופשה מורכבת מתנאים מלכותיים למדי, שנועדו לנתק אתכם מהשגרה במכוון ולספק לכם חופשה אקסקלוסיבית, שלא לומר יוקרתית וחלומית למדי.


צימרים מבודדים בצפון


צימרים מבודדים – פחות משפחות עם ילדים, יותר זוגות


כל הרעיון שמאחורי צימרים מיוחדים השוכנים בפרטיות בתוך הטבע או בסביבה נייטרלית, נוסד בעקבות רצונם של הרפתקנים רבים ואוהבי חופשות לגלות מקומות שבהם יכלו לגלות פחות את סביבתם ויותר את עצמם. על פי הרעיון המעניין הזה, הוקמו צימרים מבודדים רבים באופן שבו כל החופשה מתנהלת כמעט ללא צורך לצאת החוצה מהצימר, אלא אם כן ממש תרצו לצאת מכאן חזרה לציוויליזציה ולשלב טיול נחמד בסביבה, מסעדה טובה או אטרקציה. כאן בפנים מצפה לכם ממלכה שלמה של תענוגות, שכולם כולל כולם טובלים בסביבה ירוקה מטופחת, מכילים שירות מצוין ומוקפים גדר גבוהה כלשהי שמגנה עליכם מפני אורחים בלתי קרויים. לרוב תהיה בה בריכה פרטית גדולה ויפה, מחוממת ומקורה בחורף ואם מצאתם מקום מפנק מעל ומעבר יהיו בו גם ג'קוזי ספא ומתקני מים נוספים שאפשר להעביר בהם את הזמן. גם חוויית המולטימדיה איננה נופלת מבית הקולנוע הסמוך לביתכם ובמקומות רבים תזכו למפרט סרטים וסדרות חופשי ונרחב, מערכות קולנוע משוכללות ומסכי ענק. בקיצור – לכם נשאר לארגן רק חטיפים.


בקתה בתוך היער, בדיוק כמו פעם


לא כל מה שמוגדר צימרים מבודדים, הוא בהכרח יוקרתי. קיימים גם מקומות פחות אקסקלוסיביים שמהות החוויה שבהם היא דווקא ההתענגות על חיי הכפר ופחות על אמצעים מודרניים. אי לכך, צימרים אלו הממוקמים גם כן באותם המקומות הנסתרים, מסתפקים במבני עץ מהודרים וחלונות גדולים מהם ניתן לחזות בכל הסביבה המטופחת – השלכת, הגשם או אולי גם השלג. במרביתם תהיה בריכה חיצונית חמודה לקיץ והם כוללים מטבחון קטן וכבלים. כאן יש הרבה מקום לרומנטיקה, לקטורת, הנרות ועלי הכותרת ובכלל, השבת אנרגיה חיונית והתעצמות מחודשת. במרבית המקרים מדובר בנבחרת צימרים מבודדים ותיקים, שמארחיהם רכשו ניסיון רב שנים בחוויית האירוח והם יודעים כיצד להגיש לכם נופש יפהפה ופרטי באריזה איכותית, מהודרת בפשטותה. מקומות כמו צימר איזזולה במושב חזון למשל, מספקים לאורחיהם שהות נפלאה הכוללת בדיוק את זה: 3 סוויטות קטנות ומעוצבות בלב גן עתיר גשרונים ונחלים, שבתוכו בריכת שחייה, ג'קוזי ספא ונוף פתוח ומהפנט שמבטיח שאין ולא תהיה לכם שום הפרעה, לא עכשיו וגם לא בעוד שנים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים