החיים הטובים זה אנחנו: צימר מבודד עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-01-2017
החיים הטובים זה אנחנו: צימר מבודד עם בריכה

מה עדיף – אוטובוס או מכונית? טלפון ציבורי או פלאפון? בריכה פרטית או ציבורית? כפי שכבר הבנתם מכל השאלות הקליאשתיות הללו, הקדמה כבר כאן והיא לטובתינו, בעיקר בכל הקשור לפרטיות שלנו. צימר מבודד עם בריכההוא רעיון שנוסד בארץ רק לפני מספר שנים וכבר הפך למטאור בכל הקשור לחוויית האירוח. הביקוש הרב והרצון של הקהל הנופש בצפון לקבל מתחם נופש פרטי עם בריכה משלו חולל מעין "זריקת זירוז" למתחמי נופש נוספים להיווצר תחת הקונספט המבורך הזה. הביקוש גבוה כל כך, עד שלמקומות מסויימים אף תידרשו להזמין חופשה מראש כחודשיים או יותר לפני ההגעה – מה שמעולם לא היה נהוג לפני כן בענף הצימרים.


צימר מבודד עם בריכה – למה זה בכלל עדיף?


הנושא הזה של צימר מבודד עם בריכה היכה בהלם גם את הצימריסטים הנלהבים שהעדיפו את החופשה שלהם בגרסת ה"אולד פאשן": בקתת עץ, חצר ובריכה קטנה וציבורית. אף אחד מהם לא דמיין שהרעיון הזה יציף את הענף ועוד בכזו מהירות ועוד יעז לדחוק את שאר מתחמי הנופש הרחק אל הפינה. כאן למעשה החוויה הופכת מצנועה וכפרית גרידא למתחם תענוגות של ממש, בו הזוג או המשפחה המאושרים יכולים לנפוש כאוות נפשם ולהשתמש בבריכה הפרטית שלהם כאטרקציה המרכזית – ללא התחשבות באף גורם אחר או חלילה, אורחים נוספים במתחם. מעצם היותה פרטית, חופשת צימר מבודד עם בריכה אף עולה יותר ולכן אם אתם מעוניינים למקסם את החוויה, היו ערוכים להוצאה גבוהה מעט יותר, אך כזו שבהחלט שווה כל שקל. גם לעניין ה"בידוד" יש משקל רב: צימר בגליל, ברמת הגולן או הכנרת שנחשב למבודד, הוא צימר שסביבו לא נמצאים בתים נוספים והוא אכן שוכן במיקום מרוחק ופרטי לגמרי.


מצאו צימר מבודד עם בריכה


המקומות השווים ביותר לחפש בהם צימר מבודד עם בריכההם (איך לא) הגליל העליון או המערבי. כאן בריכות השחייה הפרטיות הן נושא מפותח הרבה יותר וכמות המתחמים רבה יותר. אם תחפשו למשל, צימרים בעין יעקב (גליל מערבי), תשמחו לגלות שהאיכות והיוקרה גבוהים כאן בהשוואה למקומות רבים אחרים. לעומתם, צימרים בראש פינה עדיין נותרו נאמנים למקור ומעוצבים ביתר אותנטיות, מה שמבטיח לכם חופשה פרטית ונהדרת של בריכה בשילוב סממנים מקומיים שמותירים טעם של עוד לחוויה הכללית.


תנו לנוף ולפרטיות לעבוד בשבילכם


על מנת לוודא שהמקום שבו בחרתכם אכן כולל בידוד משכנים או אורחים ובריכה איכותית ברמה גבוהה, מומלץ לשאול את המארחים מספר שאלות חשובות. לאחר שהתמקדתם במקום פוטנציאלי, שאלו מה נמצא ליד הצימר שלכם ומה רואים מהחלון. אל תסתפקו בתשובות לשאלות סגורות כמו: "האם יש נוף או שכנים?" וכן הקפידו לברר שלבריכה שלכם לא ייכנס איש זולתכם, למעט המארח אם יש בכך צורך אמיתי. באשר לבריכה שהיא כאמור, חייבת להיות איכותית ואסתטית בכל שלב, מומלץ שתשאלו שאלות כמו "כל כמה זמן הבריכה עוברת ניקוי" והאם היא מתאימה ובטיחותית לילדים, אם ברצונכם בחופשה משפחתית. כל צימר בגליל שהוא מבודד ובעל בריכה אישית אף דואג לחימום ולקירוי בעונת החורף, מה שיאפשר לכם ליהנות מזמן איכות נפלא יחד גם מחוץ לעונה ובמחירים נמוכים יותר. שכנענו אתכם? אתם מוזמנים לאתר את הצימר שהכי מתחשק לכם להיות בו כרגע ופשוט להתקשר להזמין ניתוק מהשגרה ומנוחה ראוייה. אין לנו ספק שהנוף מתוך הבריכה השקטה והנפלאה שלכם כבר יעשה את כל השאר.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים