עונת התיירות בפתח: כך תמצאו צימר, אבל כמו שצריך

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-06-2018
עונת התיירות בפתח: כך תמצאו צימר, אבל כמו שצריך

הקיץ התחיל והרשת החברתית קורסת מחיפושי צימרים בצפון מכל הסוגים והדגמים, לכל הגילאים, הרכבי הנופשים וטווח התקציבים האפשרי. המקומות נחטפים מהר ומי שטרם מצא את חופשתו הנכספת באחד ממתחמי הנופש השווים ביותר, מוזמן להזדרז. בכתבה הזו תלמדו איך למצוא בול את מה שאתם מחפשים ספוילר – תצטרכו לשים בצד כמה חוקים בלתי כתובים...) בחצי מהזמן ובמקום המושלם עבורכם!

אל תקשיבו להמלצות של מכרים רחוקים

תגידו, מי אמר לכם שההיא שפעם שירתה איתכם בצבא יודעת בדיוק על איזה צימר להמליץ לכם בפייסבוק? האם היא יודעת מה אתם אוהבים? מה הילדים ישמחו לעשות? האם החבר ההוא מהתיכון שחזר ממסיבת רווקים בצימר לא מזמן יכול לדעת עד כמה חשוב לכם לישון על מיטה אורתופדית כי אתם סובלים מכאבי גב? ובכלל, מאיפה הסמכות לומר לכם לאן להגיע וש"זה כדאי"? פעמים רבות ההמלצות הללו מאנשים שפחות מכירים אתכם בחיי היומיום דווקא גורעות מהמקום המושלם שלכם ועדיף שתקבלו אותן ממישהו קרוב שיודע בדיוק מה אתם אוהבים, או מהמקצוענים האובייקטיבים שלנו.

נוף פנורמי משגע לעבר הגליל העליון

אל תסתנוורו בקלות ממחירים

"דיל חם לקיץ" אמא אבא + 3 ילדים רק ב-250 ₪ ללילה!" כן, זה מחיר אטרקטיבי מאוד, אך מה הוא כולל? בינינו, נופתע אם תקבלו שקית קפה. אף מתחם נופש לא מוכר לילה בשיא העונה שלו במחיר כה נמוך, שכן רק הוצאות החשמל והניקיון עולות על סכום בלתי הגיוני זה. רוצים חופשה אמיתית, טובה ועם כל התוספות? תיאלצו למצוא אותה במחיר קצת יותר גבוה.

היו ממוקדים

כדי למצוא צימר טוב ומהר, עליכם לדעת בדיוק מה אתם מחפשים: צימר עם בריכה פרטית, ג'קוזי ספא פרטי, כמות חדרים מסוימת, נוף מסוים, ארוחות בריאות וכו'. שבו עם כל האנשים שצריכים לקבל החלטה (בני הזוג, בני משפחה נוספים, חברים) וסכמו על מה לא ניתן להתפשר בנופש הקרוב ומכאן צאו לחיפושים. מרבית אתרי הצימרים כיום מאפשרים מציאת צימר לקיץ על פי סינון המפרט הטכני הקיים בחדרים ובמתחם החוץ כך שכבר משלב הגלישה הראשוני תוכלו לקבל רק תוצאות שמתאימות לכם אישית.

תפסיקו להתנהג כמו סוקרים טלפונים

מכירים את אלו שמתקשרים למסה עצומה של צימרים בצפון, במרכז, בדרום ובכל מקום ועושים שיחות טלמרקטינג עצמיות בנוגע לבירור מחירים? פליז, אל תהיו כאלה. אין שום סיבה בעולם לבזבז כל כך הרבה זמן על טלפונים, כשהמחיר הנמסר לכם בכלל לא מתאים. חפשו טווח מחירים שמתאים לכם באתרי צימרים המציגים מחיר באופן ברור, או בדקו קודם כל מהו דירוג הצימרים שאתם הכי אוהבים וחישבו בהתאם לכך על התקציב שלכם לחופשה הקרובה.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים