טיק טק- צימרים לזמן קצר: צימרים לפי שעה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-02-2018
טיק טק- צימרים לזמן קצר: צימרים לפי שעה

מחפשים מקום מפנק, מאובזר היטב, מעוצב ברומנטיות ושייתן את האווירה האינטימית המושלמת אך אין לכם מה לעשות שם יותר מכמה שעות של פינוק זוגי? צימרטופ מצאו פיתרון בדיוק בשבילכם- צימרים לפי שעה! 


לשלם על כל שעה באשר היא


יש חלק מהאנשים שלא יאהבו את האופציה הזו ולא יבחרו בה, אבל יש קהל לא קטן של אנשים שמעדיפים להגיע לצימר לכמה שעות בודדות מאשר לשלם על יום שלם ולכן האופציה הזו פשוט פתרון מגן עדן!

תוכלו ליהנות מכל מתקני הצימר שמוצעים לכם כל אחד בהתאם לאבזורו, החל מג'קוזי ספא פרטי, בריכת שחייה מחוממת בימי החורף, מכונת אספרסו מקצועית עם קפסולות להכנת קפה איכותי, מיטת שינה זוגית נוחה ונעימה וכמובן תמרוקי רחצה וחלוקים רכים ונעימים. 

לפעמים הבילוי המפנק בלי סוף הזה שווה לכם הרבה יותר מארוחה זוגית במסעדה! 


%@%@%p-11165x


מה יש לעשות בצימרים בצפון?


אז אם כבר הגעתם לצפון לצימר לכמה שעות אתם יכולים להספיק ליהנות מהצפון הירוק והיפה גם בכמה שעות בודדות, אז קחו לכם יום שלם של הנאה ותתחילו לטייל בין אטרקציות בצפון לבין מסעדות רומנטיות וטעימות להפליא.


תשברו את השגרה עם אטרקציות לזוגות בצפון


מחפשים חווית אקסטרים רטובה? "טרק ים אכזיב" נמצא כאן כדי למלא אחר הבקשות שלכם! חווית מים מטורפת ומאתגרת ברצועת החוף אכזיב המגיע עד לראש הנקרה. שם תיהנו מצלילות, שנורקלים, גלישת סאפ, קיאקים, שייט בסירות טורנדו וטיולי שטח מרעננים בגליל המערבי.


אחרי כל האדרנלין שהוצאתם בחוויית מים מדהימה הגיע הזמן למלא את הבטן באוכל איכותי ועשיר, במרחק מזערי, במצפה ראש הנקרה, נמצאת מסעדת שף יוקרתית- "הצוק", בעלת מנות איכותיות וטעימות וחלונות פנורמיים הנמצאים בקו אחד עם הים התיכון ומכניסים את האווירה הטרופית לתוך מסעדת היוקרה. 


אם בחרתם בצימר באזור כנרת אתם חייבים להגיע ל"חלום עולמי" הנמצא על הימה היפה. מגוון של אטרקציות בכנרת, ספורט ימי, אופנועי ים, סירות בנהיגה עצמית, טיולי שטח, רכיבה על סוסים, ג'יפים ועוד. כל האטרקציות במקום שמאחד את החופשה שלכם.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים