לטיול יצאנו: צימרים איכותיים לט"ו בשבט

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-01-2017
לטיול יצאנו: צימרים איכותיים לט"ו בשבט

כל טיול טוב בצפון מתחיל עם הריחות של האדמה הלחה מהגשמים והנוף המרהיב שהתנקה מכל פיסת אובך אפשרית. בשתי מילים זה נקרא ט"ו בשבט וזה בדיוק מה שאתם צריכים כדי לחוות נופש קסום ומעניין. ההצעה שלנו היא לחפש צימרים איכותיים בכל אזור הצפון לזוגות או למשפחות שבהם תוכלו לנוח אבל גם להשתתף בפעילויות שמסביב, להתפנק כיד המלך ולצפות בנוף מרהיב מבעד לחלונות או תוך כדי ישיבה במתחם הגן.


אירוח מתחשב, מושקע ואכפתי

צימרים איכותיים נחשבים למתחמי נופש בקטגוריית ה"אמצע" – אלו שאינם יוקרתיים מידי אך גם לא זולים ובעלי רמה נמוכה. אלו הם צימרים בגליל עליון, תחתון, כנרת או רמת הגולן שיש בהם אירוח טוב ומתחשב עבור כל אורח (יוסיפו מגבות או סבונים במידת הצורך, יסייעו בקישוטים להפתעות מיוחדות, ימליצו לכם על טיולי האזור וכד') וגם עיצוב מושקע ומפנק שמכיל נוחות מיטבית וחשיבה אסתטית על רמת הגימור עד לפרטים הקטנים. המתחם החיצוני יכיל סביבת גן מטופחת מאוד ובה גינות נוי, עצים ומדשאה גדולה כאשר במרכז ניצבת כמובן בריכת שחייה נעימה – בחלק ממתחמי הנופש מחוממת ומקורה כך שניתן ליהנות ממנה גם במהלך העונה שעדיין קרה. צימרים איכותיים משקיענים יותר יוסיפו למתחם הגן בין היתר גם ג'קוזי ספא, סאונה יבשה ומטבח חיצוני. חלק מהמקומות מוקפים נוף מרהיב המעיד על מיקום בקצה המושב – הרחק מהרעש ובהם תזכו לראות את נופי האזור הצבעונים.

אם אתם מעדיפים להתבודד לגמרי, תוכלו לחפש צימרים בצפון עם בריכה פרטיתלמשפחתכם. מדובר בקבוצת הצימרים המעט מפוארת יותר שכן בה תוכלו לשכשך יחד במים ללא הפרעות, לשחק עם הילדים בכדור מבלי לחשוש לפגיעה בילד של הצימר השכן או להשתמש בה בשעה שתרצו, מבלי שתהיו מוגבלים בזמני רחצה.

 מגוון צימרים איכותיים


ט"ו בשבט של נטיעות, סיורים וכמובן צימרים איכותיים... לאן כדאי להגיע?

המקום הטוב ביותר להיות בו בט"ו בשבט הוא כמובן הכרמל המתחדש באופן טבעי ומקיים מידי שנה סיורים באזור השריפה ובאתרי הטבע השונים המשקיפים אל נופי הים והיערות. כאן מקיימת קק"ל אירועי נטיעה שנתיים עליהם תוכלו לבדוק בקלות באתרי הסיורים במהלך החג ולהצטרף לנטיעה המרגשת. באזור הכרמל תמצאו שפע צימרים איכותיים – חלקם אף צופים לנופים הפנוראמיים מן היפים שאי פעם ראינו. מקום נוסף שכדי להגיע אליו הוא הגליל העליון. כאן אמנם תמצאו פחות סיורים מודרכים מהכרמל, אך מי באמת צריך סיור כשיש כאן את הבניאס, החצבאני, אגמון החולה ועוד כל כך הרבה אתרים מפורסמים שבטח כבר יצא לכם להכיר! בשמורות הטבע החגיגיות ומסלולי ההליכה המוגדרים לכך יתקיימו נטיעות אך גם הפעם, יש להתעדכן באמצעות האתרים השונים כדי לדעת לאן בדיוק להגיע. כאן מומלץ לחפש צימרים באמירים – המושב היפהפה שצופה אל מרחבי הגליל ועד לכנרת ובו מורגשת היטב איכות חיים כפרית שלווה ובריאה. אולי האיכויות הרצויות ביותר במהלך ט"ו בשבט. לאחר שסיימתם את יום הטיולים והנטיעות, תוכלו לשאול את התושבים בסביבתכם או המארחים שלכם בנוגע לשווקים הסמוכים או הדוכנים שבהם ניתן לקנות פירות יבשים. הביאו אותם איתכם למתחם הצימרים וצאו לנשנש באזור הגן, היכן שהטבע מפגיש בינו לבין החוויה הכפרית, שהופכים כל שהות לחגיגית, מגבשת והכי מהנה שרק אפשר...

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים