תזמינו מראש: צימרים עם בריכה מחוממת לחורף הקרוב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-09-2016
תזמינו מראש: צימרים עם בריכה מחוממת לחורף הקרוב

יש המצאות שאנחנו לא יודעים איך פעם מישהו היה יכול להסתדר בלעדיהם: נייר טואלט, דיסק און קי, סל כביסה. אבל היום כשהם חלק מהמציאות שלנו, הם נראים כמובנים מאליהם. גם צימרים עם בריכה מחוממת עומדים להיכנס לקטגוריית "ההמצאות המובנות מאליהן", כאילו הן תמיד היו כאן. אך האמת היא, שבריכות מחוממות החלו להופיע בצימרים רק לפני שנים ספורות ובכנות, אין לנו מושג איך הסתדרנו בחופשות החורף קודם.

הרעיון, למי שעדיין לא זכה להכיר אותו, כולל שני מוצרים עיקריים: בריכה ומערכת חימום מיוחדת שהופכת את המים לנעימים במיוחד לשכשוך בעונה הקרה. כל הרעיון הוא בעצם להשתמש בבריכה המהווה חלק מרכזי מהנופש בקיץ, גם בחורף ובכך ליהנות ממנה במשך כל השנה.



צימרים עם בריכה מחוממת – איפה מוצאים אותם?

חוק חשוב בעולם הצימרים – טרנד שנכנס לעולם לא יצא. כן, כמו הג'קוזי המסורתי הזה שאתם והמארחים פשוט לא מסוגלים לוותר עליו, למרות שיש לכם ג'קוזי ספא במרפסת, בריכת זרמים ענקית על הגג וסאונה יבשה ליד הלובי. גם הבריכה המחוממת נכנסה כדי להישאר ונכון להיום היא נוכחת בחלק נכבד מאוד מהצימרים. אלה שהיא לא נמצאת בהם, בוחרים לא להשתמש בה מסיבות שונות: עלויות התחזוקה שלה מתייקרות (ולעתים גם מחירה של החופשה כולה), גודל הבריכה שמשפיע על היכולת לחמם אותה (ככל שהבריכה גדולה יותר, השפעת החימום קטנה יותר) והמיקום, שהרי קשה מאוד לחמם בריכה למרגלות החרמון. לכן כדאי לחפש צימרים עם בריכה מחוממת בעיקר באזור הגליל.

צימרים בגליל המערבי, נחשבים לאיכותיים מאוד ובאקלים די יציב, מה שמאפשר לבריכה המחוממת שאנחנו כל כך אוהבים, לשגשג. כאן תוכלו למצוא שפע די נרחב של בריכות מחוממות, כאשר רובן גם מקורות ומגנות על הרוחצים מפני גשמים, רוחות וברד, חלילה. צימרים בגליל המערבי השוכנים בחלקי הגליל הגבוהים יותר, יזכו גם הם לשלג שפשוט תענוג לצפות בו מתוך המים החמים של הבריכה...



באנו ליהנות, אבל תיאמנו את זה מראש

מכירים את זה שחודשיים לפני החופש הגדול כבר קשה מאוד להשיג צימרים מומלצים לזוגות ומשפחות? אותו דבר קורה בחורף כאשר הדבר נוגע למציאת צימרים עם בריכה מחוממת, שמתחילים לצבור לעצמם כמות הזמנות נאה, שמתמלאת משנה לשנה ביותר נופשים. בקיצור, את הנופש החורפי שלכם עדיף הפעם להזמין מוקדם, למרות שלא מדובר בעונת השיא. אנשים רבים מעוניינים לנצל דווקא את החורף לנופש מהנה ורומנטי ומחפשים את הבריכה המחוממת הטובה ביותר. מתחמי נופש מפורסמים כמו סוויטות פול ויו בהן מקפידים המארחים על החוויה שמספקת בעיקר הבריכה המחוממת, סביר להניח שייתפסו מהר. לכן אם כבר ידועים לכם תאריכי החופשה, מומלץ לתאם אותם מראש ולזכות במקום איכותי כפי שתכננתם.

וכמה טיפים קטנים לסיום – כאשר אתם מחפשים צימרים עם בריכה מחוממת, שאלו על טמפרטורת המים. אם היא מתחת ל-28 מעלות, מומלץ שתמשיכו בחיפושים. עוד מומלץ, לוודא שלבריכה המחוממת יש גם קירוי מחומר איכותי (התמונות יסגירו אותו בקלות) ושהיא קרובה יחסית אל הסוויטה או הצימר עצמו, כדי שלא תאלצו למהר אליה ברוח ובגשם. תוכלו תמיד להיעזר בסינון באתרים השונים כמו צימרים מומלצים לזוגות ולהתרשם מאלו האיכותיים ביותר שמציג האתר, שסביר להניח שהבריכה המחוממת בהם גם נעימה ומפנקת במיוחד.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים